als men op de foto klikt komt er aan de rechterkant een balk met gegevens.. daar kan men aan de file name zien welk nummer er op de foto staat..
Saskiaa_
Geplaatst: 20-04-11 17:51
Ik heb zondag foto's gemaakt bij de cross en Westerbork. Stuur maar een PB'tje met je startnummer, starttijd (dressuur, springen en cross) en je e-mailadres, dan kijk ik of je er tussen zit.
Wil het meisje dat mij 's morgens bij de dressuur vroeg of ik mijn foto's ook op internet zette er even bij zeggen dat zij dat is? Ik heb heb je nummer niet onthouden, weet wel welke foto's bij je horen.
Ik heb op 7 mei in Castenray een paar B-paarden op de foto gezet. In de cross #2 (beetje donker helaas), springen #42 t/m 49 en in de cross vanaf #38 t/m 49, alhoewel ik daar niet iedereen van heb omdat ik even stukje moest lopen. Nou ja, hier zijn ze in ieder geval:
mijn groom heeft zaterdag 7 mei een deel van de B- paarden op de foto gezet. zie www.oypo.nl/basschuurman
Anneloes93
Geplaatst: 09-05-11 08:28
Hoi!
Ik heb zaterdag tijdens het parcoursverkennen in Castenray wat foto's gemaakt. Er zitten ook wat foto's van dressuur tussen, maar niet zoveel. Zondag heb ik ook nog wat foto's gemaakt nadat ik zelf had gereden van de cross en het springen.
Ik heb mijn camera pas sinds dinsdag, dus de foto's zijn niet fantastisch, maar er zitten wel wat mooie tussen! Je mag ze er gewoon afhalen!