[SGW] Regiotrainingen West 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [SGW] Regiotrainingen West 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 08:48

De doordeweekse trainingen zijn meer instaptrainingen op een lager niveau en op minder gevorderde terreinen ;)

Dussss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 09:10

Mootje: Ik wil ook liever gewoon losse lessen doen maar hoe kan je je daar voor opgeven dan?? Ik heb wisselende diensten dus vind het zonde als ik dan al een paar lessen niet kan van die cursus.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 09:17

Eciara schreef:
Mootje: Ik wil ook liever gewoon losse lessen doen maar hoe kan je je daar voor opgeven dan?? Ik heb wisselende diensten dus vind het zonde als ik dan al een paar lessen niet kan van die cursus.

Kan je bij pleun opgeven. dan kan hij inplannen evt.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 09:21

Ik heb ook ingeschreven! Ik kon er vorig jaar door omstandigheden ook niet bij zijn en het jaar daarvoor moest ik wegens langdurige ziekte voortijdig afvallen, maar dit jaar ga ik er weer voor!

Mijn voorkeur gaat uit naar de zondagtrainingen, aangezien ik doordeweeks van mijn werk uit al SGW trainingen ga volgen en dan wordt het voor mijn beestje een beetje 'to much'.

Dus ik ben benieuwd!

Waarom doe jij niet mee Nelis?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 09:28

Suelza schreef:
Ik heb ook ingeschreven! Ik kon er vorig jaar door omstandigheden ook niet bij zijn en het jaar daarvoor moest ik wegens langdurige ziekte voortijdig afvallen, maar dit jaar ga ik er weer voor!

Mijn voorkeur gaat uit naar de zondagtrainingen, aangezien ik doordeweeks van mijn werk uit al SGW trainingen ga volgen en dan wordt het voor mijn beestje een beetje 'to much'.

Dus ik ben benieuwd!

He wijffie!

Alles goed met je?
Ben op het moment ff paardloos, mac wordt gereden full time door een vriendinnetje van me, omdat ik HBO studie naast mijn Fulltime baan en kind doe. Het werd een beetje te druk. :+
Dus als mac met pensioen gaat komt ie terug en tegen die tijd ga ik op zoek naar een opvolger.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 09:31

nelis schreef:
Suelza schreef:

Dus ik ben benieuwd!

He wijffie!

Alles goed met je?
Ben op het moment ff paardloos, mac wordt gereden full time door een vriendinnetje van me, omdat ik HBO studie naast mijn Fulltime baan en kind doe. Het werd een beetje te druk. :+
Dus als mac met pensioen gaat komt ie terug en tegen die tijd ga ik op zoek naar een opvolger.

Ja, ik begrijp het! Ik geef je helemaal gelijk! Wat voor studie volg je nu?

Ga je wel de SGW trainingen/concoursen bekijken of ben je nu helemaal aan het afkicken?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 09:33

Ik volg Mac op de springwedstrijden gewoon nog, maar ben zeker van plan om van de zomer bij een paar SGW's te kijken.
Ik mis het echt enorm maar ja het is ff niet anders.

Doe nu de opleiding HBO Sales & Marketing

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 09:35

Oke! Ach, dan kun je mij straks een keer komen groomen ;) Wel leuk dat je het allemaal blijft volgen. Tja, bloed kruipt waar het niet gaan kan natuurlijk!

En de kleine man? Wordt dat een potentieele SGWer? Ik zie hem nog voor me, voor bij mama op het paard bij de clinic van Sven :D

Klinkt als een pittige studie!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 09:36

Javayo schreef:
Apple schreef:
Zitten er over te denken om Daisy mee te nemen naar de maandagavond trainingen :-) Zondag is misschien nog iets teveel gevraagd van de Dais, maar een avondtraining zou moeten lukken.

Zijn de avondtrainingen wat minder zwaar dan die op zondag of bedoel je dat in verband met de reisafstanden wellicht?

Verschillende factoren, reistijd niet eens zozeer :-)

- Zondagtrainingen zijn 5 kwartier, de avondtrainingen 1 uur
- Zondagtrainingen gaan naar grotere, uitdagendere terreinen toe, de avondtrainingen voornamelijk kleinere 'simpelere' terreinen
- De Avondtrainingen gaan een aantal keer naar hetzelfde terrein (ook goed voor vertrouwen paard) terwijl de zondagtrainingen telkens een ander terrein bezoeken.

De avondtrainingen zijn meer opgezet voor beginnende combinaties.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 09:40

nelis schreef:
Eciara schreef:

Kan je bij pleun opgeven. dan kan hij inplannen evt.

Dat is niet meer zo :n Je kunt je niet meer aanmelden voor losse lessen, omdat dat voor Pleun heel veel administratief werk is.
Ik had het aan Pleun gevraagd, maar dat doet ie dus niet meer. Wel logisch natuurlijk, het is zo ook al hartstikke veel werk!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 09:44

Snoek, bij mijn weet kan je je zelf wel bij pleun op de lijst laten zetten als invallende combi, dat zodra er mensen afvallen jij opgepiept wordt.

Suelza ik pb je ff anders krijg ik van Apple op mijn lazer dat we off topic gaan :+

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 09:55

Zojuist bevestiging gehad van Pleun :D ik zit in de zondagtraining :) wat een fijne man, stuurt meteen een mail met dat hij er uit op maakt dat het weer goed met me gaat. Is het hem toch bij gebleven dat ik 2 jaar terug op een nare wijze ben uitgevallen. Doet dan toch weer goed!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:01

Suelza schreef:
Zojuist bevestiging gehad van Pleun :D ik zit in de zondagtraining :) wat een fijne man, stuurt meteen een mail met dat hij er uit op maakt dat het weer goed met me gaat. Is het hem toch bij gebleven dat ik 2 jaar terug op een nare wijze ben uitgevallen. Doet dan toch weer goed!

Ik moest vorig jaar ook na 2 trainingen de boel afzeggen, was hem ook bijgebleven idd.
Echt knap dat hij nog zo fanatiek overal mee bezig is en alles onthoudt!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:02

Snoekiej schreef:
Suelza schreef:

Ik moest vorig jaar ook na 2 trainingen de boel afzeggen, was hem ook bijgebleven idd.

Nou he! Dat vind ik echt zo goed! Hij is zo begaan met de SGW, die man zouden ze best eens goed in het zonnetje mogen zetten...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:23

Apple schreef:
Verschillende factoren, reistijd niet eens zozeer :-)

- Zondagtrainingen zijn 5 kwartier, de avondtrainingen 1 uur
- Zondagtrainingen gaan naar grotere, uitdagendere terreinen toe, de avondtrainingen voornamelijk kleinere 'simpelere' terreinen
- De Avondtrainingen gaan een aantal keer naar hetzelfde terrein (ook goed voor vertrouwen paard) terwijl de zondagtrainingen telkens een ander terrein bezoeken.

De avondtrainingen zijn meer opgezet voor beginnende combinaties.

oh ok, bedankt voor je uitgebreide toelichting, want ik zit te twijfelen tussen de zondag en de maandag :)

ik heb alleen nog maar 5/6 x crosstrainingen in moordrecht gereden, maar michiel gaf aan dat ik goed mee zou komen in de groep van de zondag, dus qua niveau zou het niet uit hoeven maken denk ik. maar goed, we zijn wel een beginnende combinatie natuurlijk.

op wat voor tijden zijn die avondtrainingen? want zo'n maandagavond kun je toch last hebben van files enzo.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:01

Als je al 5/6 keer in Moordrecht bent geweest en Michiel zegt dat je bij de zondag kunt dan zou ik gewoon de zondag doen :-)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:13

Snoekiej schreef:

Pleun <3 Hij was vorig jaar getuige van mijn dreun in Oudkarspel, heeft me onderweg in de cross heel hard aangemoedigd en me daarna nog opgezocht omdat ik vond dat ik zo 'professioneel' had gereden }:0 (ik had eigenlijk alleen maar pijn)

Snoek: ben je er al over uit of je de trainingen gaat volgen of ga je ook losse lessen volgen (kunnen we ook makkelijk groepjes voor vormen natuurlijk). Of heb ik daar overheen gelezen?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:31

Heb ook al bevestigingsmail van Pleun terug :-)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:50

Apple schreef:

Super! In welke groep/dag kom jij?!

Ik zoek trouwens eventingbeschermers in pony formaat. Ik heb wel eventingbeschermers (met platen erin) maar die zijn maat paard en passen niet en ik wil graag weer iets soortgelijks, dus met platen erin, maar dus in een kleine maat. Kan ze alleen nergens vinden (enkel maat full!). Weet iemand hier een winkel die ze wel heeft? Eventingshop heeft ook geen ponymaat, voor zover ik kon zien en ik zoek dus echt die met de peesplaten erin!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:52

Suelza schreef:
Apple schreef:

Super! In welke groep/dag kom jij?!

Ik zoek trouwens eventingbeschermers in pony formaat. Ik heb wel eventingbeschermers (met platen erin) maar die zijn maat paard en passen niet en ik wil graag weer iets soortgelijks, dus met platen erin, maar dus in een kleine maat. Kan ze alleen nergens vinden (enkel maat full!). Weet iemand hier een winkel die ze wel heeft? Eventingshop heeft ook geen ponymaat, voor zover ik kon zien en ik zoek dus echt die met de peesplaten erin!

Volgens mij heeft Canter (www.canter-equipment.nl) ze wel in ponymaat!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:57

Wij gaan op de maandagavond :-)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 15:07

Ik heb ook mijn bevestigingsmail binnen voor de maandagavond! :)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:10

Nu mijn paard eindelijk ook naar deze kant van Nl komt, ga ik ook mee trainen aan deze kant van het land hoop ik.
Dat betekent wel dat ik mijn dikke padje eerst weer op conditie moet brengen en de eerste training(-en) daar te vroeg voor zijn.
Maar ik ben wel heel benieuwd en kom dus misschien één van de eerste keren wel met een stalgenoot mee om te kijken hoe het loopt en in welke groep we misschien mee zouden kunnen doen...

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:45

Nickeltje schreef:
Nu mijn paard eindelijk ook naar deze kant van Nl komt, ga ik ook mee trainen aan deze kant van het land hoop ik.
Dat betekent wel dat ik mijn dikke padje eerst weer op conditie moet brengen en de eerste training(-en) daar te vroeg voor zijn.
Maar ik ben wel heel benieuwd en kom dus misschien één van de eerste keren wel met een stalgenoot mee om te kijken hoe het loopt en in welke groep we misschien mee zouden kunnen doen...

Marije jij hoort dan gewoon in de zondaggroep voor gevorderden! :D

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:51

Hahahahaha! Mijn dikke padje heeft bijna een jaar bijna niks gedaan he? En een conditie dat is echt heel erg... Eerst maar eens voorzichtig opbouwen en dan aan basis gaan werken dacht ik.
En een ander probleem is vervoer. Eerder kon ik altijd auto en trailer van mijn ouders lenen. Dat gaat nu niet meer, maar ik begreep al wel dat er vanuit stal waarschijnlijk wel te liften is.