Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amber_ schreef:SusanneZiwan schreef:Ziwan was met opzadelen en opstappen niet zo lief, kwam even flink omhoog.![]()
Voor de rest wel lekker gereden, alles gesprongen, maar wel 2 weigeringen helaas.
Ondanks alles super tevreden en trots op hem.![]()
En Amber wat is Toot gaaf zeg, ookal mag Fjordy er ook zeker wezen!
Van Fjordy zeker afgekeken haha!!
Vond het er heel goed uit zien hoor, je moet vaker komen joh !
Maar als er weer is iets dichtbij is en ik kan, ben ik zeker van de partij!
) Alleen een stop op de laatste waterbak, terwijl ze normaal nooit wat geeft om water. Denk dat ik dr zelf wat te makkelijk op afreed.. Maar heerlijk gereden en trots op mn kleine stippie! 

op dat moment vond ik het minder grappig maar dankzij melanie ging de cross verder goed!
Gisteravond al even de cross gelopen met begeleiding, heel leerzaam. Vandaag door onbekende reden kwam ik op het laatst zo'n 15 minuten te kort en kon ik een half uurtje later starten. Na de cross had mijn paard 2 wondjes, deze zijn netjes ontsmet door de dierenarts.
Zo lijk ik wel heeeel langzaam 

).. Je ging behoorlijk makkelijk rond maar die laatste bijd e waterbak scheelde niet veel volgens mij
Daar werd je echt verrast door je paard, je reed er zelf inderdaad erg makkelijk op aan
Maar toch nog gelukt en tevreden zo te lezen, fijn

* ' 
Guusjuh schreef:Overigens begrijp ik niet helemaal waarom er vooraf zoveel opwinding was over het terrein. Ik heb een heerlijk ritme gehad, mede door de begeleiding bij het lopen wist ik welke lijnen ik moest nemen en kon ik alle hindernissen goed aanrijden. Door de vriendelijke opzet, (met elkaar starten, langs mogen rijden, hulp bij water en hindernissen) vind ik het een super wedstrijd voor beginners.