[SGW] SGW Vlietlanden Verslagen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:07

Ik heb de mexicaanse hoed niet gezien, alleen de coffin en de afsprong + put punt. Ik kwam pas halverwege de Z aan, misschien dat ze daar eerder meer fouten hadden. Wat wij hebben gezien viel echt mee, maar een paar stops of langsschieters. De coffin heb ik 1 ruiter met paard zien vallen, en 3 ruiters zonder paard. En een hoop weigeringen. Hij toont niet lastig, maar de paarden remmen er toch flink op door verschillende kleuren ondergrond en het witte randje van de coffin. Tenminste, dat denk ik.

Gefeliciteerd met de winstpunten Zigoteau!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:08

Nick; ik heb je ook gezien bij het water. Echt jammer. Maarja, uiteindelijk toch erin gekregen.
En de Z kampioen... wanneer komt die zich hier melden???

Lielle

Re: SGW Vlietlanden Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:10

ik denk dat die vandaag niet meer komt opdagen, en daar geef ik haar geen ongelijk in.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:13

Nee, die moet nog een eindje terug en dan feestvieren.

Snoekiej, heb jou dus ook gezien, heb een hele tijd met Paul staan praten.

Coffin vond ik voor het L ook meevallen eerlijk gezegd, maar vanaf de grond is het makkelijk praten. Denk wel dat Katja gelijk heeft met het aangeven van het probleem, was best een licht vlak in een donkere omgeving.

Zag ook nog een paard en later een pony de greppel voor 5 inschieten. Beide waren ook niet meer te overtuigen om erover te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:19

Nickeltje; jammer van je stops op het water.. Maar voor de rest dan wel super goed hoor!
Lielle; ook balen van het water dan..
Florence1986; netjes hoor! 10e in de Z!
IS; balen dat je de waterbak van dichtbij had gezien, zeker als je ziet hoe goed je er met dressuur en springen voor stond!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:21

gr_roos schreef:
Nee, die moet nog een eindje terug en dan feestvieren.

Snoekiej, heb jou dus ook gezien, heb een hele tijd met Paul staan praten.

Coffin vond ik voor het L ook meevallen eerlijk gezegd, maar vanaf de grond is het makkelijk praten. Denk wel dat Katja gelijk heeft met het aangeven van het probleem, was best een licht vlak in een donkere omgeving.

Zag ook nog een paard en later een pony de greppel voor 5 inschieten. Beide waren ook niet meer te overtuigen om erover te gaan.

Haha, nee dit overtuigt me om rechtdoor te gaan :+
Ik denk dat ik het risico niet ga nemen. Gewoon lekker het alternatief pakken, hoef ik ook niet op mijn tijd te letten verder. Hij lijkt me wel gaaf om te springen, maar ik ben echt bang dat ze de greppel ziet en niet springt. Over het algemeen doet ze niet moeilijk om een greppel, maar in deze vorm heb ik hem al een tijdje niet meer gesprongen en in Princenhage kwam ze ook behoorlijk terug op de trakhener.

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:38

Ik had 2 weigeringen in het Z, maar lekker gereden. Had niets meer te verliezen na mijn laatste plaats met dressuur.
In het L helaas 1 stop anders had ik bij de eerste 10 gezeten. Uitslag weet ik niet, niet meer op gewacht.
Maar heb een fijn weekend gehad.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:39

Verdorie, nou ben ik helemaal benieuwd wie er kampioen zijn! *Gaat de startlijst weer doorpluizen voor de Z kampioen ;)..*

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:41

Ik denk dat ik wel een vermoeden heb inmiddels :D!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:04

er zijn wel genoeg hints geplaatst dacht ik zo :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:05

Wat ik ook knap vind van de Z kampioen is dat ze alle 'grote namen' achter zich heeft gelaten! Heel netjes hoor!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:12

ik denk dat de naam met een R begint! Wat ontzettend gaaf zeg.. Gefeliciteerd. Ben btw ook benieuwd hoe het met karen en jantine is gegaan.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:50

En hier ben ik dan Dienke :P

Het begon vrijdag met de dressuur. Undercover was met inrijden fijn, maar toch wat mindere puntjes in de proef. Een paar flinke bokken in de galop, resulteerden tot een gemiddelde van 187. En ergens in de middenmoot. Daarna controle van het paspoort, waar bleek dat ik een stempel miste. Nooit eerder gehoord, terwijl het al zo vaak gecontroleerd is. Dat betekende einde wedstrijd voor mij, gelukkig was de man de onaardigste niet en ging het nog even voorleggen. Waardoor ik wat later hoorde dat er toch een oplossing was gevonden en ik alsnog de cross mocht starten!

Vandaag lekker rustig alles klaargemaakt. Springen liet ik hem op het laatst iets te lang worden, een balkje op hindernis 8. Maar verder fijn en rustig.

Richting de dierenarts, hij was zo druk! en had een torenhoge hartslag van 92. Gelukkig wel goed genoeg, omdat de dierenarts ook wel in de gaten had dat hij zo druk was. Hij wilde geen moment stil staan en draafde op de plek. Na de cross had hij overigens alweer 56.

Cross ging heerlijk, nergens een moment van twijfel en hij ging echt als een speer! Moest het laatste stuk nog heel rustig aan doen, vanwege de tijd. Uiteindelijk 17 sec voor de tijd gefinisht. Ging echt helemaal top!

Einduitslag niet op gewacht en verwacht ik ook niets van. Omdat de dressuur te minimaal was. Overigens ben ik wel benieuwd naar de 1,2 en 3 van het L.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:53

Is het een bokker?

Snoek hoe komt die heg er uit te zien met die greppel dan? die vind ik echt niks hoor :=

Heb tientje ook nog gesproken en MJ :D Marije112 :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:53

Netjes Jantine!

Met de hints kom ik uit op mijn gok van kampioen in het goktopic. Dat is helemaal super van haar zeg!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:56

Ik zou het echt niet weten :)

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:06

Ik wel :D ze meldt zich vast vanzelf wel al zal dat vandaag denk ik niet meer gebeuren.

Jantine, goed gereden! Jammer van het balkje. Heb je nog door het water zien langs scheuren :)

Hoop bokkers gezien en gesproken, heb me prima vermaakt!
Laatst bijgewerkt door psst op 20-06-09 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:07

De heg blijft hoe die is voor onze klasse, maar voor de B pony's en BB is het volgens mij de palissade.
Ik weet wie de kampioen is, maar ze komt zich hier zelf wel melden :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:07

Tot morgen allemaal!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:10

Weten jullie nummer 2 en 3 dan ook in het Z :) ?
Daar ben ik wel benieuwd naar

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:16

Ik vind het echt gaaf dat we deze Z-kampioene hebben, heb haar ook bij de put uit-punt gezien en dat ging echt superprofessioneel!
Verder een bokker reserve in het M, die ging ook heel strak bij de put uit-punt!
Ook nog twee bokkers netjes bij de heuvels gezien, nog een op een dikke boom en op de houtstapel en 1 de coffin in zien duiken....

Verder vond ik het een hele mooie wedstrijddag vandaag en heb heel gezellig met veel bekenden kunnen kletsen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:18

Idd t'was ook super mooi weer :) Hoop morgen ook :j

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:23

Heb nu TG ook eens zien rijden (hoe ben je geeindigd?), tientjeh heb ik gemist dus dat is jammer!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:27

Aaaaaaaahh foutloze cross binnen de tijd!!! Echt super gaaf zeg!

Dressuur was matig, T had niet echt een fijn nachtje gehad op zn logeer adres. 182 en 186, geheel terecht.

Springen helaas een weigering, echt jammer en daardoor 8 tijd fouten.

Maar een foutloze cross rijden op het NK, met een heel fijn gevoel is toch wel echt kicken!!!! :D :D :D :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:30

Super Karen!