Doe ook mee in de B op zaterdag plus Utrechtse kampioenschappen. Mooie test om te zien of we klaar zijn voor de L volgend jaar!
Sannnn
Geplaatst: 25-09-10 20:28
Vandaag mijn laatste 2 nodige winstpunten gereden om mee te mogen doen aan de Gelderse. Dus ik ben er ook op de zaterdag! Zag net de foto's van vorig jaar.. Best pittig idd! Zal dit jaar nog wel wat anders/ pittiger worden i.v.m. kampioenschappen. Zit nu te denken of ik toch niet ergens nog een les doe.. Heb nog nooit echt smalletjes gedaan of insprong water en die 2e waterbak is zo te zien een insprong. Vind het ook zonde om het vertrouwen te verliezen door zo'n cross. We gaan nu net lekker, dus wel weer een uitdaging. Ga dus nog even goed nadenken!
Nog een wachtlijstklant - ik sta (stond?) vierde op de reservelijst voor de B-paarden (open wedstrijd). Ik heb hier destijds met Rose gereden en vond het een eerlijke en pittige cross. Inderdaad: niet de makkelijkste cross want je moet van start tot finish rijden.
vind barchem wel pittig maar vond het vorig jaar goed te doen.. (vond zelf hattem zwaarder in het L) ... je hebt 2 waterbakken in barchem.. een al redelijk optijd in de cross via een irritante wending en een grote (waar ook wel veel stops op zijn).. die ga je later weer met een bruggetje over..
ben ook errug benieuwd hoe die van mij het gaat doen bij het grote water met de brug erover...(als ik uberhaupt zover kom natuurlijk in de 1ste plaats).. baarchem staat inderdaad wel erg pittig, maar ik vind het altijd een hele mooie faire cross, waarbij je geen moment zoiets hebt van..hèhè...effe op adem komen...
Ik start ook op de zondag. Klasse B paarden, open wedstrijd. Wordt mijn 4e cross met Dröpke. Ik vind het altijd een hele leuke cross. Misschien iets pittig, maar zeker niet extreem moeilijk. En lekker dichtbij
Barchem is gewoon pittig, maar t ligt er ook aan hoe het idd in de vorige klasse ging en hoe je je paard voor elkaar hebt. Ik zou er persoonlijk geen klasse hoger gaan omdat het vooral technisch (niet eens zozeer de hoogte vind ik) echt moeilijk is.
Chartje
Geplaatst: 27-09-10 10:34
Ik heb ooit Z pony´s dus M paarden in Barchem gestart. Het is zeker te doen, maar het is en blijft een pittige cross. Dat was mijn engiste Z cross die ik niet uit heb kunnen rijden (ook omdat me pony totaal niet lkkr in zijn vel zat)
Ik dnek dat je beter in een andere cross kan debuteren, ook voor je zelf dat je zekerheid krijgt in het M in een wat makkelijkere cross. (stap L naar M is niet mis)
Tody
Geplaatst: 27-09-10 12:27
Dank jullie wel voor je reacties. Het zou toch al krap worden met de planning. Al is het paard er zeker wel klaar voor, anders zou ik er niet over beginnen. Duurt gelukkig ook nog even. Eerst zien hoe Diepenheim gaat.
Ik start er dit jaar L als het goed is op de open wedstrijd. Vorig jaar waren we 1e in de B. Ik ben benieuwd.. Vind het persoonlijk de mooiste cross maar ook pittig. Erg mooi terrein.