Leuk patries! Vind je schimmel een lekker dier. Gorssel ging goed he? Leuk!
Chartje
Geplaatst: 13-09-10 22:49
Ik start L paarden
bianca1980
Geplaatst: 14-09-10 13:18
ROWO @ je kan je ook op de wachtlijst laten zetten en dan nog altijd beslissen of je start als je een plek krijgt toegewezen.. dan kijk je gewoon dan aan hoe fit je paard voelt en je kan toch een lekker rustig galopje doen ?? deed ik ook in Wieringewerf, had er toen ruim 7 minuten over gedaan.
Ik start ook in Diepenheim, laatste cross voor ons. Dan hebben we genoeg gezien voor de ervaring en kunnen we de winter gebruiken voor andere zaken op te pakken.
Paard is uberfit. Dat is het probleem niet. Maar weet niet of het eerlijk is na zo'n lange tijd, 1 crossles en een paar oefenparcoursjes. Paard zal zo rondgaan hoor, die doet daar niet moeilijk over
Of ze het leuk vind? Daar is geen twijfel over mogelijk Ik zal het vnvd eens thuis overleggen. Veulen is er dan 2weken af, dus weet niet wat ze daarvan vinden.
De start/deelname lijst staan erop, sta er wel tussen. Weet nu niet of het is dat ik kan starten of dat ze alleen de aangemelde deelnemers (ook na sluitingsdatum) erop hebben gezet. Heb daarom even een mail gestuurd
Ik sta op de startlijst E-B pony's Nogmaals: doe mee voor het plezier haha, 99% kans dat ik tot het water kom haha! Ben er dus zaterdagmorgen om wat foto's te maken hopen dat er wat bokkers vroeg moeten
Ik stond wel op de lijst, maar op zaterdag, had een klein beetje over het hoofd gezien dat daar ook nog een B-paarden rubriek was.
weule
Geplaatst: 15-09-10 09:18
malloesje schreef:
Ik ben er bij in de klasse L paarden (en sta ook op de lijst)
Is er al wat bekend over nieuwe hindernissen/route oid?
de Route is ongeveer gelijk aan vorig jaar, alleen na de bulten en de 'sprong over de sloot' gaan ze weer naar links verder door het 'bosje' en daarna richting het watergat. Er komen wel enkele nieuwe sprongen in de cross.
Ik heb me opgegeven voor de klasse M. Weet alleen nog niet zeker of ik nog wel ga. Wilde nog wat punten halen in de M, omdat dat wel mooi staat voor de vrkoop. Heb alleen in Gorssel al 2 punten gehaald. Weet niet of mijn ouders nog weer eens zo'n eind weg willen :S nog even bespreken dus.
Ja kan er misschien zelf nog een puntje halen voor moeder haar prestatie predicaat. En wil zelf altijd wel maar papa moet rijden en als die niet wil dan houd het op