IMoondance, wat balen! Weet precies hoe je je voelt!
Goedzo Yvonne, gefeliciteerd!
Masyl, welke was hindernis 11 B pony's? Afsprong denk ik?Heel netjes Laura! En je stippeltrui is nog gaver in het echt dan op de foto!
Gefeliciteerd Claire!
Ik heb nog gezellig met Ibonn gekletst bij haar hindernis 5!
Goedzo Marit!
Netjes Evie!
Nou ik ben weer thuis. Gister was ik er al heen gegaan, samen met Marit en haar moeder. Cross verkend, even in de springtuin bij de stalling gesprongen en toen wilden we even eten. Het even werd hem niet omdat we werden aangereden bij de MacDonalds. Daarna snel gevlochten en gaan slapen (althans ik

viel als een blok in slaap, terwijl Marit om kwart voor 4 nog niet sliep

). Vanochtend mooi op tijd naar het terrein, rustig gezadeld voor de dressuur. Meno liep wel okee met losrijden, had alleen geen zweep meegenomen van huis. Hij was in de proef wat te braaf, liep een paar keer door mijn binnenbeen en liep wat op de voorhand, maar had 181 punten.
Toen heel rustig omgezadeld voor springen. Even parcours verkend vanaf de kant, en toen losgesprongen. Ging niet zo fijn, omdat ik niet met een drafbalk kan losspringen dus was vrijwel meteen naar de oxer gegaan. En toen het springparcours, dankzij Yoeri zijn rotgeintje in Markelo was ik zelfs met de altijd gaande Meno echt zenuwachtig voor het springparcours, maar die liep hij gewoon foutloos.
Voor de cross had ik nog wat tips gekregen van mijn instructrice, losspringen ging nog niet zo fijn maar laten wel. Starthok in (heel relaxed dat deze gewoon nog aan een slap teugeltje blijft staan

) en gaan met die banaan. 1, 2 en 3 gingen fijn, bij 4 kregen we de bocht niet en stond meneer dus alweer op zijn achterpoten. Teruggestuurd naar de hindernis en hem vanuit stilstand gesprongen in de hoop dat ze het niet als weigering hadden genoteerd, was echt een twijfelgevalletje.
Rest deed hij goed, afsprong deed hij heel mooi en ging in 1 keer de waterbak in. Was nog een keer verkeerd gereden (verkeerde paadje, moest je heel haaks naar rechts) en die stop had ook tijd gekost, dus was 40 seconden over tijd. Hij was al een stuk sneller.
Had ook voldoendes op mijn stijl, dus weer een puntje.
Ben heel blij dat Meno het allemaal zo makkelijk oppakt

. Volgende cross is Oudkarspel, en daarna gaat ie L.