Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Motje11 schreef:Ik hoorde dat de rietkap-hindernis gesloten werd. De L heeft hem nog wel gesprongen, maar daarna werd hij eruit gehaald. Het verhaal dat ik gehoord heb is dat er iemand zijn hoofd gestoten had. En dat schijnt een aantal jaren geleden ook al eens gebeurd te zijn, ondanks dat de hindernis ruimschoots voldoet aan de gevraagde ruimte boven de sprong.

Je springen zag er goed uit!

tientjeh schreef:Leuk ruud! ik ben benieuwd. Vond het toch nog wel een flinke afdaling.
xxitsmexx schreef:lief filmpie jantine..ziet er goed uit..
heb je toevallig ook zo'n filmpie van 37 ??
jori_X schreef:Ik was trouwens niet de enige die uitgesloten was, alleen in het L al 18

) Springen was ik foutloos!
En de cross ging dus echt super, veel stuurfouten gemaakt (verschil tussen blauw en zwart was erg slecht te zien vond ik, dus zodra ik twijfelde stuurde ik op de Z hindernis af en stuurde op t laatste moment nog naar de blauwe
) Daardoor had ik dus ook die weigering op 20a. Stuurde op t laatste moment tussen de laatste bomen door naar de afsprong en toen stond ze er zo schuin voor dat ze niet meer kon (ze wilde nog wel maar t lukte niet). En ik reed de verkeerde in/uitgang in bij de finish, ik wilde hindernis 1 nog eens van de andere kant bekijken
Toen maar heel snel omgedraaid en de goede uitgang genomen.

Jolienn schreef:En ik reed de verkeerde in/uitgang in bij de finish, ik wilde hindernis 1 nog eens van de andere kant bekijkenToen maar heel snel omgedraaid en de goede uitgang genomen.