Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peanutbutter schreef:Hebben jullie wel allemaal braaf de stijlcoupons opgehaald
Vriendje heeft heel braaf allemaal commentaar opgeschreven
Annetje schreef:Het wordt inderdaad goed koud vanacht! Dat wordt dus warm aankleden voor de ruiters/helpers die er morgen vroeg moeten zijn! Ook genoeg dekens mee voor de paarden enz... het koelt echt veel af ineens.
Ik was zelf heel erg benieuwd geweest was voor stijlpunten ik gekregen had. Ik verbaas me er altijd over dat het commentaar 'te korte beugels' gegeven wordt. Ligt dit probleem bij de ruiter, het zadel, of bij de instructeur? En zie je dit echt alleen bij de groene combinaties?
Wel leuk om te lezen dat de ponyruiters wel zo goed waren
?
Scherp.
.
. De afsprong was ook zeker een leuke sprong. En hindernis 8 natuurlijk
. Toen we daar aankwamen lopen zag ik meteen dat de witte vlag dus links van de oxer stond. De V sprong vond ik echt niet B vriendelijk en het alternatief heb ik niet eens over nagedacht. Meteen besloten om rechtuit over de oxer te gaan. Hij was niet hoog. Maar wel breed (als je nagaat dat het alternatief er tussen doorgaat
). Maar ik zag het wel zitten. Je kwam er super mooi op aan. Hindernis 10 vond ik echt onozel!! met verkennen stond er maar 1 sprong. En ik vroeg me af waar de tweede kwam te staan. Dus aan de parcour bouwer gevraagd en die zei dat het een in-uitje werd voor de B paarden op 4 meter nog wat. Okee prima.
) en we kregen 209 punten
.
. Na hindernis 2 kwam ik erachter dat ik mijn horloge niet goed aangezet had! mooi balen. Gewoon maar lekker gaan rijden. Sofie twijfelde nergens! Afsprong nam ze wel een leuke sprong, maar ze ging wel. Hindernis 8 ging het best van alle hindernissen in de cross (de oxer). Die achterste paal van de oxer merk je niet eens.
. Sofie redde zich daar super.
. Echt fijn gereden.

.

texelse schreef:oeps Paul, ben je het niet eens met de beoordeling, of heb je je stijlpunten niet opgehaald????