Evie_Bandido schreef:Ik heb je dan inderdaad een paar keer van heel dichtbij gezien maar echt niet herkend dan.
Zonder paard ben ik ook onherkenbaar.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
muts_marijke schreef:hahahahaha vandaar!!! Ik dacht al. Ik heb net Geert even je profiel laten zien en die zegt nou ik weet het ook niet hahaha. Mannen! Ik ga naar precies de zelfde crossen dus ga je vast een keer zien!

verder heeft remy de cross perfect weer opgepakt en hebben we een gigantisch galoptempo en de strijd gegooid.. helaas was er iets niet helemaal in orde met de tijden die ze mij gegeven hadden en had ik volgens de uitslagenlijst geen prijs. mijn gevoel gaf direct aan dat dit dus echt niet kon! na lange discussie, protest en het kunnen laten zien van geklokte en opgeslagen tijden van ons op de cruciale momenten dat ik ook volgens de hindernisjurys werd stilgezet, hebben ze de uitslag gecorrigeerd en ben ik net naast het podium terecht gekomen met een mooie verdiende 4e plaats. het was me dus het dagje wel!
)