Kylyco schreef:Ik had aangegeven dat ze niet alleen achter kon dus mocht als eerste. Maar dat was na de eerste hindernis al niet meer zo. En ik had geen zin om steeds gauw voor een ander te gaan. Ik rij liever fatsoenlijk aan dan dat ik al pal voor de hindernis moet beginnen. Dus heb het maar zo gelaten. Als ze als eerste ging was het wel oke.
Had trouwens wel een leuk groepje. Veel bokkers inderdaad En paarden die ook wel wouden dus weinig op onthoud.
Ik was er toch om je te steunen als je als een van de laatste moest 
Merel_Claire schreef:Kylyco schreef:Ik had aangegeven dat ze niet alleen achter kon dus mocht als eerste. Maar dat was na de eerste hindernis al niet meer zo. En ik had geen zin om steeds gauw voor een ander te gaan. Ik rij liever fatsoenlijk aan dan dat ik al pal voor de hindernis moet beginnen. Dus heb het maar zo gelaten. Als ze als eerste ging was het wel oke.
Had trouwens wel een leuk groepje. Veel bokkers inderdaad En paarden die ook wel wouden dus weinig op onthoud.
Ik zat bij jou in het groepje! We hadden zeker een fijn groepje en wat waren de 2 pony's ook braaf.
Je had toch niet stiekem twijfels over de twee pony's he
whahahah was wel vet gezellig vanmiddag leuk groepje inderdaad!!
Dat er niemand bij die hindernissen stond vond ik ook wel wat raar. Kwam ook twee ponytjes tegen onderweg, wilde ze eerst nog gaan helpen van kom maar mee er achteraan maar niet gedaan eingelijk (egoist die ik da ben (A))
Echt vet stoer die pony van mij gewoon het water door gegaloppeerd tijdens de oefencross zelf. Voor het eerst!!! ik vond het rede voor feestje