stukje op rtvoost. regionale TV-zender, met bijna aan het einde, EvelienH
(in d'r bruin/paarse outfit) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(in d'r bruin/paarse outfit)

Daarbij had hij een ijzer afgetrapt
Nog wel mijn proef gereden maar omdat de hoefsmid er niet op tijd was heb ik helaas het springen en de cross niet kunnen rijden. Dat zag ik echt niet zitten op 3 ijzers. Gelukkig heeft Weule dit op het einde van de dag heel netjes voor me opgelost
Gelukkig liep ze erg fijn
Zowel springen als de cross foutloos. Heb lekker op mn gemakje gereden om haar overal fijne sprongen te geven, dit lijkt goed te werken! Ze liep heerlijk en de tijdfouten vielen nog een beetje mee. Toch nog een derde prijs gekregen
malloesje schreef:Billy; is Myth een vos? Want dat zag ik namelijk wel in sneltreinvaart over het inrijterrein gaanVerder fijn dat je zo lekker gereden hebt.
Weule; ik kan me alleen maar bij Irene aansluitenMaar morgen moet je toch wel wat inhoud in die flessen hebben hoor
Hij gaat dan altijd heerlijk bokken en stieren
malloesje schreef:Billy; is Myth een vos? Want dat zag ik namelijk wel in sneltreinvaart over het inrijterrein gaanVerder fijn dat je zo lekker gereden hebt.
Weule; ik kan me alleen maar bij Irene aansluitenMaar morgen moet je toch wel wat inhoud in die flessen hebben hoor
, regel jij paar glaasjes?
gelukkig bleef je wel zitten... wel extra zuur dat je ook nog verkeerd gepasseerd was.