Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimdepim schreef:Ik ben ook net terug. Het was me wel weer een dagje zeg. De prijs uitrijking was nog niet geweest maar ik moet om 6 uur werken, dus ben net met Hilde mee naar huis gereden. Mijn ouders zijn daar nog.
Mijn dressuur ging wel goed, ze liep wel fijn. Stond na de dressuur 2e met 208 punten.
Springen ging ook fijn (1 mega misser, maar Sofie deed erg haar best), foutloos.
En toen de cross..
Tja ik weet niet wat het is, maar ik word er wel moe van. Vorige week een fotograaf achter de hindernis en nu dit..
Hindernis 1 en 2 gingen super, ze had er echt zin in. Op het pas van hindernis 2 naar 3 was de gene voor mij aan een lang teugeltje aan het stappen,(netjes aan de kant, had ik geen last van), ze had wat opstart problemen gehad geloof ik.
Vanaf hindernis 3 was Sofie helemaal niet meer zo trekkerig op de sprongen en ging het wat moeizamer. Bij hindernis 6 stopte ze zo ineens. Ik doe met Sofie een pas opzij, springt er zo iemand over de sprong. Ja hoor, dat was de gene die ik in had gehaald. En toen snapte ik ook meteen waar Sofie last van had en waarom ze niet meer op de sprongen trok. Ik volte gereden en weer verder gereden. Op de heide riep dat meisje voor mij dat ik er wel om heen mocht (uh ja, ik had ook voorrang!) Maar ik mocht wel half door de heide omdat zij lekker op het pad bleef galoperen! De cross wel fijn afgemaakt verder en Sofie ging wel wat fanatieker weer naar de sprong. Maar dat meisje bleef maar achter me aan rijden. Dus ik kwam over de finish en was behoorlijk chagrijnig!
Heb het verhaal aan m'n ouders verteld en we zijn naar de federatie vertegenwoordiger gegaan. Hij zou naar de hindernis jury gaan om verhaal te halen. Ondertussen was mijn vader ook de cross weer ingelopen en vroeg vanaf hindernis 2 aan alle jury hindernissen wat ze ervan vonden. Alle hindernis jury's vonden dat ze te dicht op mij zat! Behalve de hindernis jury op de heide (waar ik net om haar heen ging, toen heeft ze hem even ingehouden, maar na die 2 sprongen zat ze alweer achter me). Maar goed, zelfs de stijljury's vonden het en 1 had het zelfs al genoteerd op de coupon van diegene.
De federatie vertegenwoordiger kwam later bij mij en vertelde me dat ze de weigering doorgestreept hadden omdat ik gehinderd ben door mijn voorganger. Dus daar was ik erg blij mee.
Hoe ze het met de tijd gaan doen weet ik niet, dat is ook erg lastig. Maar dit heb ik iig. Of ik een prijs heb weet ik ook nog niet. Daar wachten mijn ouders nu op.
Foutloze cross gereden uiteindelijk!
Dus een beetje een dubbel gevoel over de cross. Sofie was iig super braaf, maar toch was de achtervolgster ook erg vervelend.
Zo, dan ga ik nu een hapje eten en naar het werk.
ladyisabelle schreef:Nou, super toch Kim, gefeliciteerd!
Super fijn dier heb je ook!
Wij alle trailers nog bij langs om Hilde te zoeken