Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wel fijn dat de afsprong lekker ging!

Super eerste cross gereden! Gefeliciteerd met je 7e plaats!
met opzadelen hoorde ik iemand en die vroeg zich af of je wel met een mexicaanse neuriem mocht rijden in de dressuur. Netjes van je cross! 
) (ookal denk ik dat die van mij ook wel meteen erdoor was gegaan omdat 51 daar nog voor zat!)
.
, er was trouwens nog iemand met een bonte in het bruin!). 
peanutbutter schreef:Ik heb je zien afzadelen Mistid
Overigens stonden wij naast de mensen van wie je het hoofdstel hebt geleend Roxiej
. 
mistid schreef:Leonie, kwam ik jullie nou tegen op de straat? Wist het niet meer zeker, maar mam zei dat jullie het waren *slecht van mij*
PB, de volgende keer kom ik dan wel naar je toe!
Ik vond het inschrijfgeld trouwens weinig! Meestal zit het toch wel op meer als 20 euro, hier hoefden we maar 15 te betalen.
Roxxiejj schreef:Ik heb overigens HEEEEEEL erg veel fotograven gezien! Weet nu alleen dat bij 4 van leukopdefoto stonden, maar verder???
Jitske! Je was te vroeg weg! Je was nog 5de! Wist eigenlijk niet goed of ik je prijs moest meenemen, dus heb het maar niet gedaan

tientjeh schreef:ik lees goede en minder goede verslagen!
Wat mij wel opviel, vandaag met lopen, is dat wanneer mensen van hun paard vielen, de meeste de regelementen niet kennen en opstappen en doorrijden.Terwijl dit dus niet mag.
Simmie schreef:tientjeh schreef:ik lees goede en minder goede verslagen!
Wat mij wel opviel, vandaag met lopen, is dat wanneer mensen van hun paard vielen, de meeste de regelementen niet kennen en opstappen en doorrijden.Terwijl dit dus niet mag.
Dat is een slechte zaak, maar ook de taak van de hindernisrechters/officials om de ruiters te zeggen dat ze niet meer verder mogen rijden.