Wij gaan vanmiddag richting Kootwijk, ik ben benieuwd hoe de temperatuur daar is

Ik ga mijn tas inpakken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
!
Maar misschien was ik net iets te dik ingepakt: Legging, joggingsbroek, shirt met lange mouwen, 2 dikke fleecevesten, ski-jas en muts

heel erg duur die zweetbladen. Daar kan je al een wintec of zo op maat van kopen. En idd, dat zal ook niet op 1 2 3 gewisseld zijn, zal wel eventjes duren.
Groot verschil met de Nederlandse wegen ( mijn vader werkt in NE)! Dus ik weet niet of ik al gaan trainen met unes, of die wegen wel in orde zijn. Zeker nu het hier s'nachts toch ook -12 was.
.. "Die ouwe en die tinker", het is ook echt een setje, dus het wordt vaak in één zucht gezegd
.. 27 jaar is hij inderdaad en gaat naar alle waarschijnlijk nog wel een hele poos mee
. Hij is nog steeds de dominanste van het stel en heeft echt zijn aandacht nodig, zo af en toe zadelen we hem op voor een klein ritje, dan gaan we vooralsnog in passage het erf af.. Hij kan ook heel moeilijk achteraan lopen. Ondanks zijn overhoef en geen spier of spek op zijn lijf heeft hij nog steeds zijn temperament
. Hij staat hierdoor wel onder een hele dikke deken, want hij zit ook nog eens heel dun in zijn vacht (en glimt als een spiegeltje).
Leuk een nieuw topic.
.
. Want vriendje wou ook niet in de autorijden
.
Dat was nog een hele klus om te komen waar je normaal 15 min over fietst
.
dat was koud, en spek glad op de witte wegen
.
. 

plaats zo wel een foto.
.
Als het officieel was, was ik al gediskwalificeerd voor ik bij hindernis 2 was
Ik kreeg haar daar gewoon die hoek niet door. Alleen maar omhoog. Daarna rondje vol haperingen afgemaakt. Tweede rondje gewoon B gedaan, ik had zoiets van ze moet er ook maar een keer aan geloven, iedere keer doet ze weer zo idioot. Dat rondje ging al een stuk beter. Nog wel een stop op 2 (surprise...) en onderweg nog 2 balkjes. Ze had wel door dat ik heel boos op haar was
Onstwedde heeft maar een hele kleine bak (20x40). Misschien dat ze dat gewoon niet zo fijn vind. Ze kan hier niet fijn door galopperen en dat heeft ze wel nodig om in het ritme te komen.