Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
. Volgende keer meteen aan het begin van het springparcours een schot onder je kont
.
. 
Dat mag dus niet want het was voor het M. Verder liep ie wel foutoos rond.
In de cross liep ie fantastisch! Ik had zelf alleen de tijd van 't L nog in m'n hoofd
dus 28 seconden te vroeg gefinisht. Toch gewonnen dus super blij. Net geen brabants kampioen, stond gelijk met de kampioen, maar de tijd was doorslaggevend.
Snoekiej schreef:Netjes zeg LielleBalen dat je zelf even zat te prutsen, maar liever tijdens het springen dan tijdens de cross toch?

Ik vond de bocht van 3 naar 4/5 wel meevallen, de bocht 6/7 vond ik niet erg eerlijk. Lielle schreef:Ik vond de bocht van 3 naar 4/5 wel meevallen, de bocht 6/7 vond ik niet erg eerlijk.
MARKdeGROOT schreef:Dressuur ging wel redelijk, alleen wat laag gepunt vond ik zelf.. 173.
Springen ging echt heel fijn!
En ja, toen de cross!
Hindernis 1 2 3 gingen goed! en tja toen de waterbak!
A en B gingen goed toen de afsprong op C, hij sprong gleed denk ik over een steen uit, en toen vielen we samen ondersteboven!
Alles is gelukkig goed, op een paar schaafwonden en beurze plekken na!
Hier een filmpje!
Jammer dat ze je telkens zo laat zitten in het springparcours
Gelukkig niets aan de hand met jullie verder
Aan Ojee ligt het dus niet 
. Wel jammer dat eigen paarden initiatief om alvast iets van een hogere klasse te springen niet zo gewaardeerd word