Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LuffB schreef:Jouw tinker herken ik wel Melanie;) Das die Uber bonny! Nu maar hopen dat de bokkers in dit topic ook vallen onder de mensen die tussen mij en me zus moeten starten
(@ melanie: ik raad je aan voor het paard te starten dat Proud 2 be Rose heet, das me zus namelijk;))

MelanieB schreef:LuffB schreef:Jouw tinker herken ik wel Melanie;) Das die Uber bonny! Nu maar hopen dat de bokkers in dit topic ook vallen onder de mensen die tussen mij en me zus moeten starten
(@ melanie: ik raad je aan voor het paard te starten dat Proud 2 be Rose heet, das me zus namelijk;))
Tja ik val onder pony's dus weten niet wie eerst, paarden of pony's
LuffB schreef:Leuke filmpjes, over boomstammen maak ik me niet zo'n zorgen, al is aan het lijntje te zijn wel belangrijk dat ik een tempo houd (lees, me paard langzamer laat gaan dan die waarschijnlijk wil) De kleine waterbak maakte toch behoorlijk wat spetters! ik heb er echt zin in!

. Oefencross is gemaild in topic: tripalons/oefencrossen en ook op startlijsten staat de naam en het telefoonnummer van de persoon van de Treekhoeve die je kunt bellen.
.