[SGW] SGW Chaam - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:11

Florence gefeliciteerd!
Netjes Lielle!!! Heb je op de laatste hindernis gezien, gaaf paard!
Mexx ook netjes! Was niet makkelijk!
Sabine, mooi dat je toch tevreden bent! Komt wel goed!
Bento, net resultaat hoor!
Renkse: super gefeliciteerd! Die omroeper was echt heel gaaf om te horen en en je ging ook super goed op het water!!!

Ik heb lekker gedressuurd en stond 4e met 205 :D
Springen ging echt onwijs lekker en foutloos. Mn vriend zei dat mn paard mooi scherp was. Ik zei nog, ik hoop niet te scherp.

Nou wel dus, stop op 6a door gepruts van mezelf en de surfplank was helemaal drama. Na 2 pogingen toch maar het alternatief genomen en toen richting het water. Nou halverwege het strandje haakte T al af. }:0 Hij ging gewoon stil staan... :( dus er werd al geroepen dat ik eerst maar zonder hindernis het water in moest stappen maar ik kreeg hem er niet eens naar toe.

Dus maar op mn achterligger gewacht en daar op gepaste afstand achteraan gegaan. Verder de cross heerlijk uitgereden.

Dus hier beetje gemengde gevoelens..... :+

Amber_

Re: SGW Chaam - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:28

Wauw, ik hoor goede resultaten ! Lielle, super eerste cross hoor :))

Wat ontzettend jammer voor Sim !!
En TG, wat apart dat T zo in stop ging ?? Niks voor hem toch ?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:30

Ja weet het ook niet precies. Denk gekrenkt vertrouwen op 6a. Van de week nog water geoefend, precies zo als het water vandaag was en ging super. Dat met de surfplank had ik ook niet verwacht want vorig jaar ging ie er super over.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 07:43

Tot op heden bijna alleen maar goede verslagen gelezen. Super hoor. Voor degene met gemengde gevoelens, jammer maar volgende keer beter.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 08:04

Fijn dat je lekker gereden hebt Sfranken! Gelukkig pakte hij fijn aan
Supernetjes Bento! Gaat goed met jullie :D Doe je nog mee met de regiotrainingen dit jaar?
Gefeliciteerd Renske *\o/* Jeetje, hoe kan jij nog niet in een of ander kader zitten? Vorig jaar super gepresteerd en dit jaar vast ook weer!
Wat jammer Teegee. Hoe zou dat nou kunnen komen? Hopelijk was dit eenmalig!

Alvast :(:) voor Simmie. Die zal wel mega balen :\

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 08:17

Renske...wat ongelofelijk goed van je...de Z ruiters kunnen zich de borst nat maken na deze seizoensopening!!! proficiat!!
sabine..geweldige start van de wedstrijd, jammer dat hij nog wat onzeker bij het water werd...maar echt super hoor!!!
Bento..lekker!!!
jammer TG!! komt vast goed.
Simmie..alles goed met je?

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 08:21

Ik heb ook weer een heerlijke start van het seizoen gehad. 1ste na de dresuur met 211 punten, verder foutloos gepsrongen, cross foutloos binnen de tijd, dus 1ste plaats!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 08:37

Itsme, ook flink gestegen, goed gedaan!
Maddie, ik was idd met Ojee, (Oh Jay volgens de omroepster :)) )
Simmie was idd gevallen, hoe en wat mag ze zelf vertellen, maar niets ernstigs, ik heb haar nog gesproken.
Sfranken, goed gedaan met Zodiack! Het water was idd ook erg spannend.
Bento, goed gedaan, leuk je weer gezien te hebben.
Renske, weer super gereden zeg! Ik had je met Sunny gezien op De Kuil, dat was echt uit het boekje. En Violin ook al zo goed, echt super!
TeeGee, zonde zeg! Het water was hier ook wel indrukwekkend, ze lijken wel zo'n beetje het meer te moeten overzwemmen. Ik vond Ojee trouwens zelf erg goed op de laatste twee sprongen, leuk dat je me daar hebt gezien en bedankt voor de complimenten voor Ojee!
Marloeske, proficiat!

Ik vond trouwens 6 met lopen nog wel wat lastig, (dubbelsprong in een haakse bocht met bij de eerste ruim uitzicht over een lang pad) maar uiteindelijk stond er een enorme haag mensen op het pad, en was het dus lang niet zo technisch meer.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 22-03-10 08:57, in het totaal 1 keer bewerkt

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 08:44

Lielle, toch een mooie opening van het seizoen zo te lezen voor jou en Ojee!
Sfranken, toch een goed gevoel eraan overgehouden dus! Komt de volgende keer vast helemaal goed!
Bento, netjes resultaat hoor!
Itsme, zo dan ben je nog flink gestegen in het klassement!
Renske, wat een superresultaat zeg!! Echt knap dat je het met beide paarden zo goed doet in het Z! Is weer een mooi begin van het seizoen zo!
TG, balen dat T het water niet aan wou pakken! Hopelijk was dit een eenmalige actie en gaan jullie de volgende keer weer lekker rond!
Marloeske, gefeliciteerd met je 1e plaats!
Simmie, wat balen zeg dat je zo je seizoen begint! Hopelijk niks ernstigs aan overgehouden! En hopelijk een niet al te grote deuk in jullie ego en vertrouwen in elkaar!

Volgens mij is iedereen weer helemaal hyper na de eerste cross van het jaar! Ik kan ook niet wachten totdat ik weer mag ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 08:46

Hier ben ik. Lief dat jullie zo meeleven!
Nou, jullie weten al hoe mijn dag is verlopen. We gingen zo lekker in het springen..... Sims was heerlijk gretig en wilde graag. Op hindernis acht reed ik zelf een kromme wending waardoor Sim al een keer stopte. Opnieuw aangereden en toen ging het wel. Door naar de laatst 9a/9b. Ik kreeg een prut-afstand op de steilsprong (erg dicht) waardoor de afstand naar de 2e niet meer ging lukken. Sim trok echter zo aan dat ik dacht dat ze toch ging springen, maar op het allerlaatste moment parkeerde ze haar hoeven toch in de grond en knalde ik er voorover, midden in de oxer, af. Ik heb alleen een zere arm, dik en blauw, maar de teleurstelling is groter. Ik had me mijn openingswedstrijd van het seizoen ietsje pietsje anders voorgesteld. Ik baalde natuurlijk enorm en had gister ook geen zin om achter de pc te gaan zitten (en mijn serie The Tudors kwam en die volg ik :D ) En idd, weet niet wie het zei, ik ben druk geweest met mijn rijbroek in de groene zeep zetten. :D
oliebol happens, over 2 weken nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Renske, super gefeliciteerd weer! Maar ik sprak je gister al.
Verder iedereen met goede ritte/prijzen gefeliciteerd en voor degenen met een minder gevoel: het seizoen begint pas net dus nog wedstrijden genoeg!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 08:51

Gelukkig valt de schade mee Simmie! :(:)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 08:56

Het water was voor het M en Z behoorlijk diep. 's Nachts is er een enorme hoeveeldheid water naar beneden gekomen, en dat zal er ook voor een deel schuld aan hebben denk ik.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:05

Gefeliciteerd voor alle succesvolle ritten een knuffel voor ieder die niet zo lekker gereden heeft.

Ik had weinig puf meer om naar Chaam te komen. Zaterdag al een drukke dag gehad in Overpelt met Jan van Beek.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:31

Wauw, de bokkers in het Z hebben het heel goed gedaan. En Renske, wat een knappe prestatie met 2 paarden!

Simmie, dat is gewoon kl*te. :(:)

Mijn verslagje. Het is natuurlijk al fantastisch dat het gelukt is om in Chaam te starten (de insiders zullen wel snappen wat ik bedoel).
Toen we aankwamen stond er een enorme file op de weg omdat iedereen een voor 1 met een tractor gesleept moest worden. We hebben daar bijna 40 minuten gestaan. Toen we eindelijk ter plekke waren hadden we nog maar 20 minuten om schroeven te draaien, op te zadelen, om te kleden en los te rijden................ }:)

Dressuur ging wel heel fijn. Oro toonde zich mooi en dat werd beloond met 203 en voorlopig 2e.
Cross 2x gelopen. Vond hem niet heel moeilijk maar ook niet heel makkelijk.
En toen even geslapen in de auto :Z

Losrijden met springen was prut. De bodem was heel slecht en Oro had daar wel moeite mee. In het parcours hadden ze de bodem netjes bij gehouden. Op 1 viel er een balkje maar voor de rest ging het heel fijn. Ik kon later op mijn foto's ook zien dat hij overal een halve meter lucht over heeft :D

Snel als een gek naar de waterpartij gefietst. Daar kon ik de meeste foto's maken. Was 2 minuten daar voordat Bitwise er al aankwam.
Surfplank, water en het bankje op de heuvel zagen er super uit.
HIj was foutloos en maar 3 sec buiten de tijd. TROTS!!!!!!!
Uiteindelijk goed voor een 4e plek.

En ondanks dat ik zelf zo'n leuke foto's had kon ik het niet laten om de foto van de fotograaf bij de greppel te kopen :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:32

Wow, hee goed zeg Scum ! :))

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:35

Goed gedaan scum en Bitwise! Fijn dat jullie dan toch nog zo snel degradatie hebben kunnen regelen, wel lekker voor het vertrouwen om weer L te kunnen starten.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:38

Ohja, ik heb jou nog gezien op 1 t/m 4 vanuit de auto Lielle. Dat zag er goed uit.
Wat dat betreft hadden we een leuke parkeerplaats.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:40

1 en 2 vond ik heel goed, 3 had ik een slechte afstand en een fijn paard, 4 (en 5) gingen weer heel lekker.

Kondern jullie trouwens niet langs de weg parkeren? Daar stonden wij, dat was ook niet verkeerd.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:45

Dat hebben ze later gegaan. BW moest als een van de eersten starten. Toen haalden ze alle personenauto's er tussenuit en die moesten aan de overkant van die drukke weg parkeren. Trailers en vrachtwagens werden het terrein op gesleept.
En later zijn er een aantal langs de weg gaan parkeren. Ik zag er zelfs eentje geparkeerd in de harde zijweg (na hindernis 2 aan de linkerkant).

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:50

oke, wij waren er idd vrij laat (luxe tijden) en wij werden idd aan de doorgaande weg geplaatst door de verkeersregelaar.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:43

Ik was heel tevreden met 2 3e plaatsen!

Met Zazoe de eerste keer M.
Hij had een balk in het springparcours, schandalig want hij spring ook in 't M, ik had een beetje het idee dat het door de zware bodem kwam.
De cross foutloos binnen de tijd, super voor de eerste keer M!
We haddan nog wel een stukje gezwommen :oo
Op de waterinsprong sprong hij wat naar rechts, er na wilde hij ook niet meteen naar links omdat dat water natuurlijk veel te leuk is!
Dus we gingen steeds dieper, hij is zelfs gestruikeld en kopje onder gegaan :n
Ik kon er gelukkig op blijven zitten door de VD en doorrijden, na de picknicktafel was ie zelf ook weer de oude :D
Op http://www.gns-fotografie.nl staat de hele fotoreeks van de zwempartij.

Met Stippie was ik ook heel blij fijne dressuurproef, foutloos gesprongen en foutloze cross met een beetje tijdsoverschrijding. Op 2000m liep ik erg voor op schema, dus ben rustiger gaan rijden. Net iets te rustig dus. Wel een beetje jammer.

Waar kan ik de fotografen vinden? Ik ken dus alleen deze en die in de tent stond. Maar onderweg heb ik er denk ik wel een stuk of 10 gezien.

ik ben dus echt super tevreden!
Laatst bijgewerkt door Schoentje op 22-03-10 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:44

Ik kwam jou tegen bij de DA schoentje, je was met Stippie aan het keuren. Ik stond je weg te blokkeren toen je klaar was.

Knap gedaan met beide paarden :j en met het zwemmen houd je wel een bokt traditie in stand ;)

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:46

Ja, ik had je gezien, ik zei ook hoi :D

Ik heb jou toch ook ooit op een springwedstrijd gesproken?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:49

echt waar? Dat weet ik niet meer. je zei idd 'hoi' maar ik dacht dat dat gewoon aardig zijn was, wist helemaal niet dat je me herkend had.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:56

Ik ben je wel vaker tegen gekomen op een sgw, maar dan ben je meestal zo geconcentreerd :D

Dus zwemmen is een Bokt traditie? Ben ik weer zo goed om dat in ere te houden :P