Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xxitsmexx schreef:oh super.. kan ik ook vast planning maken..
wilde dit jaar eigenlijk graag mee doen aan KNHS-Kampioenschap in ysselstein..maar nu is mijn vraag.. hoe kun je daar aan mee doen..moet je je dan ook selecteren of ligt het aan de winstpunten
(weet niet zo goed waar ik dit moet vragen)
sfranken schreef:Ibonn, ben een beetje nieuwsgierigmaar ik vroeg me af of jij toevallig het secretariaat van Helden gaat doen en vanuit die organisatie naar de vergadering bent geweest?
eerlijk gezegd had pap dat gisteravond bedacht en vroeg dat aan mij.....
Suus heeft mij gevraagd om het secretariaat mee op te zetten omdat ik al wat secretariaatservaring heb met gewone wedstrijden en crosservaring heb. Maar ik zit niet in de stichting, ik help alleen met de wedstrijd samen met de mensen van de stichting.
mistid schreef:Oeps had verkeerd gelezen.
En Bathmen heeft geen M&Z pony's zoals ik het nu zie, jammer. Vond dat ze afgelopen jaar er iets moois van hadden gemaakt
sfranken schreef:Leuk en fijn dat je dat wilt doen, dan bereid je maar voor op een lekker stressbaantje....![]()
Onze (nieuwe) wedstrijdsecretaresse heeft het na 1 jaar weer opgegeven. Die werd er gewoon helemaal gestoord van......
Mijn moeder doet het nl met heel veel plezier
Ben me d'r wel van bewust dat het een hele klus is 
Citaat:Aanvullende regels voor KNHS-leden:
de door de FEI ingestelde qualifying result is alleen geldig als de combinatie in de einduitslag bij de beste 50% van het deelnemersveld eindigt.
Voor mij is het erg lastig om in een sterk deelnemersveld bij de beste 50% te rijden (door onze dressuurpunten....)
?) moedig dat ik zit te kijken wat een mooie cross is om over te stappen naar het L, Ik ben namelijk al startgerechtigd in het L, maar ik ben nog niet zolang aan het crossen met Bam dus ik wil het ook niet overhaasten. Ik wil ook de regiotrainingen op zondag (regio West) gaan doen, zodat we ons goed kunnen voorbereiden.
, lijkt mij handig want EL schijnt vrij zwaar te zijn en dat is dus wel een mooie test voor het L.