Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Basic_ schreef:Scum schreef:Een nieuw oefenterrein is nooit weg. Alleen zal ik hier denk ik geen gebruik van gaan maken omdat het aan de andere kant van het land ligt.
Daarnaast moet je zoiets wel maken met hele goede begeleiding van een ervaren persoon. Het zou sneu zijn als er straks ongelukken gebeuren.
Precies! het lijkt ij heel gaaf, maar aangezien ik weet dat er veel meiden met verzorgpony's rijden en ik vaak genoeg zie dat ze nu al ontzettend gevaarlijk bezig zijn zou ik het terrein niet zomaar voor iedfereen open stellen.. Dan gaan er echt te veel ongeljukken gebeuren..
. Het lijkt mij ontzettend leuk dat er nog zo'n terrein bij komt, maar er zijn zat meiden die dit even leuk gaan uitproberen en er zo dus flinke opgelukken kunnen gebeuren.. Het zou dan dus niet heftig moeten zijn, wat er moet komen te staan.. en wie zorgt er voor het onderhoud, van bijvoorbeeld het hout en de bodem (daar waar het extreem modderig is, lijkt mij onveilig)? De gemeente zelf?
.. We willen het immers veiliger maken. Chantal___ schreef:@ Snoekiej, het gaat hier niet om een onbegeleid terrein. Het gaat hier nog om een terrein in het algemeen. Er is ook al meerdere keren aagegeven dat we er best wat voor willen betalen en dat we allemaal graag begeleiding willen.

. Misschien heb ik ze wel verkeerd opgevat...
Als het park openbaar is, verwacht ik dat het crossterrein dat ook zal zijn. Een park wordt toch gebouwd zodat iedereen er gebruik van kan maken? Dat is het hele idee erachter.
. Maar dat lijkt me wel het verstandigste, dat er een vergoeding komt en een beheerder.. Leuk als mensen de picknicktafel ook daadwerkelijk zien om te gaan picknicken en vervolgens hier hun troep op achterlaten of dit als publiekelijke tribune gebruiken.. ik noem naar wat
... Het moet niet zo zijn dat mensen er gezellig doorheen wandelen met hun hond.. het zou wel een afgesloten gebied moeten zijn voor veiligheid.. dit zou ik prettig vinden, zeker in zo'n openbaar bos.
. Chantal___ schreef:Ja, maar dat is toch allemaal net te ver weg...
?
. WolinLotte schreef:Je moet wel een volledig concept kunnen indienen bij de gemeente met de hoe en waarom omtrent de ideeën.. Willen zij het niet.. dan moet er ook geen crossterreintje komen, punt. Het moet volledig en veilig zijn, anders is het onverantwoord. Dan ga ik liever naar een beheerd terrein dat omheind is en waar van ik weet dat de hindernissen goed worden onderhouden en dus veilig zijn.. Joost mag weten wat andere mensen er kunnen uitvreten op zo'n terrein. Dus het is maar net wat de gemeente hier in ziet..
Snoekiej schreef:Voor de Noord-Hollanders: In Wieringerwerf is een oefenterrein, en Moordrecht en Nieuwveen zijn ook relatief dichtbij. Zeker Moordrecht is een aanrader.
Scum schreef:Een nieuw oefenterrein is nooit weg. Alleen zal ik hier denk ik geen gebruik van gaan maken omdat het aan de andere kant van het land ligt.
Daarnaast moet je zoiets wel maken met hele goede begeleiding van een ervaren persoon. Het zou sneu zijn als er straks ongelukken gebeuren.