dressuur ging niet zo netjes, was erg zwaar maar wel 198 punten dusja.. wat zit ik dan te klagen!
springen foutloos
de cross... tja... met wat problemen ben ik heelhuids bij de finish gekomen
ze wilde het bos niet in (een meisje van mn club was dr ook en die pony is bekend dus daar wilde ze niet bij vandaan)
hindernis 2 kwam ik niet verder dan 20 m voor de hindernis, kreeg dr niet meer voor of achteruit ze ging alleen nog omhoog.
dus ik had zowiets van zo werkt het ook niet, maar ik wist dat mn clubgenootje na mij moest dus heb aan de hindernisjury gevraagd of ik daar achterna kon en dat mocht. daarna sprong ze alles!!!! alleen tja.. hindernis 11.. daar had ik de lage laurier gesprongen en je moest de hoge springen dus gediskwalifiseerd. stond erg onduidelijk aangegeven tijdens het lopen voor iemand zonder cross ervaring
. maar ben super tevreden en het was de eerste keer. nu op naar diepenheim en dan de cross nog beter lopen!!
Ging allemaal super fijn, tot natuurlijk hindernis 11, ik stuurde wat krap en had wat meer been moeten geven, daardoor dus 1 weigering. Verder wel weer heerlijk de cross uitgereden, met 25 seconden langzamer dan optimale tijd.
.
Nouja laten we zeggen dat het voor Norge en mij voor niets was. Mijn zusje( nieeenkeee) had dus wel goed gereden. Maargoed dressuur ging best wel klote. Ze was al er slecht aan mijn been en gewoon erg sloom. 183 punten viel me dan ook 100% mee. Maarja daarna het springen... Inspringen ging alweer fout, we kwamen gewoon niet vooruit.
Maar het blijft moeilijk aangezien ze ook dagen heeft dat ze het springen wel leuk vindt en het dus wel doet, dus ik weet het eigenlijk niet zo Goed meer.