Ben heel erg tevreden over vandaag
.Dressuur kon beter. Toch nog 186 punten. maar was zelf niet te vreden zeker als je weet hoe heerlijk hij kan lopen.
Springen was helemaal super. Hij liep super kon er mooi aan rijden en ritme houden kon hem naar voren rijden zonder hem kwijt te raken en hij was gewoon voorzichtig. Dus we waren ook foutloos.
Cross ging ook top. Hij keek eigenlijk nergens naar. Op de molenwiek kwam hij iets terug, maar kon hem prachtig door duwen. Veder keek hij helemaal nergens op ook zo het water in zonder ook maar een beetje twijfel.
Dus erg geslaagte dag. Niet meer gewacht op de uitslag. We waren het namelijk goed zat. Na al de afgelegde afstanden

Mirthe! Ik vond het zo sneu voor je
en daarmee gedeeld op één na laatste

Uiteindelijk nog opgeschoven naar de 7e plaats. (er waren er maar 5 foutloos in de cross, maar door mijn tijdfouten en lage dressuur niet echt hoog meer geëindigd
)
Normaal springt hij heel simpel schuin, maar nu moest ik toch wel alle zeilen bijzetten om hem binnen de vlaggetjes te houden
. Wij hadden een normale en een mountainbike mee, maar het ging beter met de normale fiets

Helaas ook gestrand op de molenwiek, met hetzelfde verhaal als Caro. Jer vond het gaas/zeil onder de hindernissen écht doodeng! Kreeg gelukkig de tijd en ruimte van de heren bij de de molenwiek en uiteindelijk heeft hij wel gesprongen. Toen mijn rugnummer maar ingeleverd en teruggestapt. Baal dat ik niet bij het water ben gekomen, want dat had ik graag willen uittesten, gaat de laatste tijd zo goed!! Nou ja, gewoon jammer. Maar we hebben wel weer wat geleerd (hoop ik