Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kan juni niet, dan zijn mijn ouders helaas met de auto op vakantie maar de andere 3 kan ik wel. Even overleggen wat mijn ouders ervan vinden 

. Helaas wordt mijn paard aankomende vrijdag geopereerd en zal dan eerst moeten revalideren. Ik hoop dat er in het najaar weer trainingen worden georganiseerd en zal dan zeker van partij zijn. Veel plezier allemaal voor diegene de de komende tijd geen trainen! CarovdG schreef:Vorig jaar 2 trainingen mee gedaan. Was echt fantastisch. Helaas wordt mijn paard aankomende vrijdag geopereerd en zal dan eerst moeten revalideren. Ik hoop dat er in het najaar weer trainingen worden georganiseerd en zal dan zeker van partij zijn. Veel plezier allemaal voor diegene de de komende tijd geen trainen!
2 mei wilde ik ook mee doen, maar laat m'n baas nou net de planningen gemaakt hebben waardoor ik koopzondag moet werken
Kon helaas ook met niemand meer ruilen. Juni kan ik jammergenoeg ook niet. Heb dan wel een trailer staan maar geen auto want mijn ouders zijn op vakantie. Maar juli was ik wel weer van plan te komen
.