Ik had gister maitlje dat ik mee mag doen in de L, ben vanaf de wachtlijst geplaatst Ik heb nog maar 1 (B) SGW gereden, wat worden de moeilijkheden in de L?
mistid
Geplaatst: 08-10-10 12:43
Fijn Marije! Idd Bianca! Ook jammer dat er op het paarden NK geen equipe is.
Moeilijkheden in zijn algemeen zijn smalletjes, over de cross kan ik niets zeggen omdat ik daar zelf voor het eerst rijd.
Ik had graag dit jaar meegedaan maar toch voor Barchem en Bathmen gekozen.
jipje_niekje
Geplaatst: 08-10-10 14:25
Er is weer een plekje vrij gekomen in de B-paarden. Mocht van de DA nog niet gaan springen de komende maand met Anoes Ben dus nu de hele zaterdag aanwezig als hindernisjury.
Ruud_O
Geplaatst: 08-10-10 17:40
Balen J_N, maar hopelijk komt het daarna weer helemaal goed.
ik heb ook geen idee hoe de cross in hattem is marije... JN wat balen zeg! Maar gezondheid van paard is belangrijker. Wel leuk dat je hindernisjury bent
charlot_s
Geplaatst: 09-10-10 16:46
Ik ga elk jaar kijken in Hattem, ik heb er weinig tot geen verstand van maar ik weet wel hoe het parcours er ongeveer uit ziet en ik heb denk ik ook wel wat foto's. Moet ik voor iemand kijken of ik foto's heb waarop je de hindernissen goed kunt zien?
marije1987
Geplaatst: 09-10-10 17:40
charlot_s schreef:
Ik ga elk jaar kijken in Hattem, ik heb er weinig tot geen verstand van maar ik weet wel hoe het parcours er ongeveer uit ziet en ik heb denk ik ook wel wat foto's. Moet ik voor iemand kijken of ik foto's heb waarop je de hindernissen goed kunt zien?
Zit wat op Youtube filmpjes van Hattem te kijken, wie weet welke klasse onderstaande filmpje is (hoop geen L )
charlot_s
Geplaatst: 09-10-10 18:58
Ik ben druk aan het uploaden, het zijn meer foto's dan ik dacht Bereid je maar vast voor op de belabberde kwaliteit, een groot gedeelte is nog van 2007 met een heel simpel toestelletje. Zijn foto's van hindernissen die vorig jaar ook werden gesprongen dus waarschijnlijk dit jaar weer.
Niet? Oh jeetje ik dacht echt van wel, dan heb ik me daar in vergist. Achja ik heb mn best gedaan om jullie een beeld te geven maar dat doet dat filmpje beter
Nee, zeker weten. Heb er zelf gereden en het verbaasde me toen ook al dat er geen alternatief op zat. Zeker voor het L. Maar geeft niet hoor charlot! Zo heeft men toch een beeld. Hindernis met het dakje is er idd uit en komt niet meer terug.
marije1987
Geplaatst: 09-10-10 20:32
Leuk om wat foto's te zien Krijg er nu al zin in
charlot_s
Geplaatst: 09-10-10 20:37
@ _Sim_: Dat verbaast mij ook In '07 en '08 of in elk geval één van die jaren zat er wel een alternatief op, wat ik heel begrijpelijk vond want het ziet er uit als een pittige. Gelukkig dat het dakje niet terug komt, dat was vorig jaar flink misgegaan.
Dit jaar sta ik trouwens ook weer trouw te kijken, en als het weer meezit neem ik m'n moeders fototoestel mee
Ruud_O
Geplaatst: 10-10-10 20:40
Ik spam m'n video van de L cross van vorig jaar nog een keertje