! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leliaardje schreef:xxitsmexx schreef:@ ROWO ja ik dus selectie en ik sta nog goed.. denk dat het maar selectie gaat worden.. pa-ma zeiden net allebei crossen kun je ook altijd nog selectie is maar afwachten wat er volgend jaar gebeurt..
Die snap ik niet helemaal: met crossen is toch ook maar afwachten wat er volgend jaar gebeurt?
Niet dat ik vind dat je voor de cross moet kiezen hoor, maar voor beide opties is het volgend jaar afwachten hoe het gaat.
Wij hebben ook voor de al opgegeven springwedstrijd gekozen. Het is ook weer zoiets om dat allemaal af te zeggen.

rowo schreef:xxitsmexx schreef:@ ROWO ja ik dus selectie en ik sta nog goed.. denk dat het maar selectie gaat worden.. pa-ma zeiden net allebei crossen kun je ook altijd nog selectie is maar afwachten wat er volgend jaar gebeurt..
Dat is zeker zo. En als je nog nooit op de Gelderse hebt gereden zou ik denk daarvoor gaan
Ik ga iig nog ff nadenken

billy1 schreef:Ik zie dat dus echt andersom, je kan elke week een springwedstrijd rijden en zoveel crossen zijn er niet! Maar goed iedereen moet het voor zichzelf weten.
Leuk dat er zoveel positieve reacties zijn!!

rowo schreef:Weet jij overigens al iets over het aanpassen van de cross of niet voor volgende week?
_Sim_ schreef:Ik denk dat die greppel ook wat lastig te zien is door de herfstbladeren die er liggen. Paarden zien 'm pas op het laatste moment denk ik.