Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Roxxiejj schreef:Ik ben nu eerlijk gezegd wel heeeel erg benieuwd hoe die hindernis 4 en 5 eruit zag, hoor dat er veel problemen op waren?
Chartje schreef:Ik had je niet herkend. Ja mijn vriend is nog niet zeker met lezen. Was zijn tweede keer dat hij voor las
(ken proef toch uit me hoofd kan hij mooi oefen
) Daarom nam ik het even over
TheHorseInn schreef:Alle bokkers die goed hebben gereden! Top
Alle bokkers die minder gereden hebben balen!
bvw@had je nog voorbij zien komen,helaas op de h dat je uit was......
Mijn Verslagje:
Dressuur ging weer enorm fijn!
181!
Helaas ook bij mij kwamen ze voorbij en iedereen die voorbij kwam moest nog een keer waardoor ze heen en weer bleven rijden waardoor pony drukker en drukker werd!
ik stond 3e na dressuuur
springen foutloos
en cross ook!
helaas hadden zij mij een weigering aangerekend op Coffin enzo...
Zijn we even hee gegaan en zij zaten idd heel erg te twijfelen!
Heb ik mijn verhaal gedaan en zijn zij gaan overleggen en toevallig had een stijljury(?) het gezzien waardoor ik dus foutloos was!
Als ik het goed begrepen had waren jullie bokkers!
Hartelijk bedankt!
Ik ben 1e geworden als enige foutloze!!!![]()
![]()
Arghh.. laptop bijna leeg!
NonaWen schreef:

En voor degene waar het niet zo goed ging, volgende keer beter en op naar de volgende SGW!

MarrieLeen schreef:Nou goede en slechte resultaten dus!
Gefeliciteerd voor de prijswinnaars, en op naar de volgende keer voor degene bij wie het wat minder ging.
Ik heb bijna de hele dag bij de coffin gezeten met m'n vriendin, gefotografeerd.
Nou, was idd een pittige hindernis, gingen er erg veel voor staan, maar ook die er zo overheen vlogen, super!
Vond het erg leuk om te zien.
Ik ga vandaag met de foto's aan de slag en hoop ze vanmiddag/vanavond online te hebben.
@ TheHorseInn: Dat was ik.

. We waren om 8 uur in Vasse en toen stond ze helemaal bezweet onder haar deken, terwijl ik juist een hele dunne zweetdeken op had liggen en zo warm was het toen echt nog niet..
). Hindernis 1, 2 en 3 gingen nog wel foutloos, maar die stelden dan ook eigenlijk niks voor. Ik had besloten hindernis 4AB en 5 gewoon rechtdoor te gaan en kwam eigenlijk heel mooi voor 4 uit maar ze viel gewoon helemaal dood, terwijl ze echt wel in een mooi ritme aankwam en ik m'n benen er flink bij had
Normaal moet ik alleen maar inhouden en trekt ze juist enorm aan op de sprongen, dus dat was al vreemd. Opnieuw aangereden en weer zelfde verhaal.. Toen maar besloten voor het alternatief te gaan, kreeg haar al met moeite weer in galop en 4A sprong ze dan wel maar daarna viel ze weer helemaal stil, toen maar besloten om te stoppen, dat is namelijk echt niet zoals ze normaal is en ik denk dat ze zich toch niet helemaal lekker voelde. Toen dus maar rustig terug gestapt en nog even laten keuren bij de DA en dat was verder wel allemaal goed. Jammer dus, maar volgende keer beter!