Das vroeg... ik moet nog vlechten etc. Succes iig!Urose; gefeliciteerd!
@ karen: Marloes is idd jou opvolger en jij was de mijne, zo blijft het op bokt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Das vroeg... ik moet nog vlechten etc. Succes iig!
Urose schreef:Heb ook gereden vandaag. Dressuur ging wel lekker, 2 x 195. Toen heeeeeeeeeeel lang gewacht, ondertussen cross gelopen.. Springen een weigering op 1. Echt zoooo dom hahaha. Rest vh prcours ging ook nergens naar. En in de cross ging wel redelijk. Zaten paar hele fijne sprongen in maar ook slechte. Uiteindelijk wel foutloos en 3e
Marloes jou heb ik zien springen, gefeliciteerd!
Anderen ook gefeliciteerd!
@ Tierania: Dan heb ik naast jou gestaan

Tierania_ schreef:Urose schreef:Heb ook gereden vandaag. Dressuur ging wel lekker, 2 x 195. Toen heeeeeeeeeeel lang gewacht, ondertussen cross gelopen.. Springen een weigering op 1. Echt zoooo dom hahaha. Rest vh prcours ging ook nergens naar. En in de cross ging wel redelijk. Zaten paar hele fijne sprongen in maar ook slechte. Uiteindelijk wel foutloos en 3e
Marloes jou heb ik zien springen, gefeliciteerd!
Anderen ook gefeliciteerd!
@ Tierania: Dan heb ik naast jou gestaan
Jij reed toch voor Gelderland? Ik voor Overijssel
Iedereen heel veel succes vandaag!

Volgens mij had de jury zijn ogen in de broekzak 
Wel wat twijfel bij 3 en de laatste, maar kon haar doordrukken. Water rustig ingestapt en laten doorstappen, daardoor was ik 3 seconden buiten de tijd.

En een 6,5 voor stijl

Had er goed gevoel bij.
... tot aan de waterbak, uitgesloten!
Is mijn tweede cross en had vorige keer 2 weigeringen op water, en nu dus 3.. We weten waar we aan moeten werken
De inzet is er in ieder geval! ( wordt nog wel wat, Barchem, twee waterbakken :p)sb300786 schreef:wij hebben bij de finish veterinair gekeurd dus hebben iedereen zien langskomen. super leuk en geslaagde dag!
) en mocht er nét in. Was wel even schrikken hoor, heb nog nooit zoveel strafpunten gehad, hooguit 8 strafpunten, maar dit was wel even schrikken. Uiteindelijk de cross in en.. Foutloos!
Peerd sprong super, geen enkele keer de neiging gehad om te weigeren en ik kwam volmaakt de cross uit. Niet een ál te beste dag maar voor de 3e keer L pony's vond ik het erg netjes! Ben erg trots op Bart.
. was degene met dat lange blonde haar.