Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
red je het om een ervaren groep in te delen? ik zou het zo leuk vinden om wat nieuwe hindernissen te springen
afgelopen paar keren deden we hetzelfde lijntje, alleen in tegengestelde richting. maar ik zou het leuk vinden om meer ervaring op te doen op smallere hindernissen, of zo'n tafel-achtig ding
Javayo schreef:leuk donna, dat de 5e doorgaatred je het om een ervaren groep in te delen? ik zou het zo leuk vinden om wat nieuwe hindernissen te springen
afgelopen paar keren deden we hetzelfde lijntje, alleen in tegengestelde richting. maar ik zou het leuk vinden om meer ervaring op te doen op smallere hindernissen, of zo'n tafel-achtig ding
hij beslist dus wat er gesprongen gaat worden, je kunt hem altijd vragen of je iets mag springen.
Snoekiej schreef:Goh, dat heb je echt nog maar 3x gezegd ofzo![]()
Donna deelt je in een groep in waar je bij past. Als je het hebt over 'zo'n tafelachtig ding' hoor ik al hoeveel ervaring je hebt. Weinig.
Wat wil je horen? Inderdaad ik heb 0,0 ervaring, ik heb nog nooit een SGW gestart. En ja ik moet me de verschillende termen voor de hindernissen eigen maken. Maar in plaats van zo neerbuigend te reageren kun je ook een toelichting geven? Aangezien je vast wel weet welke hindernissen ik bedoel kun je me vast wel vertellen hoe ik die moet noemen; een tafel of een bank?
) ook mee de 5e!
Javayo schreef:Snoekiej schreef:Goh, dat heb je echt nog maar 3x gezegd ofzo![]()
Donna deelt je in een groep in waar je bij past. Als je het hebt over 'zo'n tafelachtig ding' hoor ik al hoeveel ervaring je hebt. Weinig.
Zo dan, jij klinkt lekker sympathiekWat wil je horen? Inderdaad ik heb 0,0 ervaring, ik heb nog nooit een SGW gestart. En ja ik moet me de verschillende termen voor de hindernissen eigen maken. Maar in plaats van zo neerbuigend te reageren kun je ook een toelichting geven? Aangezien je vast wel weet welke hindernissen ik bedoel kun je me vast wel vertellen hoe ik die moet noemen; een tafel of een bank?
Blijkbaar heb ik mij me erg raar verwoord in dit topic
zal zijn omdat ik enthousiast was over de crosstraining. wel klein beetje getemperd door deze discussie...
als ik alsnog bij de beginners zit, prima! Javayo schreef:leuk donna, dat de 5e doorgaatred je het om een ervaren groep in te delen? ik zou het zo leuk vinden om wat nieuwe hindernissen te springen
dowie schreef:Javayo schreef:leuk donna, dat de 5e doorgaatred je het om een ervaren groep in te delen? ik zou het zo leuk vinden om wat nieuwe hindernissen te springen

Javayo schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik zelf gevraagd heb bij de ervaren te mogen, dus ik snap niet waar dat opeens vandaan komtBlijkbaar heb ik mij me erg raar verwoord in dit topic
zal zijn omdat ik enthousiast was over de crosstraining. wel klein beetje getemperd door deze discussie...
Maar goed, niet dat het er toe doet, maar Michiel had vorige keer zelf aangegeven dat ik de volgende keer bij de ervaren mee moest rijden. Ik was trouwens niet de enige toen hoor, we waren 2 of 3 combinaties toen in die groep die bij de ervaren mochten. Misschien in een vlaag van verstandsverbijstering hoorals ik alsnog bij de beginners zit, prima!

snappen jullie het nog? hihi
thanx, dat bedoelde ik