Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nelis schreef:Ik kreeg net bericht dat ik als 6e op de wachtlijst sta (B, M zal nog ruimte zijn neem ik aan), dus ik zit te balen!
Snoekiej schreef:cobrst55 schreef:
Heey, een nieuwe aanwinst? En pony, is ie zo klein dan?
Evie_Bandido schreef:je kan toch opgeven en nog afmelden als je toch naar Chaam kan? Ik denk trouwens dat er voor Maart nog wel veel afmeldingen komen, en dat je wel mee kan rijden.
Ik las trouwens dat ruiters uit de regio zuid holland een korting krijgen op het cursusgeld (eigelijk had ik er overheen gelezen en zag een vriendin het) :
"Regio Zuid Holland ondersteunt de SGW cursus financieel. De ruiters uit deze regio ontvangen een korting op het cursusgeld waarvan de hoogte afhankelijk is van het aantal deelnemers uit deze Regio. "
Dat geld heb ik wel voor de trainingen over, maar wel mooi intiatief van de regio en korting is natuurlijk altijd leuk.
Snoekiej schreef:Klinkt leuk Corbrst! Maatje Vorstin dus ongeveer
Ik wilde Pleun ook al een mailtje sturen over de groepsindeling. Ik had een super groep, maar ik had af en toe net iets meer moeilijke dingen willen doen. Soms miste ik net dat beetje uitdaging.
nelis schreef:Evie_Bandido schreef:Ik vind eigenlijk dat ze de groepen ook beter naar klasse's zouden kunnen indelen, een beginner met ervaring ligt wel heel ver van gevorderden af, ik vind een gevorderde iemand die M/Z rijd, maar iemand die in de L zit of bijna de overstap gaat maken naar de L niet echt een "beginner"
Vorig jaar was het af en toe best frustrerend om met B combi's die groen waren te moeten trainen, ik ging het m in en de dingen die ik moest trainen daarvoor waren te hoog gegrepen voor mijn mede cursisten en of paarden.
Denk dat er idd beter ingedeeld kan worden naar Klasse
gr_roos schreef:Dat is ook zo Simone, alleen gebeurde het mij 2 jaar achter elkaar en dat heeft mij doen besluiten om zelf trainingen te regelen. Daarbij klikte het ook niet met 1 van de instructeurs en dan moet je gewoon je conclussies trekken en wat anders gaan zoeken.....
Heb het de ruiters en de organisatie nooit verweten. Het is nu eenmaal moeilijker om een M of Z groep samen te stellen dan een B of L groep. Wie weet komt er ooit wel weer een tijd dat ik ook met een jong paard aan de gang moet, dan ben je ook blij met de hulp die je krijgt.
Snoekiej schreef:Jammer AppleHoe lang duurt het tot je weer mag crossen? En mag je nu wel gewoon rijden?
Zouden er mensen hier trouwens ook interesse hebben in een keer cross lopen met Rom/Michiel? Bijvoorbeeld in de Vlietlanden of een andere centraal gelegen cross? Ik wil het bij Pleun voorstellen, omdat ik denk dat ik er heel wat aan zou hebben (dus misschien meer mensen).
Snoekiej schreef:Jammer AppleHoe lang duurt het tot je weer mag crossen? En mag je nu wel gewoon rijden?
Zouden er mensen hier trouwens ook interesse hebben in een keer cross lopen met Rom/Michiel? Bijvoorbeeld in de Vlietlanden of een andere centraal gelegen cross? Ik wil het bij Pleun voorstellen, omdat ik denk dat ik er heel wat aan zou hebben (dus misschien meer mensen).
Simmie schreef:Ik denk dat we allemaal wel eens in een groep hebben gezeten waarvan het gemiddelde niveau lager is dan je eigen niveau. Dat kan idd wat vervelend zijn, maar daar kunnen die mensen zelf ook niet echt wat aan doen. De indeling wordt toch door de instructeur gemaakt en dat kan soms best lastig zijn!
Lielle schreef:Simmie schreef:Ik denk dat we allemaal wel eens in een groep hebben gezeten waarvan het gemiddelde niveau lager is dan je eigen niveau. Dat kan idd wat vervelend zijn, maar daar kunnen die mensen zelf ook niet echt wat aan doen. De indeling wordt toch door de instructeur gemaakt en dat kan soms best lastig zijn!
ik weet er alles van hoe moeilijk het is om een goede indeling te maken. Soms zijn mensen niet eerlijk of niet volledig over hun niveau en/of problemen, ens soms heb je gewoon niet voldoende mensen op hoger niveau (of juist een laag niveau) om een goede groep samen te stellen. Ik vind het wel prettig om per training in te delen, dat geeft meer flexibiliteit (en veel meer werk).