Nu ben ik er de hele dag bij een hindernis, dus kom ik jullie allemaal aanmoedigen
Waarschijnlijk ga ik zondag met iedereen ook al cross lopen als ik me een beetje fit voel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
damour schreef:Je wordt op je wenken bedient.Zitten er allemaal in alleen de wijnvaten op een andere plek.Iets verder achter het water in het midden van het weiland.Dat levert mooie foto's op want dan heb je het kasteel op de achtergrond.Nu maar hopen dat er dan ook een fotograaf gaat staan.
Zoals het nu lijkt ga ik wel even in Hattem kijken en zolang het niet regent gaat m'n camera nog wel even mee... Hele dag bij 1 hindernis gaat hem dit jaar helaas niet worden, ga niet alleen die kant op.

Gitta1977 schreef:damour schreef:Je wordt op je wenken bedient.Zitten er allemaal in alleen de wijnvaten op een andere plek.Iets verder achter het water in het midden van het weiland.Dat levert mooie foto's op want dan heb je het kasteel op de achtergrond.Nu maar hopen dat er dan ook een fotograaf gaat staan.
Ik zal eens zien wat ik kan doen...Zoals het nu lijkt ga ik wel even in Hattem kijken en zolang het niet regent gaat m'n camera nog wel even mee... Hele dag bij 1 hindernis gaat hem dit jaar helaas niet worden, ga niet alleen die kant op.
tientjeh schreef:Ik vind het ook nogal wat. Spring je iets naar beneden daar ofzo? zie namelijk veel ruiters op de foto´s achterover hangen
Valt reuze mee hoor,het Holle Pad,het is een opsprong,plateau en afsprong.En eigenlijk gebeurt er daar weinig.Heb er jaren als hindernisjury gestaan maar nooit valpartijen meegemaakt.Simmie schreef:Staan er al nieuwe foto's van de hindernissen op de site Damour? Wat ik trouwens ook mis is het nummer van de ring waarin ik moet dressuren vrijdag. Dat staat nog niet aangegeven op de startlijsten.
Ik zie het zijn op één of andere manier weg gevallen ik zal de web master even tippen.Foto's komen er denk ik vanavond op zijn gisteren gemaakt.Hier vind je ook wat foto's: