[SGW] SGW Markelo 3 en 5 april, verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:46

Vast niet, ik heb het gevraagd en kreeg akkoord. Dus heb het gewoon maar gedaan.

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:48

@ daphne: wat jammer zeg van 7 :(:) wel fijn dat de afsprong lekker ging!

@ noodewijdenes: wat balen zeg van de bulten! goed dat je bent afgestapt om hem het vertrouwen te geven!

@roxxiej: wauw wat een super debuut zeg! jammer dat je net naast de prijzen zat! haha mijn zusje heeft jou en nog wat andere bokkers op de foto gezet (jou bij hindernis 3!) die zet ze zo op de computer en dat stuurt ze ze geloof ik :D
Laatst bijgewerkt door Valyra op 03-04-10 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:49

Fijn dat je in ieder geval de cross hebt uit kunnen rijden Valyra! Wel lastig voor je medecrosser dat die je steeds tegenkwamen
Netjes hoor NicoleRomeo! Goed toch voor de eerste keer!
Gefeliciteerd met je winstpunt DyonS
Wat balen Nessie! Kan me voorstellen dat dit niet is wat je gedacht had!
Mirthe, wat balen joh :(:)
Netjes hoor Daandriaan! Lekker dat je paard het zo goed oppakte!
Gefeliciteerd met je winstpunt Sammie!
Jammer dat je uitgebeld bent Daphne, maar netjes van hindernis 5!
Jammer van de afdalingen Noor, dat moet ie dus nog echt gaan leren! Maar wel super dat je gewoon bent afgestapt en dat hij het toen deed. Super voor het vertrouwen hoe je dat hebt opgelost!
Fijn dat je zo lekker hebt gereden Marielle!
Netjes hoor PB! Wat reed je vandaag ook al weer met hem?
Knap dat je bleef zitten Roxxiej ;) Super eerste cross gereden! Gefeliciteerd met je 7e plaats!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:50

Was dat je zusje? :D Ik probeerde heeeel serieus te kijken, maar dat ging echt voor geen meter _O- volgens mij trok ik een hoofd... :o

Iemand mij nog voorbij horen schreeuwen? :')
Was wel weer bezig volgens mijn moeder. Die stond bij finish maar hoorde al geruime tijd van te voren dat ik dichterbij kwam _O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:51

Buh HC :P
Hij heeft 1x L gelopen 2 jaar terug en daarna niks meer op een oefencross na. En hij moet eigenlijk iedere week wat zien. Vandaar dat een hoop dingen natuurlijk héél eng waren :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:52

Jammer Daphne!
Noor, was jij dat met dressuur dan, iemand die in het begin steeds half aan de kletter ging, tussen half en kwart voor 11? Jammer van de hellingen!
Marielle, jij stond naast ons toch? :)
Fijn dat hij goed aanpakte PB!
Haha was jij dat ook die het hoofdstel was vergeten Roxx :+ met opzadelen hoorde ik iemand en die vroeg zich af of je wel met een mexicaanse neuriem mocht rijden in de dressuur. Netjes van je cross!

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:54

@snoekiej, ja dat had ik eerst ook dat ik het vervelend vond voor de anderen, maar nummer 49 ben ik de hele tijd achter gebleven maar toen zij 2 weigeringen op 9 had zei ik zou ik proberen want ze ging stappen, toen ben ik erover gegaan maar zei helaas de 3e keer niet en met nummer 50 die wou de bult niet af dus was ik ook in overleg voor gegaan haha! het is absoluut niet mijn bedoeling om iemand in de weg te rijden, vandaar dat zij toen ze over het huisje kwam voor mij de waterbak is in gegaan want zij heeft gewoon voorrang (ze konden er ruim omheen hoor :))) (ookal denk ik dat die van mij ook wel meteen erdoor was gegaan omdat 51 daar nog voor zat!)
Laatst bijgewerkt door Valyra op 03-04-10 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:56

Mirthe dat was ik ja :D wist het allemaal ff niet meer. Als het niet mocht, had ik zeker een probleem gehad.... Maar goed. Ging allemaal goed zo, alleen liep ie niet zo lekker op dit bitje (12.5 cm met grote knol, super dun..). Maar goed, dat maakt me allemaal niet uit, was die mensen ZOO dankbaar!

mistid

Re: SGW Markelo 3 en 5 april, verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:01

Handig :+ .
Met inrijden heel droog antwoorden he, oh ehhhh dan ben jij zeker van bokt (nee, valt helemaal niet op met een bonte in het bruin _O- , er was trouwens nog iemand met een bonte in het bruin!).

Ik baal wel heel erg, ben gewoon teleurgesteld, maar op wedstrijd was ik nog boos. De mensen die mij hebben zien afzadelen zullen ook wel gedacht hebben, 'wat een idioot.'

NicoleRomeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:03

woehoee! :D
ben nog 2e geworden :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:03

Ik heb je zien afzadelen Mistid :P

Overigens stonden wij naast de mensen van wie je het hoofdstel hebt geleend Roxiej

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:06

peanutbutter schreef:
Ik heb je zien afzadelen Mistid :P

Overigens stonden wij naast de mensen van wie je het hoofdstel hebt geleend Roxiej

Ghehe was jij dat toch. Dacht eerst zal ik nog even heen gaan, even praten, maar toen dacht ik laat maar, heb me nu zo staan aanstellen dat ik liever snel naar huis ga :+ .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:09

Haha, ik dacht van oeh laat ik maar even niet in de buurt komen en gezellig doen :P
Maar je had van mij best even kunnen komen kletsen hoor. Ken je frustraties maar al te goed :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:12

@ Mistid: zou goed kunnen, ik moest iets voor half 12 dressuren, dus het zal iets later geweest zijn. Een grote, stoute, vos? Dan was ik het ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:23

Leonie, kwam ik jullie nou tegen op de straat? Wist het niet meer zeker, maar mam zei dat jullie het waren *slecht van mij*

PB, de volgende keer kom ik dan wel naar je toe!

Ik vond het inschrijfgeld trouwens weinig! Meestal zit het toch wel op meer als 20 euro, hier hoefden we maar 15 te betalen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:28

ik lees goede en minder goede verslagen!

Wat mij wel opviel, vandaag met lopen, is dat wanneer mensen van hun paard vielen, de meeste de regelementen niet kennen en opstappen en doorrijden.Terwijl dit dus niet mag.

fellow2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:31

Ik ben ook net terug :D
Ze liep egt super fijn,
met dressuur had ik 206 punten en stond daarmee 1e :D
toen springparcours, ook foutloos, ze liep egt super
Toen cross,,, Ze liep super fijn, maar boven de bergen stopt ze
even om te kijken wat er achter ligt, dat deed ze voor de berg bij de waterplas dus ook,
maar die mensen daar, dachten dat ze stopten en die gingen dus roepen, vanm kom op enzo...
maar mijn pony is daar heel gevoelig voor en schrok daar van, dus draaide ze daarom om, dat was wel jammeer,
want draaide me rondje en toen liep ze er gewoon in,
Ze liep egt super vandaag :D

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:34

mistid schreef:
Leonie, kwam ik jullie nou tegen op de straat? Wist het niet meer zeker, maar mam zei dat jullie het waren *slecht van mij*

PB, de volgende keer kom ik dan wel naar je toe!

Ik vond het inschrijfgeld trouwens weinig! Meestal zit het toch wel op meer als 20 euro, hier hoefden we maar 15 te betalen.

haha ja klopt! ik vroeg nog hoe het ging! En herkende je moeder ook eerder als jou hoor, haha O:)
Heb nog dressuurfoto's van je!

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:36

Roxxiejj schreef:
Ik heb overigens HEEEEEEL erg veel fotograven gezien! Weet nu alleen dat bij 4 van leukopdefoto stonden, maar verder???

Jitske! Je was te vroeg weg! Je was nog 5de! Wist eigenlijk niet goed of ik je prijs moest meenemen, dus heb het maar niet gedaan ;)

Aaah super man! Even goed vet goed geeindigd!

Hahaha, de helft van de fotograven waren van mij geloof ik :oo

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:38

Iedereen waarbij het goed/fijn ging; Gefeliciteerd :)
Iedereen waarbij het minder goed/fijn ging; Volgende x beter, geldt ook voor mij. Ik ga eerst nog een cross onderling rijden op een Haflingerwedstrijd, en daarna gaan we weer vrolijk verder :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:56

tientjeh schreef:

Wat mij wel opviel, vandaag met lopen, is dat wanneer mensen van hun paard vielen, de meeste de regelementen niet kennen en opstappen en doorrijden.Terwijl dit dus niet mag.

Dat is een slechte zaak, maar ook de taak van de hindernisrechters/officials om de ruiters te zeggen dat ze niet meer verder mogen rijden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 17:58

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om hier je startnummer te gaan roepen ivm eventueel gemaakte foto's. Degenen die foto's hebben gemaakt kunen dat aangeven in het speciale fotografentopic. Je kunt de fotograaf dan een pbtje sturen met je startnummer.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 18:00

Sim, er was zelfs een hindernisrechter die zei dat de jongen na de val gewoon door mocht rijden! ook niet goed geinstrueerd dus!

Maar daarnaast horen de ruiters zelf ook beter te weten.!

NicoleRomeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 18:01

Simmie schreef:
tientjeh schreef:

Dat is een slechte zaak, maar ook de taak van de hindernisrechters/officials om de ruiters te zeggen dat ze niet meer verder mogen rijden.

In het regelement staat dat je na een val weer op je paard mag stappen en verder rijden mits je geen hulp van derden hebt gekregen. Oftewel; wanneer niemand je paard vast heeft gehouden of jou heeft geholpen. Je krijgt dan wel 60 strafpunten maar kunt de cross wel uitrijden.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 18:02

Dit is sinds 1 april veranderd! je mag niet meer doorrijden na een val. Hoe dan ook..