Door omstandigheden hebben wij helaas moeten besluiten om dit jaar geen SGW Eventing wedstrijd te organiseren
zo staad het op hyves ^^ dus door persoonlijke dingen ofzo had ik ook ergens gelezen
hoop volgend jaar van wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gonnyvdz schreef:Dit jaar GEEN SGW Eventing
Door omstandigheden hebben wij helaas moeten besluiten om dit jaar geen SGW Eventing wedstrijd te organiseren
zo staad het op hyves ^^ dus door persoonlijke dingen ofzo had ik ook ergens gelezen
Muzefee schreef:gonnyvdz schreef:Dit jaar GEEN SGW Eventing
Lijkt me niet van toepassing, daar dit bij iedereen wel bekend is en het hier dus ook om een oefencross gaat, i.p.v. de normaal georganiseerde wedstrijd.
Poeltje schreef:[AR] Marathon Nijeberkoop (Egypte)
Ik doe mee met de marathon zondag. Verder doet ons stoere stalmeisje van 10 mee met haar pony op zaterdag, dus ik ben er beide dagen.
AntheaV schreef:marije1987 schreef:Hopelijk is het volgend jaar wel weer SGW![]()
Zie net dat de voorlopige startlijst geplaatst is. Ik moet om 11.42
Dan moet ik voor jou, om 11:39

X_spirit_X schreef:Leuk Nette! Misschien dat Norge het wel heel leuk vindt en dat ze volgende keer wel door het springen heen komt