Ik ga proberen in Westerbork mijn debuut bij de paarden te rijden. Zou vorig jaar in Nijeberkoop rijden, maar helaas was mijn paard licht geblesseerd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
justSaar schreef:klopt, de houtstapels zijn er uitgehaald staan nu vet makkelijke sprongen voor terug.
tevens is er een alternatief bij de op en af sprongen
Heb ik de hele tijd in het bos geoefend op houtstapels
AntheaV schreef:Ik doe ook mee bij de B paardenminnie_muis schreef:Ik doe ook mee B paarden.
Je hebt besloten toch te gaan? Leuk
)
Maar die gekleurde hindernissen vind hij niet zoveel aan! xSiep schreef:Jeetje lees net in de krant dat ze -natuurlijk precies op 10 april- de bevrijding van westerbork wordt herdacht. Er staat dat het hele dorp is afgezet en er 150 vrachtwagens, panserwagens, tanks en jeeps rondrijden.. Met -jawel- LAAG overvliegende antieke vliegtuigen, met tussen 14.00 en 16.00 parachutisten die gedropt worden.....
Edit: Er staat trouwens als opmerking bij: ''het hele dorp staat die zaterdag stil'' Nou dat hoop ik toch niet haha
maar dat heb ik afgelopen zondag ook al gezien.
Ik doe weer mee in de L paarden
xSiep schreef:justSaar schreef:klopt, de houtstapels zijn er uitgehaald staan nu vet makkelijke sprongen voor terug.
tevens is er een alternatief bij de op en af sprongen
Meen jeHeb ik de hele tijd in het bos geoefend op houtstapels
![]()
Alternatief op de op en afsprongen ben ik erg blij mee! Die afsprong zag ik niet zo zitten
Ga er natuurlijk vanuit dat hij blij te water gaat haha. Noorwijdenes schreef:Ik doe ook mee bij de B-paarden. Als het goed is ook de laatste keer B.
Begrijp ik goed dat er een alternatief op het water is? Als Jer dan stopt, neem ik die want dan kan ik iig de cross uitrijdenGa er natuurlijk vanuit dat hij blij te water gaat haha.