[SGW] uitslagen SGW Ysselsteyn 1-2-3 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:07

Evie_Bandido schreef:
Ik heb je dan inderdaad een paar keer van heel dichtbij gezien maar echt niet herkend dan :o .

Zonder paard ben ik ook onherkenbaar. :D 8-)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:09

hahahahaha vandaar!!! Ik dacht al. Ik heb net Geert even je profiel laten zien en die zegt nou ik weet het ook niet hahaha. Mannen! Ik ga naar precies de zelfde crossen dus ga je vast een keer zien!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:12

muts_marijke schreef:
hahahahaha vandaar!!! Ik dacht al. Ik heb net Geert even je profiel laten zien en die zegt nou ik weet het ook niet hahaha. Mannen! Ik ga naar precies de zelfde crossen dus ga je vast een keer zien!

Denk ook niet dat hij mij (her)kent. Maar ik ben nogal goed in namen/gezichten en aangezien ik al een paar jaar cross en Geert ook op veel wedstrijden is ken ik zijn naam/gezicht gewoon. :D
Foto's in mijn profiel zijn ook redelijk verouderd.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:24

Geert is heel slecht in gezichten. Maar is altijd tegen iedereen die ook maar Hoi zegt, hoi terug aan het zeggen, en dan later ; weet jij wie dat was... :+

Ik ga het goed in de gaten houden. Dacht wel Peanutbutter en Lielle gezien te hebben maar dat was niet zo moeilijk ... werd gezegt in de springring :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 21:29

muts_marijke schreef:
Geert is heel slecht in gezichten. Maar is altijd tegen iedereen die ook maar Hoi zegt, hoi terug aan het zeggen, en dan later ; weet jij wie dat was... :+

_O-

Marjan1984

Re: uitslagen SGW Ysselsteyn 1-2-3 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 07:11

Ik was gisteren hindernisjury in het M bij hindernis 16, het boerenerf en in het Z bij hindernis 13, de bezembak.
Poeh ik hield af en toe mijn hard vast maar gelukkig ging het steeds goed.
Had 1 val in het Z bij mij maar gelukkig stond de amazone zo weer op en was er niks aan de hand.
Wel ´s middags even flink natgeregend.

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 07:24

Ik heb gereden in het M.
Dressuur ging goed, had 207 en 210 punten, goed voor gedeelte 1ste plaats.
Springen had ik echt een pech balk, en daar was ik heel zuur om, want daar ging plaats 1.
Cross ging echt fantastisch, pakte super aan, overal goede sprongen, geen moeite, dus foutloos binnen de tijd.
Toen was de balk nog zuurder, maar toch nog 3de geworden en ben er nu heeeeeel blij mee.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 09:08

Alle kampioenen en andere prijswinnaars van harte gefeliciteerd. Ik heb niet gereden maar gejureerd bij de waterbak (samen met Sim). Weinig spektakel, alleen een eend die omviel (kon niet tegen 1 PK).

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 09:09

Wij zijn een goed team, he Paul?

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 09:23

_Sim_ schreef:
Wij zijn een goed team, he Paul?

Inderdaad ... de ruiters hebben het ons ook niet ècht lastig gemaakt, het meeste publiek was gehoorzaam ~~}> en we hadden prima hulp 8-) .

wendietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 09:46

ik heb gister gereden in de klasse M. had 206 en 210 punten in de dressuur, goed voor een "derde" plaats achter een gedeeltje plaats van marloes en nadja. het scheelde maar 0,25 punt!!!! echt top dus.. mijn paard had 3 weken stilgestaan met een blessure en had afgelopen week pas 3 x gereden met hem. springen had ik ook een balk, compleet mijn eigen schuld, slecht aangereden, dus heb een 15 min op mezelf lopen schelde... daar ging ook mijn kans op een 1e of 2e plaats.. cross ging fantastisch maar was helaas één van de (on)gelukkigen die 23 min stop kwam te liggen in de cross door de eend die is gaan zwemmen door pien ;-) verder heeft remy de cross perfect weer opgepakt en hebben we een gigantisch galoptempo en de strijd gegooid.. helaas was er iets niet helemaal in orde met de tijden die ze mij gegeven hadden en had ik volgens de uitslagenlijst geen prijs. mijn gevoel gaf direct aan dat dit dus echt niet kon! na lange discussie, protest en het kunnen laten zien van geklokte en opgeslagen tijden van ons op de cruciale momenten dat ik ook volgens de hindernisjurys werd stilgezet, hebben ze de uitslag gecorrigeerd en ben ik net naast het podium terecht gekomen met een mooie verdiende 4e plaats. het was me dus het dagje wel!
wel petje af voor de organisatie ( ondanks dat ik gister even mijn neus ervan vol had, mijn hart in mijn keel had kloppen, stoom uit mijn oren kreeg en de ander kant moest oplopen tijdens de discussie ) want de cross was super! niet te dik en zwaar, eerlijk voor de paarden en een aantal moeilijke combi's waar nadenken vereist was.

nog gefeliciteerd aan alle prijswinnaars !!!!!!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:21

ik heb ook een lekker weekendje gehad..

dressuur goed gereden, helaas door de jury niet zo beoordeeld, ik was 9de van onder..blijft jury sport, heb me er ook bij neergelegd...maar ik heb sommigen zien rijden...en ik weet zeker dat ik niet zo bar slecht heb gereden..

springen 2 balken, hij werd alleen een beetje heet. Hij begint het springen nu echt door te krijgen en daar moet ik nu weer mee verder om hem te leren met ontspanning door de bochten te rijden ipv vol tegen de bochten in te hangen :D

en een foutloze cross met maar 13 seconden buiten de tijd..

ik ben super trots op mijn jonkie...hij ging zo fijn door de cross...ik kon hem voor het eerst met een ontspannen teugel laten gallopperen zonder dat hij als een gek met me in rengalop/bokken ervandoor wilde gaan..(hopen maar dat hij dit gedrag blijft onthouden. 8-) )
kijken naar de hindernissen, fijn sturen, terugkomen als het nodig was op korte afstand...heerlijk!! ik heb zo genoten!!

En daarna nog lekker de M-cross bekeken met mijn instructeur en met heel veel vrienden gekletst..heerlijk!! had lekker een paar uurtjes langer gespijbeld van de zaak en s'vonds heeft mijn vader het van me overgenomen en kon ik ook nog naar een verjaardag bij vrienden..wat een feest!! de hele dag vrij.

Het was een topwedstrijd, goed georganiseerd en super mooi aangekleed!!

gefeliciteerd voor alle prijswinnaars!!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:24

Was echt super Madelene!

Overigens nog een heleboel combinaties bekeken bij het water en het viel mij echt op hoe beroerd er werd gereden. Slecht een paar mensen (nog geen 5) gezien waarbij ik niet het hart in m'n keel had kloppen

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:25

was gezellig bij het water hè...
mijn instructeur vind jullie ook echt ontzettend leuke lieve vrienden (van mij)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:28

Wat jammer PB!!
Goed gereden Evie!!
Marloes, mooi resultaat!!!!
Wendietje, netjes hoor!!!
Madelene, wat goed van coopertje!

Paul en Sim, klinkt als een erg geslaagde dag!

Vond het echt heel erg jammer dat ik niet mee kon doen, maar TG is weer zo goed als heel.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:29

Je instructeur is ook wel heel erg aardig madelene1

Gelukkig is TG weer fit karen!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:30

Vanmiddag even een buitenritje maken en dan kijken hoe die morgen is en dan mag ie weer aan het werk.

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 11:37

Mooie resultaten!

Wat was er precies gebeurd met Pien bij die eend?
Ik weet nog wel van 2 jaar terug, dat Loes van Gils die eend sprong en zijn kop eraf trapte! :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 12:08

Pien is ook tegen de kop aangesprongen en nam zo eend en al mee. Staat nog een mooie hoefafdruk op de eend zijn kop :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 13:10

De eend had inderdaad een behoorlijke hersenschudding zo te zien, het paard had (volgens mij) niets ernstigs eraan overgehouden gelukkig, toen ik langs liep bij de dierenartskeuring liep hij gewoon goed dacht ik te zien.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 16:00

Hij (de woerd) was inderdaad een beetje ondersteboven van het gebeurde. Piens paard liep zo weer weg, Pien zelf had ook niet meer schade dan een deukje in haar ego; die kunnen zo naar een volgend optreden.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:09

Zo ik ook weer terug.
Iemand nog een TomTom in de aanbieding?
Ik was in de springring totaal de weg kwijt...... en arme Oos maar zo z'n best doen om iedere keer weer netjes te springen.

Gelukkig was Canter heel aardig voor me en ben ik niet helemaal voor jan met z'n korte achternaam naar Ysselsteyn gereden.

Vwb de B cross, ik kreeg een beetje het idee dat deze "erbij" was gemaakt met van "oh we moeten nog een B kwijt".

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:05

ben gisteren en vandaag wezen kijken, mooie wedstrijd pluim voor de organisatie.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:14

Ruud: altijd fijn die hulp van derden ... ik vind je wat zuur klinken en dat doet in mijn beleving de wedstrijd onrecht.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:21

Nou, ik begrijp wel wat ruud bedoelt; wat ik van de B cross heb gezien vond ik het ook maar magertjes, zowel qua variatie/aankleding als moeilijkheid, vergeleken bij de andere klassen.