@ gr_roos: Dan heb ik jou gezien

Beterschap voor de paarden die niet helemaal lekker waren!
Prijswinnaars gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
, Bam kwam een beetje hyper binnen maar sprong wel goed, in het parcours heb ik hem nog een paar keer flink teruggenomen waar hij te hard ging: foutloos binnen de tijd .
. Verder ging alles super, ik heb nergens een aarzeling gevoeld . Zelfs op het water waar ik toch wel voorzichtig op was sprong hij zonder aarzelen, mijn houding liet daar wel nog wat te wensen over
. Omdat we flink doorgetrokken hadden op de stukken tussen de hindernissen had ik na de waterbak nog 30 seconden, heb even een grote volte ingedraaid en ben 2 seconden onder de optimale tijd gefinishd, resultaat:
! 

! Alles ging simpel en zonder problemen foutloos rond gereden. Echt top! Mooie afsluiter voor de L denk ik zo
Wel wat buiten de tijd, maarja ook niet zo gek met die zware ondergrond.

Bam is idd echt groot
!
. Maar vind het wel echt jammer dat ik juist door (imo) goede beschermers de cross niet heb kunnen starten. Eigenlijk wel van de zotte
. Maar dat is denk ik ook meteen het nadeel van die beschermers, want omdat het lucht door laat, kan er andersom ook zand in komen en dat gaat schuren.
)
voor de pechhebbers

!
Was de snelste van mijn ring iig!
Maar veel te langzaam dus verder niks gehaald. Had van de ene steiljury 3 7ens en van de ander 2 8en en een 7. Dus mijn eerste wps zijn binnen!