Ik ben te laat gestart met het crossen 3 oktober pas leuksten waren al geweest of vol. 2011 word helemaal mijn jaar !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimdepim schreef:Ik heb wel een aantal doelen voor 2010
Sofie:
M springen met WP-en.
L SGW met WP-en.
M2 dressuur met WP-en.
Jonge paard:
WP-en halen in de L1 dressuur.
B springen met WP-en.
.
.
. M springen gaat wel gebeuren binnenkort
. En L SGW ga ik in Maart mee beginnen.
.
CoriienRN schreef:Nou mijn doelen voor 2010
Dressuur toch wel einde van de L2 zijn
Springen fijn rond kunnen komen in de L
Sgw toch ook wel naar de L startgerechtigd gaan!

AntheaV schreef:Mijn doelen voor volgend jaar:
Ten eerste mijn paard gezond en fit houden zodat ik hopelijk het hele jaar door kan trainen.
Ten tweede hoop ik dat ze wat braver gaat worden![]()
Als 1 en 2 lukken dan zou ik haar ook heel graag in Westerbork starten en nog wat meer crossjes gewoon lekker in het B. Met dressuur hoop ik dan aan het eind van het jaar M te zijn en met springen hopelijk wel de punten voor het L
_Noor schreef:Doel voor dit jaar (buiten het gezond en happy houden van de paarden natuurlijk) is om de overstap te maken naar de L-SGW, Z-dressuur. Wie weet ook M-springen maar dan zal ik toch eerst de 'knop' om moeten zetten! (springen vind ik om één of andere reden 'enger' dan crossen...).
Verder is mijn merrie drachtig en hoop ik natuurlijk op een gezond en leuk veulentje!!!
Rosalie123 schreef:Ik hoop dat ik dan eens écht een blessurevrij jaar heb, tenminste mijn paard dan. Als dat zo is, moet het wel lukken om L te gaan springen en L2 dressuur te rijden. Daarnaast in het voorjaar nog een paar B crossen rijden en als dat goed gaat, misschien het najaar L crossen.
En ik hoop dat dit alles goed te combineren valt met school. Maar da's denk ik ook een kwestie van goed plannen.
mistid schreef:De doelen die ik had gesteld:mistid schreef:Mijn doelen zijn:
Met Yoeri wil ik zo ver mogelijk nog komen met cross volgend jaar, ik start volgend jaar meteen M, en mijn doel is Z+1 winst te worden. Met springen wil ik graag Z+winst worden, en nog een keertje dressuur met hem starten.
Met Yoeri zijn de doelen niet gehaald, omdat zijn springen weer niks was. Westerbork liep hij wel fijn rond in het M, maar wij zijn dit jaar op 2 van de 3 crossen voor 'niets' verschenen, omdat we waren uitgebeld in het springen. Het gewone springen heb ik daarom ook niet meer opgepakt, heb nog een paar wedstrijden in het L gestart en nu is hij helemaal voor mijn zusje. Ook dressuur heb ik niet meer gedaan.
Lielle schreef:Simmie schreef:Kort maar krachtig: ik stel geen doelen.
....................................... Het loopt 9 van de 10 keer toch altijd anders.
Ik hoop gewoon dat ik lekker kan blijven rijden!
idem hier. Ik hoop met een stel fijne paarden te kunnen starten volgend jaar en meer plannen maak ik niet.
Eef_Bam schreef:Citaat:Ik ga toch met mistid en Corien mee , en stel mijn doelen lekker hoog
Met dressuur zou ik graag M2+10 worden, Z1 startgerechtigd dus.
Met Springen wil ik graag L+10 worden, M startgerechtigd dus.
Met Sgw: Eerst een B-cross foutloos binnen de tijd uitrijden, vervolgens overstappen naar de L en daar enkele winstpunten halen.
Of ik dit allemaal ga halen weet ik niet, maar we gaan er gewoon hard tegenaan en dan zien we wel wat er allemaal van komt !
Mijn dresuurdoel was een beetje erg optimistisch ingesteld, ik heb nog veel te verbeteren aan de dresuur en vooral mijn eigen houding, en aan starten zijn we nauwelijks toegekomen door alle sgw- en springwedstrijden.
Met springen heb ik mijn doel nog net niet gehaald, maar 2010 is nog niet voorbij, dus ik ga proberen voor het einde van het jaar die 2 puntjes te halen!
Mijn Sgw-doel heb ik gelukkig wel ruimschoots behaald, die "enkele winstpuntjes" zijn er 10 geworden wat dus ook M-startgerechtigd betekent.Cross binnen de tijd uitrijden is ook goed gelukt de laatste crossen in de B, en zelfs in de L hebben we meer dan eens moeten oppassen om niet te snel te rijden, dus de snelheid en de regeling daarvan zit intussen wel goed denk ik zo
.
!
_lautje_ schreef:Mijn doel is lekker rijden en plezier hebben.
Het zou mooi zijn als Hetje aan het eind van het seizoen fijn Z SGW en springen loopt
Verder hoop ik met Trakkie Z dressuur te worden en lekker wat crossjes te rijden ter afwisseling.
Amati hoop ik fijn een beetje B/L sgw en springen te kunnen rijden.
maar eerst maar eens kijken of ik niet weer geopereerd moet worden en weer half seizoen aan de kant sta.
Hij mag nu M SGW lopen en heeft al mooie punten in het L springen. bvw schreef:Frits is hopelijk volgend jaar weer hersteld zodat ik hem kan oppakken en dan een leuk en lief baasje voor hem vinden
Wiso wil ik graag L2 dressuur mee gaan rijden, M springen, en in de SGW prijzen gaan winnen. Ze heeft het spelletje nu door dat moet kunnen lukken!
Helvetia ga ik in 2010 weer starten, daarmee is mijn doel Z springen startgerechtigd zijn, M1 dressuur en wie weet L SGW.
Ik wil in elk geval veel plezier hebben met mijn paardjes en hoop dat ze dat ook met mij hebben. Hopelijk blijven ze dit jaar wel allemaal gezond en blijf ik dat ook! Fokken denk ik dit jaar niet, de paardenhandel ligt echt op z'n gat