?Als ik bij aanmelden klik krijg ik een apart schermpje, selecteer ik Individueel en dan gebeurd er niks.
Sorry als dit een hele domme vraag is hoor ik kwam er even niet uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rianceles14 schreef:Het zal vást aan mij liggen hoor, maar hoe geef je je op?
Als ik bij aanmelden klik krijg ik een apart schermpje, selecteer ik Individueel en dan gebeurd er niks.

birte schreef:rianceles14 schreef:Het zal vást aan mij liggen hoor, maar hoe geef je je op?
Als ik bij aanmelden klik krijg ik een apart schermpje, selecteer ik Individueel en dan gebeurd er niks.
komt er bij jou in het hokje er naast (rechts) dan niet de keus paard of pony?
birte schreef:rianceles14 schreef:Het zal vást aan mij liggen hoor, maar hoe geef je je op?
komt er bij jou in het hokje er naast (rechts) dan niet de keus paard of pony?
[/quote]

rianceles14 schreef:Ik heb gisteren een mailtje gestuurd met m'n gegevens hopen dat dat goed is heb nog niks terug(kan natuurlijk nog wel komen zo snel gaat dat allemaal niet). Maar ben wel benieuwd want dan maak ik het geld
vast over weet ik zeker dat ik mee kan doen.
Krijgen jullie allemaal wel een keuzemenu bij het blokje 'aanmelden' ? bij mij gebeurd er namelijk niks als ik op individueel klik en bij andere mensen die ik even heb gevraagd ook niet.
Of doet dat aanmelden het niet via de site? Dan wacht ik namelijk nog gewoon even een paar dagen.
Hoop echt dat ik mee kan doen, en zag die foto van die brug (die afsprong volgens mij) vond die nog best pittig lijken.

xxitsmexx schreef:zo heb smsje gedaan naar vriendin..of ze met mij wilt mee rijden..
is het te doen voor een groen paard? ze heeft in putten dit jaar een oefencross gelopen en 2x een groentjes springparcours gesprongen
en hoe hoog zijn de hindernissen ongeveer?