[SGW] Clinic Tim Lips - 28 augustus - Ede

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Guusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 21:10

Gezellig Mootje, ik houd me sterk aanbevolen!!
Joh, met een vriendinnetje paarden kijken...

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 21:42

Ik heb de bevestiging ook ontvangen :).
Ik vind het wel leuk dat je een formulier krijgt waarop je kan aangeven wat je verbeterpunten zijn, zo kunnen ze de groepen goed indelen en weten ze van te voren wat je wilt oefenen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 21:43

Ik ga ook een mailtje sturen en mijn vaste stainingsmaatje gaat ook mee, mits het niet al vol zit in elk geval :P
Ik vind €60,- ook veel geld, maar niet belachelijk veel. Waar ik normaal les kost het veel minder, maar dat vind ik weer belachelijk weinig. Als je op een beetje niveau kunt lesgeven, je het terein er voor hebt en er veel vraag naar is, dan mag je er ook best een prijskaartje aan hangen.

Ik ben in elk geval erg benieuwd!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 21:44

Inderdaad een goed idee! Nu hopen dat iedereen zijn eigen verbeterpunten kent :D
Guusjuh, je hebt PB.

Annetje

Re: Clinic Tim Lips - 28 augustus - Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 21:56

Ik ben hard aan het nadenken over mijn verbeterpunten :P het zijn er genoeg en juist daarom is het moeilijk om echt de belangrijkste eruit te pikken en het goed te verwoorden.
Ik wil eigenlijk sowieso oefenen op wat meer 'kijkerige' hindernissen, als daar ruimte voor is. Mijn paard wil altijd eerst de hindernis inspecteren voordat hij 'm springt en dat is nog wel lastig natuurlijk. Ik denk dat dit in de crosswedstrijden ook het grootste struikelblok wordt voor ons.

Guusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 22:07

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 07:20

Hoera.. ik kreeg ook een bevestigingsmailtje. Ik dacht al meteen "oh, wat leuk, ik ben aan het mailen met Olympische ruiters" .. haha.... Poeh. Op m'n 34-ste word ik steeds meer een Penny-meisje.

En nu eens kijken wat mijn verbeterpunten zijn... Hoop dat we veel schrijfruimte krijgen! ;-)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 07:31

Ik heb de bevestiging ook gekregen :)

Haha, Bob1976: dat had ik bij de vorige clinic ook, maar de openingszin was "we gaan er gewoon een hele gezellige dag van maken" (mèt zachte g uiteraard) en dat is het ook geworden. Je kunt alles vragen en ze nemen (toen iig) lekker de tijd!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 07:53

Ik heb ook de stoute schoenen maar aangetrokken en er een email heen gedaan. Lijkt me absoluut erg leuk :j

RenaatB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 14:00

ik denk dat ik wel even kom kijken :)
Misschien dat ik ook wel mee doe lijkt me zeer leerzaam om eens van een ander de training te hebben

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:09

Heb vandaag ook een mail de deur uit gedaan. Ik ben benieuwd en eigenlijk ook of ik wel in aanmerking kom om mee te doen. Er staat wellis waar voor elk niveau maar ons niveau is eigenlijk lager dan het B. We hebben pas 4 crosslessen gedaan (wat wel goed gaat) maar alles is nog wel spannend enzo. Denk je dat ik dan mee mag doen?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:17

Ik moet werken dus kan helaas niet anders had ik het misschien wel overwogen.

MOOTJE @ ik houd me ook aanbevolen om me bij jou aan te sluiten wat lessen betreft bij ROB of andere dingen kunnen we een mooi groepje maken ;) . Is het nog voor deze zomer niet teveel voor mij in ieder geval het nieuwe seizoen of van de winter wel. Bij Rob kun je nl ook parcours springen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 20:00

bianca waar heb je het precies over? :) Willen jullie nog gaan lessen met een hele groep bokkers voor 28 aug? Ik houd me ook aanbevolen voor extra lessen hoor!

Ik heb van de week gesprongen en kom net uit Hernen een rondje zelf crossen, maar ik heb er sinds deze week een nieuw probleem bij :') Mijn paard begint het steeds leuker te vinden en nu wordt hij loeisterk en gaan we snoeihard op de hindernissen af. Hard is wel beter dan op de rem natuurlijk, maar een beetje controle is ook wel leuk.

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 20:58

Venthe schreef:
Heb vandaag ook een mail de deur uit gedaan. Ik ben benieuwd en eigenlijk ook of ik wel in aanmerking kom om mee te doen. Er staat wellis waar voor elk niveau maar ons niveau is eigenlijk lager dan het B. We hebben pas 4 crosslessen gedaan (wat wel goed gaat) maar alles is nog wel spannend enzo. Denk je dat ik dan mee mag doen?

Ik heb de bevestigingsmail binnen... ben zelf ook een echte beginner. Heb 3 lessen gehad en 2 oefencrossjes (die verre van foutloos gingen).

Ik heb het idee dat iedereen mee mag doen, zolang je maar een beetje springervaring hebt en je paard onder controle hebt. En daarbij: je doet gewoon wat je kunt en een betere begeleiding kan je bijna niet hebben, toch?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 21:18

Annetje schreef:
bianca waar heb je het precies over? :) Willen jullie nog gaan lessen met een hele groep bokkers voor 28 aug? Ik houd me ook aanbevolen voor extra lessen hoor!

Mo boekt weleens losse lessen, soms is het weleens moeilijk om 3 of 4 mensen bij elkaar te hebben zodat je de kosten ook een beetje deelt, vandaar dat ik nu opgooi dat ze mij ook mag benaderen. Ik hoef niet elke week of zo, maar wil wel zorgen dat ik maandelijks een beetje hetzelfde ritme houd, dus niet een maand lang niks en dan ineens 4 dingen in 1 maand of zo. Maar dan houden we even contact toch ??

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 21:36

Bianca & Mo ik heb ook wel intresse om met een groepje bij Rob te lessen. :)

Ik heb net een mailtje gestuurd, lijkt me erg leuk! Ik neem Capri mee; verbeteringpunt, controle, controle en nog meer controle. :+

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 09:34

Mij lijkt dat ook wel een keer leuk. Ook eens van iemand anders les. Dus meld het even als jullie denken te gaan.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:28

Zal ik het groepje dan compleet maken? ;)

we dwalen wel een beetje af :o

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:30

Bob1976 schreef:
Venthe schreef:

Ik heb de bevestigingsmail binnen... ben zelf ook een echte beginner. Heb 3 lessen gehad en 2 oefencrossjes (die verre van foutloos gingen).

Ik heb het idee dat iedereen mee mag doen, zolang je maar een beetje springervaring hebt en je paard onder controle hebt. En daarbij: je doet gewoon wat je kunt en een betere begeleiding kan je bijna niet hebben, toch?

Oke nou dan hoop ik dat ik binnekort ook een bevestigings mail ontvang... En anders heb ik pech |(

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 12:10

Evelien Sanurie en Noor...stuur mij dan ff PB, dan kan ik de namen even bewaren.Voordat we verder off topic gaan.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 16:05

als er nog plek is ga ik ook :D
woepie,...

heb even heel onbeschoft aan mn moeder gevraagd of ik de les mocht voor mn verjaardag 20 augustus :D
maar ze vond het een superleuk idee gelukkig,..
Laatst bijgewerkt door Qizz op 02-08-10 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 16:26

Ik heb net de bevestigingsmail gehad. :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:33

Eef, met wie van de drie ga je heen? Borex niet denk ik, want dan ga je dressuren :D Die dag heb ik mijn spring-debuut.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 07:49

Mootje, ging jij nou ook kijken? :)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 07:54

Zijn er eigenlijk nog meer bokkers afgelopen weekend in IJzerlo geweest? Ben wel benieuwd naar meer verhalen. Mijn instructeur is er ook geweest, die spreek ik vanavond weer!