Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
venga schreef:Op de manege waar mijn paard staat zijn ook nog zo'n 4 stallen vrij --> http://www.hc-desprong.nl Sint Anthonis is heel dichtbij Wanroy.Als je met je paard daar in de buurt wil overnachten, kun je misschien hier terecht http://www.peelhoven.nl bij bokker Noppert.
Haha! Al die scherpe bochten, die hoge hindernissen en dan met een rotvaart daar tussendoor! Heb daar ook een paar hele goede en eerlijke ruiters gezien die een geweldig parcours neer konden zetten, dat hoop ik dit jaar weer te zien!
en dan is voor de cross losrijden en losspringen in de "oude" hal en de cross in de 2 andere hallen. vera_pino schreef:Nee je hebt geen winstpunten maar je moet wel in de reglementaire klasse starten, als je hier L start dan moet je in bv Chaam ook L starten en niet ineens weer B dan krijg je een boete of waarschuwing of wat dan ook want het wordt wel geregistreerd bij de KNHS.
Citaat:Ik heb inmiddels 10 winstpunten in de sgw klasse L en wil in het voorjaar (officiële crossen buiten) eerst 1 wedstrijd L starten om in te komen en daarna overstappen naar de M. In december wil ik deelnemen aan de indoor-sgw in Wanroij in de klasse M.
Mijn vraag is of ik wel in maart nog op een officiele wedstrijd L mag starten, als ik in december op de indoor-sgw in Wanroij M start (bij mijn weten niet officieel, alhoewel er wel een echt vraagprogramma bij zit) ?
Graag ontvang ik hierover een verduidelijking.
Citaat:Wanneer u in Wanroij in de klasse M start, wordt dit niet gezien als promotie naar deze klasse. De resultaten van deze indoorwedstrijd worden door ons niet geregistreerd. Het is dus mogelijk hierna nog een keer in de klasse L uit te komen.
_Sim_ schreef:Je krijgt geen winst Bianca, tis puur voor de lol net als alle andere jaren. Tis ook niet te vergelijken met een buitencross. Heel veel draaien en wenden. Daarnaast zit de klasse B al vol en is er voor de oefencross al een wachtlijst.
_Sim_ schreef:Wanroij is een pokke-eind en verdeeld over 2 dagen. Dat is wel iets om rekening mee te houden, of je moet er in de buurt overnachten. Dan is het wel te doen.
). Als Bull daar vlakbij de SGW kan blijven is het wel leuk, maar ik ga idd geen twee dagen dat hele eind op en neer voor dat paard. (heb ff gekeken waar alles lag) Dat vind ik te gek.
vera_pino schreef:crosstijden zijn altijd pas na drs en spr bekend omdat dan de startvolgorde op plaatsing is. Dus de beste na drs en spr. mogen/moeten als laatste.