[SGW] SGW Neede - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tierania_

Re: SGW Neede - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 18:39

Ik ben ook eindelijk weer terug. Dressuur ging wel goed niet geweldig maar toch 195 punten. Stond ik gedeeld 3e mee. Springen ging ook goed foutloos :) De cross ging super ze sprong heel goed :D Foutloos alleen 100 meter voor de laatste hindernis kwam ik er achter dat ik veel te snel was :+ Ik had 4:24 dus ik had denk ik wel veel tijdfouten. Ben niet gebleven voor de prijsuitreiking maar volgens het secretariaat had ik nog een 4e prijs. Iemand anders neemt deze mee :)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 18:48

Chantal; wat jammer van de cross, hopelijk gaat ie het snel leren
Hester; jammer van de stops maar fijn van je goede gevoel :)
Nikki; mooi dat je tevreden bent.
Carolien; proficiat met je 2e prijs, super :j
Tierania; proficiat met je 3e prijs.

Dan mijn verslagje;
Dressuur ging goed, aan het einde van de proef kakte ze iets in :+ Vervolgens springen, daar werd ze al weer wat fitter en ook sterker. Wel foutloos gesprongen, al had ik geluk op de laatste. De cross ging echt als een speer, bij het losspringen voor de cross gingen de oortjes erop en was ze helemaal enthousiast. Nergens in de cross problemen tegen gekomen, ze pakte super aan. Het laatste stuk heb ik in een handgalopje gedaan ivm tijd. Verder foutloos gecrossd en een eerste plaats :D Ik vond mijn stijlpunten wat aan de lage kant en kan dat helaas ook niet echt verklaren.

Nogmaals vond ik de cross verder erg mooi aangekleed. Van veel hindernissen hadden ze echt iets leuks gemaakt, complimenten daarvoor :))

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:07

Super Marloes, gefeliciteerd!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 19:11

Goed hoor Malloesje! Gefeliciteerd met je 1e prijs. Was je stijl dan onvoldoende of had je lagere punten dan verwacht?

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:20

Ik zit net het filmpje wat mijn moeder heeft gemaakt terug te kijken.. ik ben voorbij hindernis 12 gereden?? Ik wist niet eens dat daar een hindernis zat, stom zeg. Word je dan niet uitgesloten?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:42

Dan had je uitgesloten moeten worden! En dus al helemaal geen prijs moeten hebben :n
Hoe kun je daar in vredesnaam voorbij gereden zijn :? Dan heb je ook niet echt goed verkend.

@ carolien: gefelicteerd met je prijs. Op naar Vasse idd :D

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:44

Op uitslagen zie ik nu dat ik gediscwalificeerd ben... Raar hoor ben naar het secretariaat gegaan hoe ik ervoor stond en ze zei van een 4e prijs gek hoor.

Ik heb geen geel bordje zien staan voor die hindernis.. Echt stom hoor :x

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:46

Haha overkomt je 1x en nooit weer. :+ Er stond wel degelijk een geel bordje bij de 2 kleine stijltjes! Dus waarsch niet goed gekeken.

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:52

Die heb ik niet eens gezien. :o

Ik had de foto's hier op bokt gekeken en zag ook geen geel bordje dus ik dacht
die moeten we niet... |o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 19:53

Uitslagen staan er al op!

Slimme actie Tierania_ :+ .... voortaan kijk je wel 2 keer uit.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:54

Simmie; mijn punten waren wat lager dan verwacht. Wederom stond er geen hindernis op het formulier, maar ik geloof dat ze bij 6 en 15 zaten, daar had ik beide gewoon fijne sprongen :?

Tierania; das niet echt heel slim en idd ook niet heel goed verkend :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 19:58

Vreemd dat ik 2 stijlcijfers heb staan, die hetzelfde zijn als op de uitslagenlijst vanmiddag, maar 1 formulier was er helemaal niet :? Hoe weten ze dan het 2e cijfer :+
Naja wel balen dat ik nu het commentaar niet weet, heb nl maar een 6,1. Laagste ooit!

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:00

Ik baal nu echt ontzettend :=

In de B heb je toch nog geen -2 bij uitsluiting of wel?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:05

In de B niet nee :)

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:06

Oke gelukkig :)

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:08

ik snap ook niks vd stijl de 1 geeft mij een 8 en de ander een 6 met opmerking beugels korter...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:08

De verschillen in punten zijn echt heel erg groot bij sommigen... Dat heb je zo vaak met jurysport, doe je niks aan.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:12

jee ik had ook een 6 zag ik vanmiddag, heb ook meestal wel hoger,... en ik had juist die sprongen een superafstand en hele mooie sprong, iedereen laag zeg,...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 20:17

malloesje schreef:
Simmie; mijn punten waren wat lager dan verwacht. Wederom stond er geen hindernis op het formulier, maar ik geloof dat ze bij 6 en 15 zaten, daar had ik beide gewoon fijne sprongen :?

Jammer idd dat het dan tegen valt als je een fijne rit hebt gehad.
Er wordt ook niet alleen naar de "fijne sprong" gekeken, maar het geheel.
Daarom zou het zo fijn zijn als er commentaar op de protocollen stond en bij welke hindernis ze staan. Dan weet je tenminste waarom het wat lager is uitgevallen.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:21

Ik snap wat je bedoelt maar ik kreeg een 6 met commentaar dat ik niet mee was bij 1 jury voor houding en zit, maar dat idee had ik echt totaal niet bij deze 2 hindernissen :n Plus ik moest meer verlichte zit bij de ander, dan zou natuurlijk kunnen (al heb ik ook hier het idee dat dat wel in orde is :o )

Misschien ben ik wel te perfectionistisch of wil ik dat zijn. Het geheelplaatje moet kloppend zijn voor mij ;)

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:28

ik vond het ook niet kloppen hoor, maar zit er verder niet mee,.. lekker gereden en die stijlpunten : TJA,... jammer dan :-)
maar ben het wel met je eens Marloes,..

kom mrgen wel met een verslagje, ga snel eten, mag nu wel een keer :-) kijken of ik nog een pizza heb ofzo,..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:36

ratjelover schreef:
Was inderdaad mijn debuut. Qua hindernissen kijkt ie nergens naar, maar hij heeft thuis ook enorm last van verlatingsangst. Dus was al blij dat ik weg kwam van het starthok naar 1 :P
Mgoed, aankomende weken mag ie weer mee, hopenlijk valt het kwartje dan een keer ;)

O, ik herken dit zo, waardeloos is dat, mijn paard kan wat hoogte betreft zoveel in de trainingen gaat het zo super maar owee in de cross en als ze staakt staakt ze ook echt, gaat alleen nog maar achteruit naar de sprong en inderdaad weg bij de andere paarden is zo,n drama, ik had vandaag op een springwedstrijd ook al weer zo,n actie, van de bak naar de springring, staken en steigeren gevolg bloeduitstorting, 2 losse tanden en een gat in mijn lip.

Maar geef niet op, doe ik ook niet!
Sterkte!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:55

geen idee wie er foto's maakten. Ik vond die van mij niet mooi en zij vertelde mij dat ze niet op internet komen :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:56

Die in de tent was MDH-photodesign :)

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 21:05

Neede was erg leuk vandaag! Mooi aangeklede cross!
Voor ons is het ook goed verlopen, zusje is 2e geworden in de B pony's..!

Ook ik vond de stijlpunten (vooral bij de B pony's) soms wel erg laag. Heb veel B pony's voorbij zien komen op hindernis 1,2 en de laaste 2 en er waren niet veel combinaties waarvan ik dacht..... _-:( -:(-

Ik zag net op de uitslag dat mijn zusje een 6,15 gemiddeld had voor stijl. Klopt eigenlijk niet want ze had een 6,6,6 en 7,5,5. Eigenlijk onvoldoende dus!
Heel raar, kan me niet voorstellen dat ze slecht gereden heeft? Heb haar ook gezien op hindernis 1,2 en de laatste 2 hindernissen en een filmpje van haar gezien op het water en dat zag er goed uit? Netjes met controle gereden??
Snap niet zo goed wat deze juryleden wilden zien....
Maar ach pret was er niet minder om vandaag! :D