Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pol013 schreef:Dat greppel ding lijkt me wel een interessante hindernis in de BB. Of een afsprong, of het water of.... Er even van uitgaand dat er genoeg combi's zullen zijn die nog niet volop SGW trainingen hebben gereden
met alleen het woord fjord......... nummer 45. (nummer 13 van de paarden)

Sjolvir schreef:Dat is wel handig, kan ik hoi zeggen als ik langs de hindernis kom rijden.
Ik ben relatief herkenbaar, aan het feit dat ik vermoedelijk tussen de paarden op de enigste fjord rond rij. (had best bij de pony's willen starten, maar ik ben te oud)
)

Sabertje schreef:Als er iemand bij de waterbak staat, mag die mij waarschijnlijk ook wel een handje helpen in de aanmoediging. Ruud vind het water ook niet zo heel erg leuk. Zal er wel aan liggen dat ie te vaak gewassen wordt. Maar ja dat krijg je met een schimmel.
@Sjolvir: als jij werkelijk met fjord op de startlijst staat, moet je meteen na mij starten.
Ik ken nog niet veel mensen in het wereldje van de eventing, dus weet ook niet tegen wie ik hoi moet roepen en of ik daar wel de tijd voor heb. Begin het steeds spannender te vinden, gezien de foto´s zit er nog genoeg bij wat ik nog nooit gezien, laat staan gesprongen heb. Ach ja, we gaan het gewoon doen en zien wel wat er gebeurt.
Je bent niet de enige dus
Vind het ook spannend, maar heb er zeker wel zin in! 

TJolieke schreef:@Eventinggek: ik ben wel daar om een viertal te commanderen (om 12.00h), kan wellicht nog wel ergens inspringen om te helpen ik meld me dan even. Kan nu nog niks afspreken want een van mijn merries is uitgerekend en mocht ze dan nog geen veulen hebben dan wil ik niet een halve dag in het parcours staan.
Ik doe zelf niet mee, heb wel wat crosslessen gehad maar ben niet zo'n held om een cross te rijden
En dat het niet te hoog staat, dat is ons probleem als niet super springers.
En t wordt geloof ik iets van 23 graden! Perfect dus! Sjolvir schreef:pol013 schreef:Dat greppel ding lijkt me wel een interessante hindernis in de BB. Of een afsprong, of het water of.... Er even van uitgaand dat er genoeg combi's zullen zijn die nog niet volop SGW trainingen hebben gereden
Ben even de site aan het uitpluizen voor foto's etc.
Sta denk ik op de startlijstmet alleen het woord fjord......... nummer 45. (nummer 13 van de paarden)
Althans ik gok het erop dat ik daarmee bedoeld wordt.
heb nog geen startcoupon of inschrijving via de site van jou gezien dus ik heb nog niet al je gegevens
Mag je wel even invullen als je wilt, dan vul ik de gegevens nog aan!
) een stoere piano met afsprong en de waterdoorgang.
Of is dat echt zo raar?
Al denk ik dat ik 's avond bekaf zal zijn
Zit eerst vanaf 8.30 op het secretariaat, regel daarna de meeting voor de hinderniscontroleurs en ga om 12.00 de cross lopen met deelnemers en controleurs en doe vanaf 15.00 de omroep vd cross
Bovendien zal ik ook nog moeten helpen bij de uitslagverwerking en na afloop natuurlijk mee opruimen
dit jaar zijn we eigenlijk best laat pas begonnen, maar het is dus toch best een leuke oefencross geworden. Volgend jaar willen we als het donderdag allemaal goed verloopt een SGW met klasse BL en ik neem aan ook een oefencross organiseren. We willen deze wedstrijd als leidraad gebruiken. We zijn nu alles zo goed mogelijk vast aan het verzamelen en vastleggen (oa met hulp van SGW Castenray & Ysselsteyn
) zodat we voor dat gedeelte alvast een heel stuk op pad zijn voor volgend jaar.
Eventinggek schreef:Hoogte crosshindernissen is 80-90 cm, allemaal goed te doen. Heb donderdag de cross nog gezien en t zag er hartstikke leuk uit! Kreeg ook al de complimenten van Rob Janssen
En het is maar een oefenwedstrijd dus maak je niet druk en probeer gewoon lekker te rijden.
pol013 schreef:Dat greppel ding lijkt me wel een interessante hindernis in de BB. Of een afsprong, of het water of.... Er even van uitgaand dat er genoeg combi's zullen zijn die nog niet volop SGW trainingen hebben gereden
aangezien t bergaf gaat moeten ze voor t stijltje meer opspringen en t greppeltje (met dikke biels erbovenop) is maar n sprongetje naar voren
Was wel grappig, die meid zonder crosservaring reed op de bielzen af en t paard sprong vanzelf over de greppel