Tierania: gefeliciteerd! Ik zag je nog langskomen in de cross!
Mijn dressuur ging niet zo, gedeeld 5e geloof ik, met 192 punten. Springen doorgekomen met 1 stop. Toen de cross. Die ging heel goed. Hij pakte lekker aan. Maar de hindernis voor de waterbak die durfde hij niet. Drie keer geprobeerd, maar hij durfde echt niet. Jammer.
Ik vond het wel een leuke cross. Leuk gedaan Billy1

,
, ik heb serieus liever dat ze een parcours van 1.10 neerzetten dan zo'n laag parcours, want pas als het hoger word gaat mijn paard een beetje zijn best doen
), en toen ik het idee had dat ik hard ging nog een keer been gegeven en weer harder, nog een keer been gegeven en nog harder, ik heb een paar nieuwe versnellingen op mijn paard ontdekt
. Maar ja, dit was pas onze 4de cross, we hebben een half jaar geleden voor het eerst een crosshindernis gesprongen, dus zulke dingen moeten we gewoon nog leren. Daarom waarschijnlijk volgend jaar de regiotrainingen (regio west) op zondag volgen om dat soort dingen te kunnen oefenen en leren, ik heb dit jaar de trainingen op maandag gedaan en heb de eerste lessen veel geleerd, maar de laatste lessen slechts als blinde-geleidepaard gediend voor paarden die niet over/door greppels,trakehners, water of heksenogen durfden