Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het zijn er genoeg en juist daarom is het moeilijk om echt de belangrijkste eruit te pikken en het goed te verwoorden.

. Is het nog voor deze zomer niet teveel voor mij in ieder geval het nieuwe seizoen of van de winter wel. Bij Rob kun je nl ook parcours springen.
Willen jullie nog gaan lessen met een hele groep bokkers voor 28 aug? Ik houd me ook aanbevolen voor extra lessen hoor!
Mijn paard begint het steeds leuker te vinden en nu wordt hij loeisterk en gaan we snoeihard op de hindernissen af. Hard is wel beter dan op de rem natuurlijk, maar een beetje controle is ook wel leuk. Venthe schreef:Heb vandaag ook een mail de deur uit gedaan. Ik ben benieuwd en eigenlijk ook of ik wel in aanmerking kom om mee te doen. Er staat wellis waar voor elk niveau maar ons niveau is eigenlijk lager dan het B. We hebben pas 4 crosslessen gedaan (wat wel goed gaat) maar alles is nog wel spannend enzo. Denk je dat ik dan mee mag doen?
Annetje schreef:bianca waar heb je het precies over?Willen jullie nog gaan lessen met een hele groep bokkers voor 28 aug? Ik houd me ook aanbevolen voor extra lessen hoor!

Bob1976 schreef:Venthe schreef:Heb vandaag ook een mail de deur uit gedaan. Ik ben benieuwd en eigenlijk ook of ik wel in aanmerking kom om mee te doen. Er staat wellis waar voor elk niveau maar ons niveau is eigenlijk lager dan het B. We hebben pas 4 crosslessen gedaan (wat wel goed gaat) maar alles is nog wel spannend enzo. Denk je dat ik dan mee mag doen?
Ik heb de bevestigingsmail binnen... ben zelf ook een echte beginner. Heb 3 lessen gehad en 2 oefencrossjes (die verre van foutloos gingen).
Ik heb het idee dat iedereen mee mag doen, zolang je maar een beetje springervaring hebt en je paard onder controle hebt. En daarbij: je doet gewoon wat je kunt en een betere begeleiding kan je bijna niet hebben, toch?
Die dag heb ik mijn spring-debuut.