Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suelza schreef:Ik heb ook ingeschreven! Ik kon er vorig jaar door omstandigheden ook niet bij zijn en het jaar daarvoor moest ik wegens langdurige ziekte voortijdig afvallen, maar dit jaar ga ik er weer voor!
Mijn voorkeur gaat uit naar de zondagtrainingen, aangezien ik doordeweeks van mijn werk uit al SGW trainingen ga volgen en dan wordt het voor mijn beestje een beetje 'to much'.
Dus ik ben benieuwd!
Waarom doe jij niet mee Nelis?

nelis schreef:Suelza schreef:Ik heb ook ingeschreven! Ik kon er vorig jaar door omstandigheden ook niet bij zijn en het jaar daarvoor moest ik wegens langdurige ziekte voortijdig afvallen, maar dit jaar ga ik er weer voor!
Mijn voorkeur gaat uit naar de zondagtrainingen, aangezien ik doordeweeks van mijn werk uit al SGW trainingen ga volgen en dan wordt het voor mijn beestje een beetje 'to much'.
Dus ik ben benieuwd!
Waarom doe jij niet mee Nelis?
He wijffie!
Alles goed met je?
Ben op het moment ff paardloos, mac wordt gereden full time door een vriendinnetje van me, omdat ik HBO studie naast mijn Fulltime baan en kind doe. Het werd een beetje te druk.
Dus als mac met pensioen gaat komt ie terug en tegen die tijd ga ik op zoek naar een opvolger.
Wel leuk dat je het allemaal blijft volgen. Tja, bloed kruipt waar het niet gaan kan natuurlijk! 
Javayo schreef:Apple schreef:Zitten er over te denken om Daisy mee te nemen naar de maandagavond trainingenZondag is misschien nog iets teveel gevraagd van de Dais, maar een avondtraining zou moeten lukken.
Zijn de avondtrainingen wat minder zwaar dan die op zondag of bedoel je dat in verband met de reisafstanden wellicht?
nelis schreef:Eciara schreef:Mootje: Ik wil ook liever gewoon losse lessen doen maar hoe kan je je daar voor opgeven dan?? Ik heb wisselende diensten dus vind het zonde als ik dan al een paar lessen niet kan van die cursus.
Kan je bij pleun opgeven. dan kan hij inplannen evt.
Je kunt je niet meer aanmelden voor losse lessen, omdat dat voor Pleun heel veel administratief werk is.
ik zit in de zondagtraining
wat een fijne man, stuurt meteen een mail met dat hij er uit op maakt dat het weer goed met me gaat. Is het hem toch bij gebleven dat ik 2 jaar terug op een nare wijze ben uitgevallen. Doet dan toch weer goed! Suelza schreef:Zojuist bevestiging gehad van Pleunik zit in de zondagtraining
wat een fijne man, stuurt meteen een mail met dat hij er uit op maakt dat het weer goed met me gaat. Is het hem toch bij gebleven dat ik 2 jaar terug op een nare wijze ben uitgevallen. Doet dan toch weer goed!
Snoekiej schreef:Suelza schreef:Zojuist bevestiging gehad van Pleunik zit in de zondagtraining
wat een fijne man, stuurt meteen een mail met dat hij er uit op maakt dat het weer goed met me gaat. Is het hem toch bij gebleven dat ik 2 jaar terug op een nare wijze ben uitgevallen. Doet dan toch weer goed!
Ik moest vorig jaar ook na 2 trainingen de boel afzeggen, was hem ook bijgebleven idd.
Echt knap dat hij nog zo fanatiek overal mee bezig is en alles onthoudt!
Apple schreef:Verschillende factoren, reistijd niet eens zozeer![]()
- Zondagtrainingen zijn 5 kwartier, de avondtrainingen 1 uur
- Zondagtrainingen gaan naar grotere, uitdagendere terreinen toe, de avondtrainingen voornamelijk kleinere 'simpelere' terreinen
- De Avondtrainingen gaan een aantal keer naar hetzelfde terrein (ook goed voor vertrouwen paard) terwijl de zondagtrainingen telkens een ander terrein bezoeken.
De avondtrainingen zijn meer opgezet voor beginnende combinaties.

Snoekiej schreef:Ik moest vorig jaar ook na 2 trainingen de boel afzeggen, was hem ook bijgebleven idd.
Echt knap dat hij nog zo fanatiek overal mee bezig is en alles onthoudt!
Hij was vorig jaar getuige van mijn dreun in Oudkarspel, heeft me onderweg in de cross heel hard aangemoedigd en me daarna nog opgezocht omdat ik vond dat ik zo 'professioneel' had gereden
(ik had eigenlijk alleen maar pijn)
Apple schreef:Heb ook al bevestigingsmail van Pleun terug
Suelza schreef:Apple schreef:Heb ook al bevestigingsmail van Pleun terug
Super! In welke groep/dag kom jij?!
Ik zoek trouwens eventingbeschermers in pony formaat. Ik heb wel eventingbeschermers (met platen erin) maar die zijn maat paard en passen niet en ik wil graag weer iets soortgelijks, dus met platen erin, maar dus in een kleine maat. Kan ze alleen nergens vinden (enkel maat full!). Weet iemand hier een winkel die ze wel heeft? Eventingshop heeft ook geen ponymaat, voor zover ik kon zien en ik zoek dus echt die met de peesplaten erin!

Nickeltje schreef:Nu mijn paard eindelijk ook naar deze kant van Nl komt, ga ik ook mee trainen aan deze kant van het land hoop ik.
Dat betekent wel dat ik mijn dikke padje eerst weer op conditie moet brengen en de eerste training(-en) daar te vroeg voor zijn.
Maar ik ben wel heel benieuwd en kom dus misschien één van de eerste keren wel met een stalgenoot mee om te kijken hoe het loopt en in welke groep we misschien mee zouden kunnen doen...