Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien is ze idd een beetje wedstrijdmoe, maar volgend jaar gewoon weer knallen!

) Waarom lukte het nou weer niet.. 

Simmie schreef:Wat enorm balen Mel! Gelukkig is het relatief goed afgelopen.
Enig idee waarom Peps op de rem gaat?
) 
(hij heeft zelf ook val gezien en stond er ook gelijk bij dus nouja, ik ga er goed aan werken want het gaat gewoon nergens over.)
Suus? (Groene body en bordeaux rood dekje enzo
)
+ 

191 punten
en de rest die het minder heeft gedaan. Jammer, hard trainen deze winter en dan komt het vanzelf wel.

: http://i210.photobucket.com/albums/bb19 ... border.jpg
Ik merkte dat hij gewoon op de stapel hooi aantrok
Moest hem echt goed sturen om tussen de 2 stapeltjes door te laten springen
En daarna trok hij me te hard op 5 af waardoor die er ook afging.... Echt zonde maar goed wel helemaal aan mezelf te wijten
Je kon er echt heerlijke lange stukken galloperen en dat hebben we dan ook gedaan
De punt 4 ging goed
op 16abcd merkte ik dat hij even n beetje moest kijken hoe t verder moest maar hij pakte wel aan en hij ging gelijk goed. Je kunt merken dat hij bij sommige combi's echt nog n beetje kijkt hoe hij moet springen. Het 2e water ging ook goed. Al viel hij wel in draf en zo hebben we dat smalletje in t water dan ook maar gesprongen
Daarna dus die wapper over de een na laatste en zonder enige twijfeling over de burg. Op de laatste begon mn horloge te piepen. Foutloos met 2 seconde tijdsoverschrijding gefinischt
Ben echt mega trots op Ungaro
Is pas zn 2e crossseizoen dus hij doet t echt super!

resultaten! Op naaar volgend jaar voor iedereen.
Ik zag je op het water, echt zo super simpel!
.
,..
en oh wat was ik daar blij mee hahahahah (echt niet mn favoriete onderdeel),
. Heb alleen bij 11 het alternatief gepakt omdat ik het een rotsprong vond en de rest pakte ie allemaal super aan. De bult bij 4 ging heerlijk, het stromend water op 5 ook zonder problemen, de boom voor het water zelfs ook superfijn en JOEPIE hij sprong het water in
.