Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?
) de tijd.
Toch werden we gewaardeerd door de stijljurys met drie keer een 7 en drie keer een 8!
Amber_ schreef:Heb jou helemaal niet gezien Sim?
Hij was ook echt moeilijk (om netjes) terug te nemen.
Vorige week ging hij dan ook echt lekkerder. Hij had nu zo iets van: "Laat me los, ik wil gaan". Heb hem wel keertje na hindernis 10 op de rem gezet, toen was het stuk beter (Bij de kuil).
Met losspringen over de boomstammen was Vorstin echt supersterk, en als ik haar tegenhield begon ze af en toe zelfs te bokken! Hoe bedoel je stout! Gelukkig weinig tijd om me druk te maken, want we moesten al van start. Hindernis 1 ging lekker, 2 ook. Op 3 kwam ze wat terug, maar ze sprong hem toch. Was ik wel blij mee, want ik heb er een hoop weigeringen op gezien. Daarna ging ze echt heel hard door, over 4 tot en met het water. Bij het water kwam ze wat terug, dus ik drukte haar er voorzichtig in. Ze stapte er rustig in, en daarna ben ik aangedraafd en ben verder gereden. In het bos had ik al helemaal het idee dat ik keihard ging! Heb echt flink zitten zagen om haar enigzins terug te krijgen. Vooral bij het afsprongetje met de boom ervoor heb ik haar flink teruggenomen. Daardoor stond ze even stil voor de afsprong, maar sprong toch nog netjes. Mijn teugels waren natuurlijk ellendiglang geworden, dus met lange teugels het opsprongetje genomen. De rest van de hindernissen gingen ook goed. We waren FOUTLOOS 

Gefeliciteerd nog met je prijs!
Je zat idd in flinke goede ring!
Simmie schreef:Amber_ schreef:Heb jou helemaal niet gezien Sim?
Ik jou wel in de cross.
Vond je idd een tikje te hard gaan, maar dan met name vlak voor de hindernis.
Maar goed, toch netjes met een 7e plek!
Gefeliciteerd Martine, goed gedaan.
Moest stiekem wel een beetje lachen om je geklets tegen je paard bij de waterbak.
Komt nog door haar periode met watervrees, moet er nu maar eens aan gaan wennen dat ze wel safe is op het water 
!
Dan zit je er zo in, dat je niks ziet haha.
En idd ring 1 leek zo de sterkste ring gezien het aantal strafpunten. 

Voor het springen naaide Fari zich flink op, vooral door het geluid. Toch was ze in het parcours redelijk fijn te rijden. Naar de keuring, hartslag van 68. Voordat ik de cross in ging 2 keer een hindernis aangereden en toen gaan met die banaan!! Ze kwam iets terug op hindernis 3, dus daar ff aanmoedigen. Ook 5 vergde nog wat stuurwerk omdat de boxen langs de springring begonnen te suizen en dat vond ze niet fijn
Het water ben ik rustig ingegaan, hier was ze weer wat loerderig. Bij het steiltje-afsprong-opsprong heb ik haar flink teruggenomen en ben ik in een heel rustig drafje met veel hand en been naar toe gereden. Dit ging weifelend maar wel goed. Vervolgens de cross super uitgereden en 4 sec. buiten de tijd. Echt meer dan tevreden
Uiteindelijk resultaat een 2e plek 
martinev schreef:Simmie schreef:Gefeliciteerd Martine, goed gedaan.
Moest stiekem wel een beetje lachen om je geklets tegen je paard bij de waterbak.
Haha, was daar inderdaad nogal enthousiastKomt nog door haar periode met watervrees, moet er nu maar eens aan gaan wennen dat ze wel safe is op het water
In plaats van dat men het paard dan beloonde, even de tijd geeft in het water er weer uit rijdt en dan rustig weer weg galoppeert....... Zo kweek je wel vertrouwen bij een waterhindernis.......
Echt helemaal verschrikkelijk vind ik dat