[SGW] Verslagentopic oefencross Holten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:05

dan plaats ik mijn verslagje ook maar hier ;)
Met mij en mijn pony ging het goed ik was foutloos met de cross,
Maar we hadden stafpunten omdat we ongeveer 2 min te vroeg binnen waren.
met het parcour hadden we 1 weigering op 3 volgens mij, omdat we te hard gingen.

dewixx

Re: Verslagentopic oefencross Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:12

jaa ik weet mijn tijd ook niet !
ik had het idee dat ik niet sloom was ofzo, alles in volle galop gedaan namelijk :o

wel echt balen als ik wel prijs had met een beker en prijzengeld ofzo maarja...

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:17

askazita.. volgens mij heb ik jou nog gezien, maar weet het niet zeker. Was je ook rond half 4 in de buitenbak?

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:18

Woow 2 minuten te vroeg das knap :p wat waren de prijzen dit jaar? Waardebonnen?

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:19

Ja, ik heb een waardebon van Riel Klumper gewonnen.

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:20

Is het een goed filmpje geworden Jolien?

dewixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:22

Djulita schreef:
Ja, ik heb een waardebon van Riel Klumper gewonnen.

Is dat en ruitersportwinkel? :D

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:24

Ja, in Almelo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:26

De nummer 1 van de priveponies heeft de prijs niet opgehaald (beker en chabrak) dus als je goed gereden had in de cross dan loont het de moeite om nog even de uitslagen in de gaten te houden. Prijzen kunnen altijd nog afgehaald worden hoor, daar doen ze bij de Eik nooit flauw in.

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:31

Wel jammer voor de organisatie dat zo weinig mensen op de uitslagen wachten... Er zit vaak heel wat tijd en sponsorgeld in om leuke prijzen weg te kunnen geven.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:32

Volgens mij was zij de enige die haar prijs niet opgehaald heeft.. Kantine zat goed vol.

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:34

Vond het wel super vandaag :-)
1e cross en de 1e keer een parcoursje :-)
En heb ook nog een beker mee naar huis genomen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:35

Nee we hadden nog iets van 5 of 6 bekers staan toen iedereen weg was hoor, dus er zijn er echt veel niet afgehaald. Zonde!

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:35

Djulita; Leuk man :) ja filmpje is wel leuk geworden, ik zet hem binnenkort op de laptop
En hoe is het met ralf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:40

Ralf is lief, die vond mijn pony leuk :D

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:41

ook ik heb een hele leuke dag gehad. Igora had ik eigenlijk 'uit nood' mee genomen omdat ukkie begin van de week koliek had. Nu weet ik dat igora dit soort dingen errug leuk vind om te doen en dat bleek ook wel. De cross ging super al zullen we waarschijnlijk een van de langzaamste tijden hebben gereden omdat ik het niet eerlijk vond om een drachtige merrie full speed erdoor te laten gaan dus we hebben veel gedraafd en lekker de lol erin gehouden.
In t parcours was madam toch wel een beetje moe en dat resulteerde in een balk en een stop op de muur. Al met al heel tevreden over mijn dametje.
Moderatoropmerking:
Vraag om foto's uit bericht verwijderd. Dit is niet de bedoeling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:43

O verhip dat was jij met die leuke Merens! Geweldig paard is dat! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:46

Nickeltje schreef:
Het is niet de bedoeling hier om foto's te bedelen, die komen vanzelf op de topics te staan waar de fotografen ze neer kunnen zetten.

Doe nou nieeeehiiieeeeet, straks hebben we een slotje....

Mijn vriend heeft wat foto's gemaakt maar ze zijn slecht geworden, 't was ook wel echt donker sipweer...

dewixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:51

ahaahha nou als ik om 14.00/14.30 al helemaal klaar was met afzadelen, en als je met springen een weigering had, en er best wel veel foutloos waren. heb je ook niet zo'n idee dat je een prijsje hebt en daarvoor nou 3 uur gaan wachten, en dan zul je zien had ik ook nog geen prijs!
ahaha :D uurtje rijden voor prijsje hmmm ;)maar als ik keer langskom :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:57

Grappig hoeveel er nog foutloos waren in het parcours trouwens, ondanks het gemopper van een aantal mensen over "belachelijk" en "niet te doen".
Ik kan me van vorige jaren nog herinneren dat men liep te zeuren dat het springen totaal oninteressant was met dat simpele parcoursje. Téken je wat lijntjes waarop stuurwerk in plaats van plat raggen vereist is, is het wéér niet goed... :roll:

Ik vond dat een aantal mensen verrekte netjes reden en ik heb ook een aantal ontzettend vriendelijke en uiterst sportieve mensen gezien in het parcours. De meesten heb ik ook even een compliment kunnen geven voor ze de ring weer uitgingen. +:)+

En er was een aantal mensen waarvan ik me echt afvraag waarom ze in hemelsnaam meededen. Het parcours binnenrijden terwijl je al loopt te blèren dat je dat hele parcours niet kent, vervolgens zelf je buitenteugel er steeds niet bijhebben omdát je niet weet hoe je moet sturen, en dan je paard stevig klappen verkopen, dat heeft geen pas. Geen idee of er Bokkers zijn die zich aangesproken moeten voelen, maar ik zou me kapot schamen voor mezelf als ik zo gereden had :\

dewixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:01

ja sonja, dat zag ik ook al mensen die schreeuwend binnenkwamen die het parcours niet kenden, ik had bij 4 mijn buitenteugel erook niet bij. daarom stopte hij ook, maar ik dacht bij mezelf al na van, mijn fout ik strafte hem echt niet af, gaf alleen wat been. en weer opnieuw en hij sprong hem prima :D ! waar stond jij dan sonja? zag je nummer 50 ook springen xd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:03

Ik heb bij bijna iedereen in de 70 cm in de ring gestaan om balken te rapen ;) Mijn vriend heeft me afgelost toen ik moest gaan zadelen.
Geen idee of ik nr 50 gezien heb, ik heb zoveel gezien :D
De meesten trouwens gewoon hartstikke leuk en aardig hoor, maar een aantal mensen zijn me echt negatief opgevallen. Maar het aantal sportieve ruiters won gelukkig ruimschoots. Ik heb er ook een hoop gehoord die 4 of 6 misten (daar zaten idd de instinkers voor degenen die graag aan binnenteugels zitten ;) ) die sorry tegen hun paard zeiden of meteen 'oliebol MIJN fout!' riepen :j

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:09

Vond het parcoursje wel lastig.
De merrie die ik reed stond nog helemaal te stuiteren na de cross :-) Ze had echt adrenaline genoeg in haar lijf..
Haha had gewoon wel mijn benen eraan moeten houden, maar dacht dat ze dan heeeeel jhard zou zijn gegaan :P

Ach we waren wel foutloos in het pacour.
Maar ik vond van 2 naar 3 en van 5 naar 6 wel lastige lijntjes om te rijden hoor!
Maar goed. dast is mijn mening.

Haha ben 6 ook voorbij gereden..
Weet wel dat het mijn fout was...
Kijk niet genoeg vooruit binnen het parcour en daardoor raar sturen he?
Laatst bijgewerkt door lotte_2 op 31-10-10 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:11

D'r waren trouwens ook weer wat paarden bij waarvan ik dacht "niet erg als je die vergeet in de trailer te zetten hoor"....
Er was een vos die zooooo fantastisch lekker licht sprong, jeetje wat een heerlijk dier was dat. Maar ook een behoorlijk zwaar paard, leek me een beetje zweeds koudbloed-achtig waar ik helemaal weg van was. Of die lieve Fries, of dat Mérensje, dat leuke grijsje... :P :P :P Was weer erg leuk om te zien met hoe ontzettend veel verschillende beestjes mensen lol hadden vandaag :j

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:12

:P Leuke grijsje?
Toevallig in de 50 cm... Schimmel paardje? :P