Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
Ilse, super debuut dus !
! 
martinev schreef:Wat een goede resultaten allemaal!
En Amber, wat super joh! Die dressuur was dus een voorbode van hoe goed het zou gaan! Top!!
!
Ik vraag me af met welke opdracht die man dan het veld ingestuurd wordt…”ga maar een paar hindernissen verlagen of zo…” Hihihi.
) 
Daarna niet meer gezienmartinev schreef:Toch wel jammer dat ik je niet meer heb zien crossen Amber, maar moest zelf nog rijden en spullen voor morgen in orde maken! Toen ik naar huis reed zag ik Fjordy nog heel relaxt naast de trailer staan in z'n landje, goed geregeld!
En ik heb de weg terug gevonden, volgens mij niet helemaal volgens jullie uitleg, maar wel een stuk beter dan dat ik heen ben gegaan!
Ga het vaker doen,
Gelukkig ! Dan moet morgen goed komen ! Veel succes ! Motje11 schreef:Ik heb nog iets grappigs meegemaakt. Toen de M klaar was ging ik even crosslopen voor morgen. Toen ik bij de picknicktafels kwam waren ze de hoge (voor M/Z) aan het verlagen. Het ding werd met de trekker in de lucht gehouden en onder de poten werden gaten gegraven zodat hij lager kwam te staan. Ik vroeg aan de verlager voor welke klasse dit was. M-ponies volgens hem. Ik zei: maar het blauwe bordje staat toch daar, bij die andere picknicktafel. Hij zegt: ja dat weet ik niet hoor. En rijdt weg op z’n trekker. Ik had het er nog even met de hindernisjury over, en die begrepen het ook niet. Die riepen de organisatie op via de portofoon en ze hadden dus inderdaad die hindernis voor niets verlaagd, hahaha.Ik vraag me af met welke opdracht die man dan het veld ingestuurd wordt…”ga maar een paar hindernissen verlagen of zo…” Hihihi.
(misschien voortaan toch maar briefjes bij de hindernis…)
)

"

Ik had het kunnen weten! Vent ging wat extra over de boom, en ik was nog veel te veel met die hindernis bezig en vergat fatsoenlijk naar achter te zitten dus duikelde zo voorover
Heb wel gelachen 
Vent was zooo braaf en deed zo zijn best! Dus ondanks dat ik dankzij mn duikeling mn winst ben verloren heb ik een megafijne dag gehad! Bijna perfect dus

(Ring 3) en Martine had ook al in de 170... die vond het ook raar.
Nou op een officiele wedstrijd in de B haalde ik altijd wel 2 of 3 winst en nu dit..
maar toen stapte ie ernaartoe en nam ineens een hele hoge hertensprong erover en Mel werd even gelanceerd hihi.

hesterv schreef:Ik ben ook weer thuis
Bijna een perfect dagje, dressuur om 8u sochtends als eerste starter nog bovenaan (191, ring 2).
Springen heeeeeeel fijn, rondje 0. Ging echt lekker! Kon genieten
Cross: hhheeeeeeeeel goed tot mn mooie duikeling in de waterbak die eigenlijk niet had gehoevenIk had het kunnen weten! Vent ging wat extra over de boom, en ik was nog veel te veel met die hindernis bezig en vergat fatsoenlijk naar achter te zitten dus duikelde zo voorover
Heb wel gelachen
Toen opgestapt en de cross afgemaaktVent was zooo braaf en deed zo zijn best! Dus ondanks dat ik dankzij mn duikeling mn winst ben verloren heb ik een megafijne dag gehad! Bijna perfect dus