Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Ik doe op zaterdag mee bij de paarden, zondag moet ik vliegen dus dat lukte helaas niet![]()
Mijn paard staat wel op ijzers, maar ik heb er vorig jaar niet eens stiften ingedraaid. Bodem is grotendeels zand en dat stukje over het gras doe ik wel rustig aan
Joki schreef:gomir schreef:Ik doe op zaterdag mee bij de paarden, zondag moet ik vliegen dus dat lukte helaas niet![]()
Mijn paard staat wel op ijzers, maar ik heb er vorig jaar niet eens stiften ingedraaid. Bodem is grotendeels zand en dat stukje over het gras doe ik wel rustig aan
op zaterdag kan dat dan, want toen ik daarnaar vroeg zeiden ze dat ik dat nog maar moest afwachten
Bar schreef:curly2day schreef:Mijn bijrijdster rijd met mijn pony mee, hoop eigenlijk dt ik wel mee kan,maar ben dan bijna uitgerekend dus denk dat ik maar moet wachten op het verslag van haar en foto's !
En mijn zoon rijdt de cross samen met Curly´s bijrijdster.![]()
Op zaterdag bij de pony´s dus.
Skygirl schreef:Never_Mind schreef:En, stel dat die er dus wel in staat, moet er of een nog lagere, of een heel ander soort (lagere) hindernis staan voor de abc pony's..
Nee hoor, want een deel van de route is alleen voor paarden.