[SGW] SGW Westerbork - Verslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ladyisabelle

Re: SGW Westerbork - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:33

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:36

Ik ben ook net weet thuis.

Dressuur ging apart. Vlak voor aangalopperen ging mevrouw in de remmen, vliegt omhoog en draait om :+ . Mijn moeder heel droog: Wat doe jij nou? Paard weer omgedraaid en verder gereden. Verder geen fouten en had ik 180 pnt. Daarmee stond ik 17e uiteindelijk!

Inspringen een ramp want mevrouw was lichtelijk over haar theewater :( . Uiteindelijk 2x steil en 2x oxer gedaan. Verder vaak op de straat gestaan en in de buitenbak. Wel foutloos.
Da prima met 56 voor hart.

Cross ging vooral hard en foutloos :D . Nergens wilde zij terug komen en bloedje fanatiek. De lijn van het afgelopen najaar loopt blijkbaar gewoon door.
Stijl gemiddeld 7,5 en 2 wp rijker.
Ik was uiteindelijk gestegen van de 17e naar de 2e plek *\o/* *\o/* !!

Ondanks de nukken van mijn maffe merrie wel heel tevreden. Schouder leeft ook nog dus helemaal top.
Ik ga nu even douchen want heb het nog steeds koud. Zal straks even op de rest reageren en bijlezen...

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:38

Gefeliciteerd, goed zeg!

Ladyzwien, ik heb je ook zien vallen, echt de een na de ander ging daar er af :P
Wel gaaf paard heb je zeg!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:39

Netjes zo voor de eerste keer Nevermind!
Mooi gereden Fellow! Goed L debuut en mooie plaats!
Nou Ilse, Zonanta heeft ook weer een hoop geleerd! Ik kan wel begrijpen dat je door bent gereden, ook al weet je dat er een brief aan hangt!
Leuke filmpjes Ladyisabelle. Je zou alleen wat meer verlicht mogen zitten.
Gefeliciteerd Caroline! Super zeg :D Mooie inkomer weer na zo'n tijd!!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:40

Carolien: ik had helemaal niet door dat jij het was! whaha. Maar super zeg gefeliciteerd!

Ladyisabelle: Dank je :D ja klopt... maar de mijne is soms zo vlug... kon er niet op blijven zitten....
Maarja was ook de 1ste keer, en zo veel heeft ze nog niet gezien. Het komt ook wel goed :D

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:43

Dat weet ik wel zeker!

Ja klopt Snoekiej, we moesten er nog even in komen :D
Er mag ook nog wel een gat bij in de beugelriemen, kan ik iets meer verlicht zitten. :)
Laatst bijgewerkt door ladyisabelle op 10-04-10 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:45

@antal; leuke stukjes film!!!
@caroline78: zo hey, gelukkig is er de cross :D jij had zo te lezen ook je handen vol met dressuur en springen!! Super gedaan om door de cross nog naar de 2e plek te klimmen, gefeliciteerd!

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:06

never_mind: Zo wat een super debuut. Gefeliciteerd!
fellow: Tja dat vloeiend is altijd lastig te beoordelen. Maar ja hopelijk pakt je pony het volgende keer wel lekker op bij de waterbak. En toch een lekekr L-debuut.
Ilse: Tja we hebben al gekletst. En je had het over gezellig samen weer crossen. Maar als ik val hoef je me niet direct na te doen. :P
Caroline: Zo wat fijn. Dus een extra cross wedstrijd en niet een veredelde dressuur wedstrijd! Gefeliciteerd!
ladyisabelle: Dan heb je mij mogelijk voor Ilse zien vallen want ik reed er een paar paarden voor ;) . Tenminste toen ik er nog opzat.

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:07

Ah, dan heb ik je ook wel gezien. Heb er wel een stuk of 8 zien vallen :o
Vaak zag je het ook wel aankomen, veel reden er veel te hard op af :=

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:08

Ik ben ook terug van een zeer tevreden dagje!
Dressuur ging redelijk, ik was een beetje laat met losrijden. Had 184, terechte punten.
Springen ging ook wel aardig, hij was wel erg sterk en had daardoor ook een balkje. Hij had er iig wel zin in!
Crossen ging super, helemaal foutloos. Omdat ik geen stopwatch omhad, had ik geen idee wat mijn tijd was. Mijn vader heeft toen Voodoo mee naar huis genomen en mijn moeder en ik zijn blijven wachten op de uitslag. Bleek dat ik toch wat te langzaam was, en zat niet bij de prijzen. Wel mooi boven de middenmoot, dus ben hartstikke tevreden!

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:18

Super Rosalie! Fijn dat je foutloos door de cross bent gekomen!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:18

Ok mijn verslagje! Dressuur ging op zich wel lekker, maar wel erg braafjes. Naar mijn idee te braaf. Maar had 193 punten, dat was wel netjes! Nou ja nog een keer cross gelopen en toen maar weer naar de trailer om op te zadelen voor het springen! Bij het inspringen was hij erg aan het vervelend doen. Vond het ineens maar raar dat die anderen ook sprongen. In de ring ging het wel goed, maar soms wat te sterk en dan hou ik hem te veel beet. Daardoor 2 balkjes. Nou wel rond dus! Dus vol goede moed naar de cross! Lekker ingesprongen en goed van start gegaan. Geen twijfel of niks. Hindernis 1 t/5 gingen eigenlijk boven verwachting echt super! Hij wilde echt en trok er mooi op aan! Bij hindernis 6 kwam ik te ruim maar zet hem er toch voor. Hij springt dus scheef naar links en daar stond een boom. Hij heeft die boom geschaaft, maar ik ben vol met mijn gezicht tegen de boom geknald. Hij er vandoor en mijn neus/lip bloeden, en deed best zeer. Nou ja tijdje later hadden mensen W gelukkig weer gevangen op de weg. :wow: Ben opgestapt en ben naar de manege terug gestapt. Baal er zo van dat ik de finish niet heb gehaald. Val ik er eens een keer niet af door hem maar door een boom. :( Hij pakte iig echt super aan! Nou ja door de ehbo daarna toch maar naar mijn lip laten kijken en die vond dat ik naar het ziekenhuis moest. Dus daar hebben ze mijn bovenlip geplakt. Zie er niet uit. Oogkas is waarschijnlijk ook gekneusd.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:23

Rosalie: super van je foutloze rit.
Margriet: ja echt balen! hoorde het al.....

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:28

Wat een mooie (en minder mooie) verslagen weer. Hilde, gefeliciteerd! Wat een mooi debuut. Andere prijswinnaars of tevreden mensen ook gefeliciteerd. En voor de valpartijen: :(:) :(:) . Minni-muis: beterschap met je gezicht!

Wij zijn eindelijk weer aan het rijden met Giga (heb even winterslaap gehouden :o ) en volgende week weer de eerste crossles. Zal de topics hier maar weer wat beter in de gaten gaan houden.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:36

Zoo weer lekker opgewarmd onder een warme douche :D

Even bijgelezen :D
@ Hilde gefeliciteerd met je prijs. Zag je voorbij komen toen ik bij de waterbak stond te kijken :D .
@ mistid mooi debuut en vooral mooi stukje door de waterbak maar we hebben al even gekletst. Zag dat Meno even stout was bij de waterbak :+ .
@ Kim zag dat jij ook nog prijs had :D . Gefeliciteerd.
@ ladyisabella: gefeliciteerd met je debuut.
@ LZ Ja dat was ik. Jammer van je vallen maar hij heeft er veel van geleerd :(:) . Gelukkig geen pijn gedaan. Ik had wel door wie jij was..
@ kylyco volgens mij reed jij vlak achter mij in het oranje en hebben wij nog even gekletst. Ik was net afgestapt en keek naar de waterbak en zag net wat oranjes richting de grond gaan. Hopelijk gaat het goed met je schouder :(:) . Ik ben 12 weken geleden geopereerd en voel hem vandaag wel maar ik moest nogal tegenhouden.
@ never mind: gefeliciteerd met je debuut.
@ fellow2004 jammer van het water maar verder goed debuut.
@ hesterV paard was erg lastig met vooral het springen. Constant staken richting uitgang maar gelukkig ging de cross geweldig. Dressuur viel tegen dan merk je het toch wel weer. 1e keer buiten. Zit normaal tegen de 200 pnt of erover.
@ rosalie123 Lekker rijden en tevreden zijn is ook heel belangrijk
@ minnie muis. Klinkt heel pijnlijk en lijkt mij ook de aanrijding met de boom. Hopelijk herstel je snel :(:) . Leuke schimmel heb je. Jij moest een paar achter mij geloof ik. De schimmels waren ruim vertegenwoordigd vandaag

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:36

Ik zag je stappen bij de waterbak WW, jammer zeg!

Iedereen gefeliciteerd die goed gereden heeft, :(:) voor de wat minder goede ritjes.

Weet iemand wie er allemaal stonden te fotograferen?

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:43

Carolien: ja ik had het later door! whaha, de volgende keer weet ik het hoor :D

www.leukopdefoto.nl
www.evemenentenfoto.nl

een vriend van een vriendin van mij heeft ook foto;s gemaakt, gewoon prive, maar ik krijg alles, als er bekenden op staan stuur ik ze.

voor de rest weet ik het niet, maar er stonden nog wel 3 ofzo.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:47

gemengde gevoelens over westerbork, super fijn gedressuurd, echt dik tevreden. met springen wel heet maar wel fijn te rijden, de cross in ging super, tot hindernis 5, ze schrok van iets, sprong naar rechts en daar lag ik in de bagger... tijdens het losspringen voor de cross heb ik ook nog klap van ander paard gehad, die sloeg vol op mijn bovenbeen, en voorkant van mijn zadel, godzijdank niet op haar... Was wel super gezellig

Ik stond na dressuur 8e en springen foutloos

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:53

Hilde echt super!! Gefeliciteerd!
Mistid netjes gedaan ook! Heb jou gezien op hindernis 1 en 2!
Kim balen! Maar wel fijn dat je weigering eraf ging! Gefeliciteerd met je prijs!
Ladyisabelle ook netjes!
Kylyco jammer van je val! Maar ze heeft weer veel geleerd!
Never_mind fijn dat hij het zo mooi vond!
Ilse jammer van je val!
Caroline super! Gefeliciteerd! Wat voor nummer had je dan?
Rosalie nog netjes hoor! Heb ik nog met jou gepraat? Toen je op het land van de 1e hindernis tussen de auto's aan het stappen was??

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:58

mijn eerste wp'tjes zijn binnen! :D
dressuur ging goed voor mijn doen, 180 in baan 3
met springen was hij verschrikkelijk hyper, daardaar moest ik hem heel erg tegenhouden en dat deed ik denk ik een beetje te veel; 3 balkjes
en in de cross waren we gewoon foutloos! :D nergens twijfel, hij had er gewoon ontzettend zin in! :D super tevreden dus! :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:00

kimdepim schreef:
Ik ben ook net terug. Het was me wel weer een dagje zeg :=. De prijs uitrijking was nog niet geweest maar ik moet om 6 uur werken, dus ben net met Hilde mee naar huis gereden. Mijn ouders zijn daar nog.

Mijn dressuur ging wel goed, ze liep wel fijn :). Stond na de dressuur 2e met 208 punten.
Springen ging ook fijn (1 mega misser, maar Sofie deed erg haar best), foutloos.

En toen de cross..
Tja ik weet niet wat het is, maar ik word er wel moe van. Vorige week een fotograaf achter de hindernis en nu dit..
Hindernis 1 en 2 gingen super, ze had er echt zin in. Op het pas van hindernis 2 naar 3 was de gene voor mij aan een lang teugeltje aan het stappen,(netjes aan de kant, had ik geen last van), ze had wat opstart problemen gehad geloof ik.
Vanaf hindernis 3 was Sofie helemaal niet meer zo trekkerig op de sprongen en ging het wat moeizamer. Bij hindernis 6 stopte ze zo ineens. Ik doe met Sofie een pas opzij, springt er zo iemand over de sprong. Ja hoor, dat was de gene die ik in had gehaald. En toen snapte ik ook meteen waar Sofie last van had en waarom ze niet meer op de sprongen trok. Ik volte gereden en weer verder gereden. Op de heide riep dat meisje voor mij dat ik er wel om heen mocht (uh ja, ik had ook voorrang!) Maar ik mocht wel half door de heide omdat zij lekker op het pad bleef galoperen! De cross wel fijn afgemaakt verder en Sofie ging wel wat fanatieker weer naar de sprong. Maar dat meisje bleef maar achter me aan rijden. Dus ik kwam over de finish en was behoorlijk chagrijnig!

Heb het verhaal aan m'n ouders verteld en we zijn naar de federatie vertegenwoordiger gegaan. Hij zou naar de hindernis jury gaan om verhaal te halen. Ondertussen was mijn vader ook de cross weer ingelopen en vroeg vanaf hindernis 2 aan alle jury hindernissen wat ze ervan vonden. Alle hindernis jury's vonden dat ze te dicht op mij zat! Behalve de hindernis jury op de heide (waar ik net om haar heen ging, toen heeft ze hem even ingehouden, maar na die 2 sprongen zat ze alweer achter me). Maar goed, zelfs de stijljury's vonden het en 1 had het zelfs al genoteerd op de coupon van diegene.
De federatie vertegenwoordiger kwam later bij mij en vertelde me dat ze de weigering doorgestreept hadden omdat ik gehinderd ben door mijn voorganger. Dus daar was ik erg blij mee :).
Hoe ze het met de tijd gaan doen weet ik niet, dat is ook erg lastig. Maar dit heb ik iig. Of ik een prijs heb weet ik ook nog niet. Daar wachten mijn ouders nu op.

Foutloze cross gereden uiteindelijk!
Dus een beetje een dubbel gevoel over de cross. Sofie was iig super braaf, maar toch was de achtervolgster ook erg vervelend.
Zo, dan ga ik nu een hapje eten en naar het werk ;).

dan heb ik jou gezien en een foto van de hindernis op de hei!
foto's ga ik nog online zetten, en mensen kunnen foto via de mail bestellen (2 euro per foto, krijg je het bestand op gestuurd)
dus @ ladyisabelle ik stond ook te fotograferen ;)

maar ik heb gezegt toen bij die hindernis dat ze veel te dicht op jou zat!
maar de hindernis jury wou er geen uitspraak over doen, omdat jij haar pas net ingehaald had en zo nog niet meer afstand kon hebben vond hij.
ik heb toen gewoon gezegt dat zij haar paard had moeten stil zetten 30 m is 30 m maar goed ben iig blij dat het goed voor je is afgelopen!

@ mm: was dat jou paard? ik was er al naar toe gerend maar toen had iemand hem al gevangen, liep hij nou echt op de weg of leek dat alleen maar zo?

@ilse: ik heb van jou ook een foto op de hei!

@ anderen: als je officieel uit de cross bent mag je door rijden maar dat is op eigen risico!
Laatst bijgewerkt door Evony op 10-04-10 20:09, in het totaal 3 keer bewerkt

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:02

Gefeliciteerd voor degene met goede resultaten en mooie debuten :)
Balen van alle valpartijen, botsingen met een boom. Ik heb ook Ilse zien vallen.
Ik had 203 in de dressuur beetje veel vond ik maar oke. Springen foutloos. Cross echt super, hij pakte super aan en keek nergens naar. Helaas wou hij de waterbak niet in en ben ik daar dus op uitgebeld. Alleeen ging hij de 4e keer wel en heb ik dus de waterbak en hind. 15 nog wel gesprongen. Daarna wel gestopt. Hopelijk krijg ik geen brief :+ Maar goed verder tevreden over mijn debuut. Weet ik ook wat ik nog moet oefenen.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:05

@ Margriet, ik denk dat dat een ander was. Volgens mij heb ik daar niet gestapt... Ik heb je naam vaak gehoord door de speakers, maar volgens mij heb ik jou niet gezien! Balen van je val zeg!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 20:10

ladyisabelle schreef:
Nou, super toch Kim, gefeliciteerd! :D
Super fijn dier heb je ook! :j

Wij alle trailers nog bij langs om Hilde te zoeken _O-

:D ukkie was al lang thuis. O:) en ik was ergens in de cross :P

Corien: Dan heb ik ook nog wel met jou gepraat, wij stonden vlakbij jou. Die blauwe bus met witte strepen O:)
Margriet: Had je al gesproken, echt zonde!
Ilse: Ook jou had ik al gesproken. :D jammer van je vallen, maar toch netjes gereden :j
Caroline: Heb je gezien bij de dressuur, gefeliciteerd!
Zepjuh: Jammer van je weigeringen op de waterbak.
JustSaar: Ben benieuwd naar je foto's. :D
Rianne: Gefeliciteerd met je wps :)
Rosalie: Ook jou had ik al gesproken. O:) Jammer dat je niet meer in de prijzen zat.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:11

*\o/* *\o/* *\o/*
Verslag en bijlezen doe ik morgen, nu snel eten en op verjaardag. Maar: Jer is te water gegaan!! :D