[SGW] SGW Diepenheim - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: SGW Diepenheim - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 06:15

Nu al? :+ Das vroeg... ik moet nog vlechten etc. Succes iig!

Urose; gefeliciteerd!

@ karen: Marloes is idd jou opvolger en jij was de mijne, zo blijft het op bokt :D

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 07:21

Urose schreef:
:wave: Heb ook gereden vandaag. Dressuur ging wel lekker, 2 x 195. Toen heeeeeeeeeeel lang gewacht, ondertussen cross gelopen.. Springen een weigering op 1. Echt zoooo dom hahaha. Rest vh prcours ging ook nergens naar. En in de cross ging wel redelijk. Zaten paar hele fijne sprongen in maar ook slechte. Uiteindelijk wel foutloos en 3e :D

Marloes jou heb ik zien springen, gefeliciteerd!

Anderen ook gefeliciteerd!

@ Tierania: Dan heb ik naast jou gestaan :+

Jij reed toch voor Gelderland? Ik voor Overijssel :)

Iedereen heel veel succes vandaag! :D

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 08:13

Urose en Tierania ook super gedaan dus allebei :)

Mandy; Doe jij het vandaag net zo? ;)

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 08:23

Ik lees allemaal positieve verslagen!! Top!

Ik heb ook lekker gereden gisteren. Ik stond na de dressuur laatste van Overijssel. Nou is dat geen schande, want er deden er vier mee en de drie boven mij rijden allemaal Z dressuur.
In het springen had ik twee balken. Dat waren echte balkjes. Ik had eindelijk met Violin weer een goed ritme in het parcours, dus daar was ik blij mee.
De cross ging met 2 vingers in de neus. weinig problemen onderweg, behalve op hindernis twee, waar we even een miscommunicatie hebben en enkele toeschouwers die vervelend in de weg liepen.
Ik denk dat Viool echt klaar is voor de Z. :)

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 09:19

Tierania_ schreef:
Urose schreef:
:wave: Heb ook gereden vandaag. Dressuur ging wel lekker, 2 x 195. Toen heeeeeeeeeeel lang gewacht, ondertussen cross gelopen.. Springen een weigering op 1. Echt zoooo dom hahaha. Rest vh prcours ging ook nergens naar. En in de cross ging wel redelijk. Zaten paar hele fijne sprongen in maar ook slechte. Uiteindelijk wel foutloos en 3e :D

Marloes jou heb ik zien springen, gefeliciteerd!

Anderen ook gefeliciteerd!

@ Tierania: Dan heb ik naast jou gestaan :+

Jij reed toch voor Gelderland? Ik voor Overijssel :)

Iedereen heel veel succes vandaag! :D

Haha ja daar dacht ik ook later pas aan :')

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 14:29

@ renske: foutloos gecrosst dus? Hoe ben je geëindigd?

Net terug uit Diepenheim. Dressuur was qua proef echt mijn aller aller grootste dieptepunt ooit. Ze heeft geen seconde nagevelijk gelopen. Kwam dus zwaar teleurgesteld en boos uit de ring. Krijg ik mijn punten; 183 :? Volgens mij had de jury zijn ogen in de broekzak :+
Springen foutloos, maar zooo heet.
En toen de cross, als ik 1 2 en 3 maar gehad had maakte ik me geen zorgen meer. Behalve bij 1 (ging slingerend) ging ze echt als een speer. Had dit echt niet verwacht en kwam foutloos rond :D Wel wat twijfel bij 3 en de laatste, maar kon haar doordrukken. Water rustig ingestapt en laten doorstappen, daardoor was ik 3 seconden buiten de tijd.

Zometeen nog ff terug kijken hoe ik geëindigd ben. Ben iig over de cross zeer tevreden :j

En alvast een foto van het springen!
Afbeelding

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 15:44

En ik was nog vierde ook :oo En een 6,5 voor stijl :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 16:13

Gefeliciteerd Mandy! Gaaf hoor voor een 2e keer!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-09 16:17

Ja echt totaal onverwacht! Op naar Barchem!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 16:46

Ik lees echt veel super goede resultaten! Gefeliciteerd allemaal!! :D

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 17:16

Ik ben net terug en helemaal happy.

Dressuur vloog hij me er paar keer vies vandoor. Ik vind het niet erg als hij schrikt. Maar hij vliegt er zo smerig vandoor hij kijkt zelf niet waar hij loopt en hij pakt het bit helemaal vast. Maar goed. In de proef gelukkig niks en liep hij een stuk beter dan twee weken geleden. 185 punten.

Springen ging niet heel erg verkeerd. Paar slechte sprongen er tussen en hij redde me een paar keer super goed. dus Foutloos.

Cross. Pakte hij super aan. Eerste paar sprongen nog een beetje twijfel en sprong 3 uit draf omdat hij de bocht door kwam en er toch een beetje van schrok maar zonder probleem er over heen. Geen alternatieve gereden. bij het water een weigering echt mijn eigen fout had hem niet genoeg op gesloten waar door hij weg kon. tweede keer geen probleem zo het water in. Veder geen problemen en een 6 voor de wijze van rijden. Waarvan ik een opmerking heel vreemd vond namelijk meer mee op de sprong. Terwijl ik van al de springinstructeurs die ik heb gehad juist te horen krijg dat ik te veel mee ga.

Maar goed echt met een heerlijk gevoel naar huis en een mooie middemoot plek. Dus helemaal blij met zijn eerste officele cross.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 17:22

Iedereen gefeliciteerd met goede resultaten :)
Bij mij ging de dressuur echt verschrikkelijk, ze was superfris en kreeg haar nieteens rond, uiteindelijk 178 punten wat het absoluut niet waard was. Vandaag was het ook weer mn eerste springparcour sinds een jaar had daar een balkje in. In de cross uitgebeld bij het water, erg jammer want de rest deed ze super (op 1 na). Ben wel trots op haar :) Had er goed gevoel bij.

sb300786

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:07

wij hebben bij de finish veterinair gekeurd dus hebben iedereen zien langskomen. super leuk en geslaagde dag!

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:42

weet iemand wie er foto's lag te maken op het zandpad naar de greppel?

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:44

Na echt een slechte dressuurproef en springparcours ging bij mij de cross lekker :) ... tot aan de waterbak, uitgesloten!
Echt super jammer want ik had eindelijk controle onder de cross en alles sprong ze echt met plezier, hoefde geen één keer echt door te drukken en alles paste eigenlijk wel :)
Maar helaas.. die waterbak.. was wel tevreden :) Is mijn tweede cross en had vorige keer 2 weigeringen op water, en nu dus 3.. We weten waar we aan moeten werken ;) De inzet is er in ieder geval! ( wordt nog wel wat, Barchem, twee waterbakken :p)

Iedereen die gisteren of vandaag een prijs of zelfs kampioenschap mee naar huis heeft genomen, gefeliciteerd!

Marleen_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:00

sb300786 schreef:
wij hebben bij de finish veterinair gekeurd dus hebben iedereen zien langskomen. super leuk en geslaagde dag!

Niet iedereen helaas......

Dresuur ging lekker, we liepen een net proefje.
Springen ging ook super. Heel gecontroleerd en net rondje en alles paste!
En toen naar de keuring voor de cross...... tja, ze liep gewoon niet helemaal rad. De tweede keer een kwartiertje later nogmaals voor de keuring aangeboden; was het wel minder, maar nog niet helemaal zuiver.
Niets te zien, niets te voelen, geen warm been ofzo...... maar helaas..... geen start vandaag voor ons dus. |(

Hopen maar dat ze zich verstapt heeft en dat het morgen weer weg is, want het zou jammer zijn als we Bathmen en Barchem niet mee kunnen rijden!

Trouwens alle prijswinnaars: proficiat! +:)+
En ook degene die zichzelf weer overtroffen hebben: gefeliciteerd :D

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:01

Ook weer terug van een heerlijk dagje in Diepenheim. 's Ochtends dressuur rond half 11, inrijden ging heerlijk, het eerste stukje van de proef ook maar bijna aan het eind zakte hij gewoon in en had hij geen zin meer en raffelde alles af. Uiteindelijk toch nog 176 in de L1 (achja, we zijn niet van die dressuurprikkers). Inspringen ging super, echt heerlijk. Nog nooit zo'n lekker beest onder m'n kont gehad. Eenmaal in de ring ging het super, een eigen stuurfoutje maakte bij hindernis 3 (geloof ik) een balk. Uiteindelijk bij 8A en B kwam hij 2 keer echt heel slecht uit waardoor hij weigerde 2 keer (eigen foutje ook). Heb echt gebeden dat hij nu wel sprong, en ja hoor, daar ging die. Toen bij hindernis 8B een balkje (ook weer mijn fout). Uiteindelijk 20 strafpunten ( :oo ) en mocht er nét in. Was wel even schrikken hoor, heb nog nooit zoveel strafpunten gehad, hooguit 8 strafpunten, maar dit was wel even schrikken. Uiteindelijk de cross in en.. Foutloos! *\o/* Peerd sprong super, geen enkele keer de neiging gehad om te weigeren en ik kwam volmaakt de cross uit. Niet een ál te beste dag maar voor de 3e keer L pony's vond ik het erg netjes! Ben erg trots op Bart.
Laatst bijgewerkt door Marsafuba op 18-10-09 19:03, in het totaal 2 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:02

Marsafuba, dan heb ik je gezien! en nog een foto gemaakt van je springen! Ik was degene die naar je riep dat je toch de cross in mocht met dat aantal strafpunten. Omdat je het niet wist.

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:05

Tientjeh, ja klopt. Oh was echt opgelucht! Gelukkig ging de cross supersupersuperdesuper! Ben echt zo trots! Is het een nice foto geworden hehe? ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:08

ja is wel een leuke foto! als ik hem op de computer heb, dan zal ik hem sturen.

grappig, wist niet dat jij het was. Hoorde je alleen enorm onzeker zijn of je nu wel of niet mocht crossen. dus dacht even opheldering te brengen :D. was degene met dat lange blonde haar.

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:08

Mocht er iemand een fotocamera gevonden hebben, wij zijn hem kwijt :o

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:11

Ahh ben jij gister kampioene geworden?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:26

marsafuba, ik was gister reserve kampioen!

DemyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:37

Even mijn verslag heel laat maar oké :D

De dressuur 195 helemaal niet verwacht. *D
Toen 4 of 3 uur later springen foutloos en binnen de tijd. 8-)
En daarna kwam de cross foutloos tot hindernis 14 ik moest nog maar 2 hindernissen en toen op de waterbak ging madame staan ik balen maar later was ik blij dat ik met mijn 2e cross tot hindernis 14 ben gekomen.

gerdine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:49

mijn verslagje
ik was nummer 174 helemaal in het oranje met blauw.
199 en 204 in dressuur (stonde toen 1e)
foutloos springen(nog steeds 1e)
cross foutloos maar 4 sec. te vroeg.
nmmr 164(stond nog achter me)
was 2 sec. te laat .
het eind percentage was nmmr 164: 50.3
mijn percentage :50.8
was dus 2e van B pony´s(c-d-e)