[SGW] crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

Re: crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 08:22

dat klinkt niet best inderdaad :o

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 20:35

training van 22 aug gaat inderdaad niet door ;(

voor de training van 5 sept al voldoende inschrijvingen, in ieder geval al 2 groepen dus die gaat in ieder geval door ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:57

Leuk Donna, En de 12de?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 06:25

Ik ga eens kijken of ik vervoer kan regelen voor de 5e... eign is dan nl aan het jureren...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:26

leuk donna, dat de 5e doorgaat :) red je het om een ervaren groep in te delen? ik zou het zo leuk vinden om wat nieuwe hindernissen te springen :):) afgelopen paar keren deden we hetzelfde lijntje, alleen in tegengestelde richting. maar ik zou het leuk vinden om meer ervaring op te doen op smallere hindernissen, of zo'n tafel-achtig ding :D

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 08:33

ik ga even hierthuis overleggen voor 5 september lijkt me zo gaaf om is te doen :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:31

Javayo schreef:
leuk donna, dat de 5e doorgaat :) red je het om een ervaren groep in te delen? ik zou het zo leuk vinden om wat nieuwe hindernissen te springen :):) afgelopen paar keren deden we hetzelfde lijntje, alleen in tegengestelde richting. maar ik zou het leuk vinden om meer ervaring op te doen op smallere hindernissen, of zo'n tafel-achtig ding :D

Goh, dat heb je echt nog maar 3x gezegd ofzo >;)
Donna deelt je in een groep in waar je bij past. Als je het hebt over 'zo'n tafelachtig ding' hoor ik al hoeveel ervaring je hebt. Weinig.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 22:11

Michiel heeft aan een aantal deelnemers doorgegeven dan ze een groepje/niveau hoger mogen/kunnen. ik deel de groepen in, maar Michiel de lessen ;) hij beslist dus wat er gesprongen gaat worden, je kunt hem altijd vragen of je iets mag springen.

voor alle andere data heb ik zoals het er nu uit ziet genoeg deelnemers dus die gaan in ieder geval wel door, nu nog afwachten hoeveel groepen het worden :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:40

Helemaal leuk Donna :D

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:16

Ik ben begin September op vakantie, maar daarna ga ik gelijk kijken of ik nog wat mee kan pikken..

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:15

Snoekiej schreef:
Donna deelt je in een groep in waar je bij past. Als je het hebt over 'zo'n tafelachtig ding' hoor ik al hoeveel ervaring je hebt. Weinig.

Zo dan, jij klinkt lekker sympathiek >;) Wat wil je horen? Inderdaad ik heb 0,0 ervaring, ik heb nog nooit een SGW gestart. En ja ik moet me de verschillende termen voor de hindernissen eigen maken. Maar in plaats van zo neerbuigend te reageren kun je ook een toelichting geven? Aangezien je vast wel weet welke hindernissen ik bedoel kun je me vast wel vertellen hoe ik die moet noemen; een tafel of een bank?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:19

Bedankt voor de toelichting Donna, ik zal het eens aan Michiel vragen de volgende keer. :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:17

Zo stalgenootje en ik doen (als het niet vol is ;) ) ook mee de 5e!
Heb net gemaild. Ben erg benieuwd. Als het leuk is en leuk gaat wil ik 24 oktober ook meedoen :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:27

Javayo schreef:
Snoekiej schreef:

Zo dan, jij klinkt lekker sympathiek >;) Wat wil je horen? Inderdaad ik heb 0,0 ervaring, ik heb nog nooit een SGW gestart. En ja ik moet me de verschillende termen voor de hindernissen eigen maken. Maar in plaats van zo neerbuigend te reageren kun je ook een toelichting geven? Aangezien je vast wel weet welke hindernissen ik bedoel kun je me vast wel vertellen hoe ik die moet noemen; een tafel of een bank?

Als je nu zelf als zegt dat je 0,0 ervaring hebt, waarom denk je dan dat je in een ervaren groep thuishoort ? Ik heb een paar keer meegetraind met de ervaren groep, en degenen in mijn groep reden al enkele jaren SGW. Dat is toch even wat anders dan 3x gecrosst hebben. Het is heel storend om mensen in je groep te hebben die niet voldoende niveau hebben om mee te komen.
Het is niet voor niets dat de indeling door Donna/Michiel gemaakt wordt. Die zien vanzelf wel of je klaar bent voor een groep hoger.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:38

Ik kan eigenlijk niets anders dan meegaan met Donna en Snoekiej. Zolang Michiel je niet meer hindernissen laat springen dan de rest van de 'beginners'les, heb je weinig te zoeken in het 'gevorderden' groepje! Hoe ik Michiel ken, zal hij zelf aangeven wanneer jij meer mag springen en heeft het zelf vragen weinig nut.
Ga er maar van uit dat wanneer Michiel zegt dat je meer mag springen, je er ook echt klaar voor bent ;)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:53

Ik kan me niet herinneren dat ik zelf gevraagd heb bij de ervaren te mogen, dus ik snap niet waar dat opeens vandaan komt :? Blijkbaar heb ik mij me erg raar verwoord in dit topic :+ zal zijn omdat ik enthousiast was over de crosstraining. wel klein beetje getemperd door deze discussie...

Maar goed, niet dat het er toe doet, maar Michiel had vorige keer zelf aangegeven dat ik de volgende keer bij de ervaren mee moest rijden. Ik was trouwens niet de enige toen hoor, we waren 2 of 3 combinaties toen in die groep die bij de ervaren mochten. Misschien in een vlaag van verstandsverbijstering hoor :D als ik alsnog bij de beginners zit, prima!
Laatst bijgewerkt door Javayo op 23-08-10 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:03

Javayo schreef:

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:08

dowie schreef:
Javayo schreef:

ja maar daar staat toch niet dat ik zelf vraag om in die groep ingedeeld te worden zonder michiel's oordeel? was meer omdat de vorige keer de ervaren groep niet door kon gaan omdat er te weinig mensen voor waren. :Y)

maar laten we er over op houden? de groep waarin ik ingedeeld wordt lijkt me nou niet zo'n zinnige discussie, dat heeft geen meerwaarde voor de crosstraining in Moordecht lijkt me. :+

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:09

Volgend jaar wil ik ook mee doen :D

Mijn paardje is momenteel nog te jong en ook maar net onder het zadel..
Dus nog even wachten :D

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:14

Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom Javayo zo aangevallen wordt en vindt het eigenlijk jammer dat de enthousiaste sfeer zo lekker verpest wordt. Javayo kan toch gewoon vragen of ze een en ander mag proberen en als Michiel denkt dat ze dat niet aankan zal hij dat heus wel zeggen. Dat is juist wat deze trainingen zo leuk maakt...

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:32

Javayo schreef:
Ik kan me niet herinneren dat ik zelf gevraagd heb bij de ervaren te mogen, dus ik snap niet waar dat opeens vandaan komt :? Blijkbaar heb ik mij me erg raar verwoord in dit topic :+ zal zijn omdat ik enthousiast was over de crosstraining. wel klein beetje getemperd door deze discussie...

Maar goed, niet dat het er toe doet, maar Michiel had vorige keer zelf aangegeven dat ik de volgende keer bij de ervaren mee moest rijden. Ik was trouwens niet de enige toen hoor, we waren 2 of 3 combinaties toen in die groep die bij de ervaren mochten. Misschien in een vlaag van verstandsverbijstering hoor :D als ik alsnog bij de beginners zit, prima!

Ik was ook 1 van de 3 combinaties die een groepje hoger mocht. Ik reed bij Javayo in de groep en zowel mijn pony als haar paard pakten de hindernissen fijn aan en deden niet kijkerig of moeilijk met springen. Wij werden toen redelijk opgehouden omdat er paarden in de groep zaten die dit wel nog hadden. Michiel heeft ons toen zelf gezegd dat we volgende keer ons bij de gevorderden konden inschrijven zodat we wat technischer zouden gaan rijden en dus meer lijntjes en nieuwe hindernissen zouden gaan rijden.
Ik heb ook nog geen berg aan ervaring en ken ook niet alle hindernissen maar wel een pony die het heel leuk vind en die alles netjes aanpakt. Als je een groepje hoger gaat en dus nieuwe dingen gaat doen zal je misschien niet zo meekomen als de vergevorderden sgw-ers maar ditzelfde geldt ook bij bv de beginners.

Conclusie: Javayo niet aan jezelf twijfelen. Je paard deed het netjes en Michiel heeft het zelf gezegd.

Ik heb me zojuist ook ingeschreven voor 12 september bij de gevorderden mocht deze groep gevormd kunnen worden natuurlijk ;)
10 oktober kom ik misschien ook nog met een puppypony meerijden, kunnen we weer onderaan beginnen haha :)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 20:21

dames, wat er ook gebeurd: blijf adem halen }:0

even ter verduidelijking:

Michiel heeft tegen een aantal amazones gezegd (waaronder Ghislaine en Danielle) dat ze een groepje/niveau hoger mogen. Dat tafelachtige ding zou ik ook niet weten hoe hij heet en rij toch ook al een aardig tijdje mee :o

Conclusie: er zijn inmiddels 4 niveaugroepen; puppy - beginner - ervaren - gevorderd. Sommige zijn geen puppy's en geen ervaren en dus beginner andere zijn weer geen beginner meer,m aar ook nog geen gevorderd en dus ervaren :D snappen jullie het nog? hihi ;)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 07:28

Danielle weet het een stuk beter toe te lichten dan ik :Y) thanx, dat bedoelde ik ;)

hahaha, heel duidelijk Donna :D

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:10

Eindelijk kan ik ook mee gaan doen met mijn paardje.
Bij de puppy. Ik ben heel benieuwd hoe ze het vindt.
inprincipe vindt ze water niet eng, maar witte boomstammen weer wel, raar beest.

Ik hoop vooraal ervaring op te doen, en wil proberen een paar keer mee te gaan doen dit najaar.

top Donna dat je dit organiseert. En hopelijk kan ik een keer die shet meenemen voor een lesje :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:54

Even reclame maken voor mezelf.
Ik bied fotoshoots aan en ben recent enkele keren aanwezig geweest bij een crosstraining te Moordrecht voor shoots.
Mochten er geinteresseerden zijn, hoor ik het uiteraard graag :D
Ik kom graag weer, het is ontzettend leuk om deze trainingen op de foto te zetten.

Topics:
[SGW-ITP] Crosstraining Moordrecht 22-7
[SGW-ITP] Shoot crosstraining Moordrecht 8-7

Voor meer info zie topic in mijn onderschrift.