[SGW] SGW Wieringerwerf 2010 - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heleen_B

Re: SGW Wieringerwerf 2010 - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 19:29

Ik ben ook weer tijdje terug. Was met iemand mee in het M. Had dress 202 pnt, springen 1 stomme weigering en cross ook 1 weigering op het smalletje met die broden.. Was eerste m cross voor t paard en deed eigenlijk wel erg goed :j

@ gr_roos: Dan heb ik jou gezien :D
Beterschap voor de paarden die niet helemaal lekker waren!
Prijswinnaars gefeliciteerd!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 19:34

Dat zou kunnen, had een vrij herkenbare auto bij me. Heb weinig ruiters herkend. Lielle, Madelene en TG wel en volgens mij motje als ze M startte, anders was het iemand anders.

RK ook nog even gesproken, hoewel dat niet de bedoeling was :+

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:01

Teegee: Jammer van het geklooi, gelukkig ging de rest wel fijn.
Lielle: Beterschap :(:) .
Noor: Ik had je bij de uitreiking al gesproken, nogmaals onwijs gefeliciteerd!
Hilde: Leuk dat je zo fijn gecrosst hebt.
Gr_Roos: Petje af voor jou en alle andere vrijwilligers die dit hebben mogelijk gemaakt +:)+ .
Mistid: onwijs balen van de keuring, ik liep net langs toen je moest keuren en zag inderdaad dat hij wat gevoelig liep achter, jammer dat je de cross niet in mocht :(:) .
Marloes: Gefeliciteerd met je eerste plaats in de M en fijne L-cross!

Wij zijn ook weer thuis van een lang dagje, dressuur ging goed maar was erg braafjes,punten kom ik me goed in vinden: 187 punten. Springen verdiende niet de stijlprijs :o , Bam kwam een beetje hyper binnen maar sprong wel goed, in het parcours heb ik hem nog een paar keer flink teruggenomen waar hij te hard ging: foutloos binnen de tijd .

De cross ging echt super, vlot van start en Bam trok overal fijn op aan en sprong goed zonder in de buurt van het hout te komen, de enige sprong waar ik me wat zorgen om maakte was de piano, hoge afsprongen zijn we nog niet zo goed in, maar natuurlijk liet Bam zich zonder aarzelen zakken 8-). Verder ging alles super, ik heb nergens een aarzeling gevoeld . Zelfs op het water waar ik toch wel voorzichtig op was sprong hij zonder aarzelen, mijn houding liet daar wel nog wat te wensen over :o. Omdat we flink doorgetrokken hadden op de stukken tussen de hindernissen had ik na de waterbak nog 30 seconden, heb even een grote volte ingedraaid en ben 2 seconden onder de optimale tijd gefinishd, resultaat:
Foutloze cross en een vierde prijs :D !

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:05

Netjes Hilde!!
Wow super Noor, gefeliciteerd. Leuk dat je me hebt gezien bij het water! Hij zag het eerst echt niet zitten he!
Was super georganiseerd Roos! Volgend jaar komen we weer als alles heel blijft. En anders kom ik helpen.
Jee Mirthe wat een domper!!
Marloes, gefeliciteerd!!!!! Welk nummer was jij?
Evie gefeliciteerd! Heb Bam nog zien stappen met je moeder? Hij is groot!!!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:07

Nieuwe poging mijn verslag te plaatsen O:)

Mn dressuur ging niet zo lekker, Lasko was een beetje gespannen en niet erg geconcentreerd. Springen ging ook niet echt fijn. We hadden we niet zo'n goed ritme en helaas een balkje.
De cross daarentegen ging geweldig :D ! Alles ging simpel en zonder problemen foutloos rond gereden. Echt top! Mooie afsluiter voor de L denk ik zo :) Wel wat buiten de tijd, maarja ook niet zo gek met die zware ondergrond.

Afbeelding
Afbeelding

TG: Balen van de problemen onderweg. We zagen je langskomen op 2 en (opweg naar) 3, die zagen er flitsend uit.
Lielle: Jammer van Raimaer. Mooi dat Ojee fijn de cross door ging! En beterschap :(:)
Noor: Gefeliciteerd!
Hilde: Netjes hoor! Zonde van je springen idd.
Mirthe: :(:) :(:)
Marloeske: Jammer van je uitsluiting en gefeliciteerd met je prijs met je andere paard!
Urose: Mooi dat je wel tevreden was!
Evie: Gefeliciteerd! Ik zag je door het water gaan, daar was geen aarzeling te zien idd :))

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:09

Super van je cross Jetske, leuke foto's ook!! Ja TG ging strak van start :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:10

TG, Balen dat het niet vlekkeloos ging!
Noor, Netjes :))
Lielle, Balen van Raimaer en top dat je punten voor het NK binnen zijn! Beterschap voor jezelf!
Mistid, Balen van Meno. Ik heb de airoflows als gewone beschermer, maar ze zijn nogal afzakgevoelig! Vind mijn styles een stuk fijner!
Roos, Morgen weer een lange dag, succes!
Marloes, Gefeliciteerd met je 1e prijs :D
EB, Helemaal top, Gefeliciteerd!
Jetske, Fijn dat de cross zo goed ging!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:24

TG jammer dat het niet helemaal goed ging, maar je bent dus wel tevreden!
Lielle balen zeg van Raimaer!! Beterschap iig voor jezelf. En wel super dat de punten voor het NK nu binnen zijn!
Noor gefeliciteerd!!
Hilde fijn dat je over je cross tevreden bent! :)
Mistid balen van jullie beide!
Marloeske gefeliciteerd met je 1e plek!
Evie_Bandido gefeliciteerd!!!
Jetske Fijn dat de cross zo lekker ging! Ook mooie foto's.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:26

Gefeliciteerd Marloes, super! Jammer van het L paard!
Super van je prijs Evie! Leuk dat we nog even hadden geklept :D Bam is idd echt groot :oo !
Super Jets 8-)
Mo, bij Yoeri bevallen ze super, Ul past ze ook fijn (ja echt waar, hetzelfde maatje S als Yoer heeft). Een vriendin heeft al aangeboden dat ik een set van haar mag proberen, heb geen idee wat voor merk het is maar vind het echt super van haar :+: . Maar vind het wel echt jammer dat ik juist door (imo) goede beschermers de cross niet heb kunnen starten. Eigenlijk wel van de zotte :+ . Maar dat is denk ik ook meteen het nadeel van die beschermers, want omdat het lucht door laat, kan er andersom ook zand in komen en dat gaat schuren.

Nu ik er zo over nadenk, ik heb echt superveel bokkers gespot, en ook best een aantal gesproken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:29

Goede resultaten dus! Gefeliciteerd!
Voor degenen die pech hadden: :(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 06:30

Wat balen dat Meno ineens kreupel was Mirthe :(:)
Gefeliciteerd met je prijs Marloeske! En voor je andere paard ook weer een goede ervaring dus :)
Netjes hoor Evie!
Super gedaan Jetske! Volgende keer dus M!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 07:22

Alle prijswinnaars gefeliciteerd!!
Ik mocht groomen bij 2 deelnemers, L-paarden en L-pony's, beiden buiten de prijzen, maar doelstelling (foutloos crossen) gehaald.

Zo weer heen om nog een dagje te helpen, en dan de neus richting Gorssel.

magicsanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:33

Kids gister meegereden in de klasse L. Dressuur voor Larissa goed met184 mag ze met haar c-pony Pride echt blij zijn. In het springen deed Pride helaas wat we van haar verwachten een weigering op een dubbel wat haar haar 1e plaats heeft gekost maar de cross ging super fijn al was de bodem erg zwaar(zeker op het nieuwe pad). Robin ging met de a-pony Mystery weer leuk, helaas slechte punten in de dressuur maar ja als Mys het bos ziet staat ze al in haar cross standje zeg maar. En dat was dan ook wat ze wilde ze is super door haar L cross gekomen al hadden ze bijna een val tussen 3 en 4 door de zware bodem maar Robin wist haar op de benen te houden en verder te gaan en mag zich nu Kampioen noemen in de klasse L a/b. Een leuke afsluiter van een fijne dag want het weer was echt super voor een dagje paarden/ponysport.

fellow2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:31

Ik heb gister ook meegereden in het L-paarden, voor het eerst weer na bijna en half jaar.. want ze had blessure
De dressuur ging voor mijn gevoel wel goed, alleen een beetje rommelig, maar had 204 punten en stond daarmee 2e..
in het springen was ik foutloos en met de cross was ik ook foutloos en binnen tijd.,. dus dan zou ik 1 of 2e zijn, alleen toen bleek dat ik bij de haaientanden er maar 1tje hoefde te springen en ik heb ze allebei achter elkaar gesprongen, dus dat betekende uitsluiting, ze hadden zelfs nog discussie erover, want de hindernisjury vond het uitsluing maar die man van het knhs niet, omdat niet 1 hindernis niet had gesprongen maar 1 teveel... maarja niks aan te doen, volgende keer beter

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:34

magicsanne: Nette uitslagen en gefeliciteerd met het kampioenschap!
Fellow: Dat is jammer zeg! (Had je de Bpo hindernis erbij gesprongen? Best knap gereden dan := )

fellow2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:37

Jetske_ schreef:
magicsanne: Nette uitslagen en gefeliciteerd met het kampioenschap!
Fellow: Dat is jammer zeg! (Had je de Bpo hindernis erbij gesprongen? Best knap gereden dan := )

ja dat had ik gedaan, want mij werd vertelt dat ik ze allebij moest springen

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:38

Wat vreemd dat dat gezegd werd, balen zoiets.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:44

Ik heb fijn gereden gisteren.
Dressuur ging fijn, 194 punten en een vijfde plaats.
Met springen was hij erg stout. Hij wilde op 3 stoppen, brak uit stond stil en toen heb i khem toch doorgeduwd en de balk viel. Op 5 kwam hij weer erg terug dus flink been waardoor hij er toch nog over ging maar ook die balk mee nam.
De cross foutloos met een hoop tijdfouten. Ik was erg blij dat hij zo aanpakte, alleen op 1 en 14 moest ik even flink werken, de rest pakte hij vrij simpel aan.
Ik was nummer 108 en het pad tussen 10 en 11 was toen echt slecht geworden. Heel erg mul, ben daar in een handgelapje door heen gegaan. Verder zag het er mooi uit. Ik vond het een leuke cross.
Toen meteen gegaan want we kregen nog bezoek voor vriendlief zijn verjaardag. Ik weet dus niet hoe ik in de uitslag stond.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:46

Wat zonde, maar dat kun je toch zien aan de kleuren van de hindernisnummers (en de nummering op zich?). \de hindernisrechter heeft wel gelijk, slordig dat de federatievertegenwoordiger dat niet weet.

verder felicitaties voor de succesvollen en :(:) voor de pechhebbers
Laatst bijgewerkt door Lielle op 22-08-10 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:48

Prijs winnaars gefeliciteerd!
:(:) voor de tegen vallende resultaten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 11:01

CoriienRN schreef:
Prijs winnaars gefeliciteerd!
:(:) voor de tegen vallende resultaten

Same here! ;)

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 12:32

Wat jammer fellow2004, maar daar stond dan idd toch geen bordje bij? Naja wel balen..
Ik vond het trouwens wel vreemd dat er nergens een schets bij hing. In de reglementen staat dat bij elke hindernis een beschrijving moet hangen.. Je had nu geen hindernissen die je anders op zou kunnen vatten, maar toch..

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 15:10

Gefeliciteerd met de goede resultaten, Noor, Marloes, Jetske, Magicsanne en EB!
Jammer Mistid en Fellow.

Ik ben ook weer terug.
Dressuur bleek ik toch nog 195 punten bij elkaar gesprokkeld te hebben. Springen foutloos.
Cross aarzelend van start, Olivier gaat niet graag bij de andere paarden weg.
Een onverwachte weigering op hindernis 4, de bloembak voor het slootje.
Vervolgens superfijn het ritme kunnen pakken, hoog tempo, goed gesprongen en een fijn gevoel :)
Ik weet de tijd niet, was vergeten mijn klokje om te doen, maar ik denk dat we de tijd van de weigering nog aardig hebben kunnen inhalen. Nog geen idee hoe we geëindigd zijn.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 16:20

Gefeliciteerd met alle goede resultaten!
Jammer sommige zeg :(:)

Ik heb vele bokkers ontmoet, leuk zeg :)!

Ik ben ook weer terug, erg leuke dag gehad zeg, ontzettend gezellig!
Dressuur ging opzic wel lekker, 186 punten!
Springenfoutloos! Ging wel een beetje vlak, maar we waren foutloos!
Hoorde over de cross dat er heel veel te langzaam waren, iig buiten de tijd. Uuh, ik denk dan rijd ik maar wat door... Was echt in een sneltrein door het bos gegaan, stond ook eigenlijk zo aan de finish :oo Was de snelste van mijn ring iig!
Foutloze cross! Dus echt de moeite om te wachten op de prijsuitrijking! Uiteindelijk 5e geworden, en met echt een supergevoel gereden. Soms een beetje iets té hard.

Ik ben wel van plan een klokje aan te schaffen!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 16:49

Ik ben ook terug! Dressuur ging erg braaf, maar verder wel netjes. Maar 171, dat viel wat tegen maar ja niks aan te doen. Springen 1 balk op 6. Heel jammer want met inspringen was hij echt fijn te rijden en in het parcours kan ik er dan niet goed meer aankomen. Maar ja op naar de cross. DA was ook goed hij had een hartslag van 54. Goed van start en uiteindelijk foutloos rongekomen in de cross! Dus mijn glimlach was niet meer van mijn hoofd te krijgen! :D Maar veel te langzaam dus verder niks gehaald. Had van de ene steiljury 3 7ens en van de ander 2 8en en een 7. Dus mijn eerste wps zijn binnen!

Daandriaan ik heb je nog zien finshen! Je ging echt als een speer! :)