Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben ook super benieuwd hoe het is, heb er in ieder geval veel zin in!
En vanaf het moment dat er alleen nog aan 1 stuk door gerekend en ingevoerd moet worden word ik afgeschermd dus ik heb er geen last van
hahahaha
Had jij niet altijd dat geweldig leuke fjordenonderschrift? Dacht ik me te herinneren.. 
Vond hem zo leuk, jammer dat je hem weg hebt gehaald.
!
! Sonja schreef:Hé wat leuk, zoveel Bokkers die mee komen doen! Ik draai zoals gebruikelijk het secretariaat dus jullie komen bij mij aanmelden, hesjes halen en terugbrengen etc. en ik scheld iedereen weg die alvast uitslagen wil weten als ik me blauwe vingers zit te typen om zo snel mogelijk uitslagen uit m'n laptoppie te toveren
Manlief is al weken druk met hindernissen controleren en vanaf zaterdag beginnen ze ook in het veld weer te bouwen. Verder worden de boodschappenlijsten al weer gemaakt voor de lekkerste frietjes van het jaar, is het computerprogramma gecheckt, gecheckt en nog eens gecheckt, ben ik nu bezig met de formulieren voor de hindernisposten (voor oa Chantycom) en ga ik komende week het springparcours voor binnen tekenen.
Leukleukleuk allemaal!
Ik weet dat we die zondagavond allemaal weer totaal uitgevloerd en en zweren dat we dit nóóit meer doen, maar stiekum is dit de mooiste tijd van het jaar
Dit jaar treffen jullie op het secretariaat behalve Dick en mij ook MariekeB hier van Bokt aan trouwens!
Wel een beetje mooie hindernis hé! Neem namelijk mijn camera mee, daar zullen namelijk vast een paar deelnemers blij mee wezen

Ze heeft nog geen bok gegeven of een ongewenste beweging gemaakt!(afkloppen) 
Denk dat die van mij een stuk stouter zou zijn
boefje is het.