[SGW] SGW Castenray, verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:35

Gefeliciteerd allemaal met de mooie resultaten! Veel fijne dagen met goeie uitslagen zo te zien!

@Lielle & Amber: fijn dat jullie de foto's mooi vinden! Ik vond dat jullie beide ook netjes door de waterbak gingen! +:)+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:36

Nena, proficiat met je 2e plek!

Barbie, toch goed gedaan met twee pony's. Jammer van de koeien en de trakehner, en proficiat met je verjaardag :j

Amber, proficiat! je proef zag er idd rustig uit, en je cross daarentegen weer pijlsnel, knap gedaan!

Mark, proficiat :j Lekker hoor, 2e in je 2e cross.

Vera, pas je een beetje op jezelf? Wel goed gereden :j

Toot, ook gefeliciteerd. Tijd was idd lastig te halen.

Wup, ben jou al meerdere malen vandaag tegen het lijf gelopen :D proficiat met je 4e plek met Gin, en sterkte met Koek :j

Muriel, jij ook proficiat! En dank je wel voor de foto's, ik ben er echt blij mee :j

Sjaan

Re: SGW Castenray, verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:47

Goed gedaan Bokkers!!
Ik heb veel blije gezichten vandaag door de finish zien komen.

Marieke, sterkte met Koek. Ik heb je dressuurproef gezien van Gin, erg leuk beest!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:16

Ook ik ben weer terug van Castenray.
Gister zijn hubbie en ik al richting Limboland afgereist en wij hebben lekker relaxed kunnen doen. Achteraf bezien had ik best op 1 dag op en neer kunnen reizen gezien mijn tijden, maar dit was wel zo leuk. Zeker ook omdat het weer natuurlijk prachtig was.

Na de reis naar de stallen van Wim Litjens heb ik Sim daar nog even lekker op de wei kunnen zetten. Wij " ingecheckt" bij de B&B waar wij logeerden en weer terug richting de stallen om Sim binnen te zetten en te voeren. Daarna richting wedstrijdterrein om de cross alvast te verkennen. Leuke cross met veel combinatiesprongen wat ik persoonlijk wel heel leuk vind.

Daarna zijn hub en ik lekker wezen eten. Het was nog zulk lekker weer dat we lekker op het terras aan het water hebben gezeten.

Toen weer terug naar stal om Sim in te vlechten en nog wat wortels te geven en hooi voor de nacht.

Het was prima toeven in de B&B en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk geslapen in een lekker bed en om 8 uur de volgende ochtend zaten hub en ik gedouched, aangekleed en uitgerust aan het uitgebreide ontbijt.

Toen naar stal om Sim te poetsen (voeren werd gedaan dus dat was luxe!) en naar het wedstrijdterrein te rijden.
Sim was een tikje van slag en had ook slecht gegeten, maar dat is "normaal" voor haar doen als ze vlechten heeft en ergens anders logeert.

Dressuur was middelmatig voor ons. Ik was niet echt geconcentreerd aan het rijden waardoor het te braafjes was. 186 en 13e ofzo.

Na de dressuur nog een keer de cross verkend en een poos bij het springen gekeken. Ik maakte me weer eens enorme zenuwen om het springparcours, want de laatste 2 keren dat ik een parcours sprong met Sim liet ze me weer een paar keer staan. Gelukkig waren die zenuwen voor niets want we hadden een foutloos rondje. Hartslag van 56 en door richting losspringen voor de cross. 2 keer de steil gepakt en een keer de wal, toen vond ik het goed. Lekker actief van start gegaan en Sim heeft de hele cross eigenlijk fluitend gelopen. Ze gaf echt een goed gevoel. Foutloos gefinished maar wel met iets van 29 seconden buiten de tijd. Vond ik niet erg. Ik wilde Sim gewoon netjes de cross door loodsen en de combinatiesprongen zo rijden dat het gewoon goed zat qua afstanden om aan ons vertrouwen te werken. Volgens mij is dat wel gelukt.

Al met al was het een super weekend, veel bekenden gezien en gesproken. Ook is er door de bokkers echt heel goed gereden. Ruud en Marieke allebei 4e, Amber 6e, Nena 2e etc. Zelf viel ik net buiten de prijzen met mijn 8e plek (7 prijzen). Jammer, maar prijs is niet het belangrijkste voor mij.

Hopelijk houden wij deze stijgende lijn vast! Ik kijk nu al weer uit naar Hooge Mierde.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:24

Heerlijk weekendje voor jullie dus Simeone !
Rondje springen zag er super uit ;) !

Bedankt Muriel, ben er erg blij mee :D

Fjordy nog over de laatste van abc (Waar wij BC deden)
Afbeelding

Blesje_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:29

Zoo wij zijn ook een dagje weggeweest :)
Vanochtend om 5u ging de wekker, kwart over 6 vertrokken we en we kwamen rond kwart voor 8 aan.
Dressuur:177, veel spanning
Springen: 4strafpunten, (pech)balkje
Cross: 3 weigeringen, verder alles goed :)

Wij waren echt supertevreden, dit was de eerste échte cross voor de pony en combinatie. Deze jongen rijd haar nog niet lang, dus ze moeten ook nog een beetje een combinatie gaan vormen. Het komt allemaal wel :D

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:27

Zo, ik schrijf eerst even mijn verslagje en dan ga ik alle andere verslagen lezen.
Ik reed HC in de L om weer een beetje in ons crossritme te komen. Maar het springen gaat de laatste tijd niet meer zo goed dus daar maakte ik me de meeste zorgen over.
Dressuur ging wel. Springen net gehaald dankzij de aanmoedigingen van Nickeltje en zus, bedankt meiden! Een weigering en 4 balken, ik ben echt zo hard aan het trainen maar tijdens het parcours gaat het toch steeds mis… Maar de cross ging helemaal geweldig, als een speer! Otto had er zelf ook zoveel plezier in en ik voelde me onderweg helemaal gelukkig worden. Niets mooier toch, dan met je paard door het bos te galopperen met samen één doel voor ogen. Hindernis 8 (driesprong met houtwallen) ging nogal spectaculair. Ik was m’n linkerbeugel kwijt en voelde hem wat terugkomen dus gaf hem een tikje bij op de eerste. Kwam dus met één hand en één beugel over de eerste, wonderbaarlijk kwamen we heel mooi voor de tweede en door naar de derde, alles met één hand en één beugel! Dat zal er wel raar uit gezien hebben. Gemeet met Simmie, Nickeltje en Jipje_niekje en nog een paar bokkers voorbij zien vliegen. Ik heb wat foto’s gemaakt, die zet ik nog wel even in een topic.
Op naar Hooge Mierde!

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:28

Iedereen gefeliciteerd met fijne ritten en prijzen!

Ik ben ook supertevreden terug.:)
Ik stond gedeeld 3e met 202 na dressuren, springen ging ook heel fijn, foutloos rondje.
en de cross ging super, moest af en toe wel flink rijden maar cyr sprong alles braaf, ik was alleen te langzaam, dat hebben we altijd.
13 tijdfouten had ik, was 9e daardoor en er waren zeven prijzen dacht ik. Maar ik was al heel blij dat het weer zo goed ging :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:29

Zo Motje11, je hebt genoeg evenwicht dus als je zo de 3sprong doorkomt :)) !
Jammer van springen, maar dat moet wel weer goed komen toch ?
Wel fijn dat de cross dan zo lekker ging :D.

Ik weet niet of ik je gezien heb :P

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:36

Vorig jaar lag ik er bij de 3sprong af, had nu maar meteen het alternatief gepakt :))
Wel knap idd dat je er nog zo goed door heen kwam, ik heb jou nog zien springen, wel fijn dat je de cross nog in mocht en die wel super hebt uitgereden!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:46

@ Amber_ : Ik heb jou wel gezien met je leuke manen, als hij loopt zijn het net vlammetjes. :-) Ik heb je op de foto gezet maar je fjord was te snel waardoor jullie hoofden er niet op staan, haha. Ik zet ze in een fototopic.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:49

Gelukkig dat je mocht crossen Motje! Fijn dat je cross wel helemaal lekker ging en Otto daar ook veel plezier aan beleefd heeft!
Zie je misschien in Hooge Mierde!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 21:53

Motje11 schreef:
@ Amber_ : Ik heb jou wel gezien met je leuke manen, als hij loopt zijn het net vlammetjes. :-) Ik heb je op de foto gezet maar je fjord was te snel waardoor jullie hoofden er niet op staan, haha. Ik zet ze in een fototopic.

:)) Haha toevallig zag ik dat terug op een filmpje idd ! Dan gaat het zo snel heen en weer :P

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 22:21

Nena123, gefeliciteerd met je tweede prijs, netjes hoor!!

B_B, ook een geslaagde dag al met al, goed hoor!

Amber heb ik bij 10 langs zien stormen, ondanks de zeer hoge snelheid hebben we ook nog wat foto's kunnen nemen, die komen er straks aan.

Mark ook een heel mooie score zeg, voor een tweede cross, super joh!

V_P, 10e is toch uiteindelijk met alles er omheen een erg mooie score.

T_O, wow, ook al een prijs!! Een hoop Bokkers in de prijzen zeg!

Marieke, ik had je al gesproken, jammer van je omweg met Koek, Ginny was weer cool!!

Lielle, waanzinnig dat je eerste cross meteen zo super gaat zeg! Gefeliciteerd! Ik heb een hoop dressuur foto's van jouw en een paar van de coffin. Ben aan het laden.

Simone, jou had ik ook al gesproken, van harte met je lekkere rit!! Zo ben je weer lekker op weg. Ook van jouw heb ik wat coffin foto's.

Marieke, tja, heb je ook al uitgebreid gesproken, heerlijk gecrossed! Top!

Goed, zelf heb ik dus ook gereden.
Dressuur was een nette wat saaie proef, maar heb punten gekregen die nog nooit zo laag waren, 177... Beetje raar, maar ik maak me er verder niet druk om.
Springen was met losrijden een ramp, ik deed echt mijn best om niks te doen, maar de balken bleven vallen. In de ring vloog ze na 1 onder me uit, een balk op 2 en toen kreeg ik de rem er op, heb ik een heerlijke handgalop top rond kunnen springen met echt een goed gevoel over afstanden en verder geen balken. Door de handgalop wel 6 seconden over de tijd, maar daar ben ik eigenlijk gewoon trots op!!

Nick ging weer met een idiote sprong het starthok uit en vloog over 1 tot en met 8. Bij 9 wilde ze rechtdoor na a, over de opsprong voor het M en Z, ik moest haar erg hard naar rechts sturen waardoor we erg onhandig voor onze b uit kwamen, die sprong ze braaf, maar we kwamen nog onhandiger voor c. Daar heb ik alleen maar mee gezeten en mn handen naar voren gestoken en heeft zij ons met een idiote sprong gered!! Echt top.
De coffin heb ik uit een nette draf kunnen springen en daar ben ik erg blij mee.
Alleen voor het water wilde ik haar een beetje terug nemen, maar ik ben nog niet gewend aan de nieuwe gehoorzaamheid wat tot resultaat had dat ze zo netjes remde voor me dat ik haar heb laten weigeren... Oeps.
Daarna ging ze weer top verder.
Ik ben heel erg tevreden met de nieuwe gehoorzaamheid!!!
Verder was het ondanks het erg lange wachten een heel gezellige dag!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 23:00

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 06:49

Wij zijn ook weer terug van ons Castenray avontuur, bij de vorige crossen zijn wij elke keer zeer vroeg met onze stalvrachtwagen vertrokken. Dit x wilde we het anders doen, via een zeer vriendelijke bokker aan het adres van een stal gekomen en mijn moeder ( oma van onze amazone) zou de slaapplekken regelen. De dag begon heel vroeg, er moest bij ons op stal gemest worden. Daarna ben ik onze fanatieke amazone , die nog lag bij te komen van haar grasdebuut van dit seizoen van de vorige dag en oma gaan ophalen.

De reis ging voortvarend, eenmaal bij de stal aangekomen was ik verrast over de prachtige locatie en onze pony was er ook erg content mee. Pony heerlijk weggezet en op weg naar onze B&B. Daar aangekomen bleek er niemand aanwezig en de telefoon werd ook niet opgenomen.. Een zeer behulpzame buurvrouw bood ons wat te drinken aan. We hebben drie kwartier gewacht en toen bedacht dat we echt wat moesten eten. Om de hoek van de B&B zat een klein restaurantje , we voelde ons een beetje ontheemd in onze paardenkleren maar de biefstuk was heerlijk. Nogmaals naar de B&B , waar eindelijk iemand was, ...

Of mijn moeder dit fout heeft gedaan of dat er echt iets niet goed was doorgekomen zullen we nooit weten. Oma zal nooit toegeven dat ze zich heeft vergist hahahahahahahaha , ( wij weten stiekum wel beter, maar houden toch van haar). Anywayz het kwam er op neer dat we geen slaapplek hadden, de mensen van de B&B waren zeer behulpzaam en hielpen om een ander plekje te vinden.

Dat werd gevonden, op 7 minuten afstand, alleen hadden we een probleem, onze hondjes.
Nou zijn dat maar hele kleintjes, maar hoe kregen we ze binnen in het hotel zonder dat iemand het zou merken. Ons teefje verdween in een tas, de bejaarde reu in mijn jas. Het teefje zorgde er nog bijna voor dat we werden betrapt, door heel zacht te gaan zitten blaffen in de tas hahahahahahahaha.

We lagen uiteindelijk pas om half een in bed, en de wekker ging om half zeven.

Eenmaal op het crossterrein, scheen de zon, zag ik vele bekende en we hadden er zin in.
Uiteindelijk hadden we maar weinig tijd om los te rijden, de proef was netjes maar kon meer.
193 punten en een gedeelde zevende plek. Het springen ging netjes, onze pony snapt er toch weinig van dat hij de ene x een Z parcour springt en dan weer kleine huppeltjes. Hij word behoorlijk enthousiast, maar doet het netjes en neemt geen balkjes mee. Een foutloos rondje dus, op naar de arts.

Daar aangekomen zagen we dat er een ijzer mistte, de arts belde de hoefsmid en daar op een drafje heen. De arts raadde aan het andere voorijzer er af te halen en terug te komen of hij er geen last van had op het harde. Wij naar de hoefsmid, die bekeek zijn voeten en zei ook dat we het beste het andere ijzer er af konden halen, het verloren ijzer waren we kwijt en konden we niet vinden.

Dus zonder voorijzer naar de arts , de pony liep superrad , de hartslag wat al voor dat we naar de hoefsmid gingen was 48 , meneer sliep nog net niet. We besloten dus om zonder voorijzers de cross in te gaan. De hele cross was over houtsnippers en zand , had geen plekken gezien waar hij uit kon glijden en we hadden al besloten zonder kalkoenen te rijden.

Helaas zagen wij niks van de cross, alleen hindernis 1 en het water. Nou wil onze pony wel eens watervrees hebben, dus is elke weer spannend. Ik was supertrots op mijn dochter dat ze precies deed wat we hadden afgesproken, niet recht door de bocht op het water af maar een grote bocht zodat hij van te voren zou zien wat er zou komen. En hij deed het, even zag ik hem kijken en mijn dochter zachtjes tegen hem zeggen dat het goed was, eenmaal in het water stond hij even stil om vervolgens braaf verder te gaan ... Een foutloze cross in een tijd van 4.02

Later vertelde mijn dochter dat ze bij de beruchte afslag waar het pad rechtdoor ging maar zij rechts af moest ze te laat besefte dat ze af moest slaan en gewoon rechtdoor ging, gelukkig had ze na enkele meters door dat ze fout zat en weer braaf omgedraaid.

Het wachten op de uitslag was lang, toen ik haar trainer die er ook was vertelde over het verloren ijzer werd hij erg boos en zei dat ze nooit had moeten starten. Ik probeerde het nog af te zwakken dat een dierenarts en de hoefsmid dit ons beide hadden aangeraden, aangezien de pony van de week naar de smid zou moeten en hij dan ongelijk zou staan. Ik heb het maar naast me neergelegd, vond het wel jammer dat hij daardoor vergat mijn dochter te feliciteren met haar fantastische cross.

Wachten op de uitslag, eerst hing er een blaadje met de uitslag waarbij zij tweede was, later werd dit veranderd naar een derde plek. Dit hadden we niet verwacht !!!!! Mijn dochter stond te glunderen op het schavot.

Ik heb intens genoten van deze heerlijke dag, onze avonturen en onze pony die sávonds in een prinsheerlijk bedje tevreden naar ons stond te kijken. Helaas zelf vergeten foto's te maken, iemand anders misschien iets op de gevoelige plaat gelegd van NR 23

Op naar 6 juni bij Beukers , waar mijn dochter voor het eerst in het L zal starten.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 08:27

Goed gedaan Nick!! Ik zag je losspringen toen we wegreden en dacht nog....als dat maar goed komt! Maar top gedaan! Dat biedt weer perspectieven!

Dank voor je foto's, erll leuk om Ginny's actie te zien!

Fuego, gefeliciteerd met je dochter!! Lijkt me niet zoveel mis mee om zonder voorijzers de cross te rijden, tis niet ideaal, maar het kan op die bodem geen kwaad. Beter 2 eraf dan 1.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 09:23

Zo, ik ben ook weer bijgekomen van een dag Castenray.
Al aardig wat bokkers daar gesproken, wat erg gezellig was! Verder veel goede resultaten gelezen hier, Toppie allemaal!

Ik had er geen verwachtingen van, aangezien ik mijn handje nog in het gips heb zitten. Dus eerst 's morgens maar heel vroeg naar de dressuur, ging voor ons doen zeker niet verkeerd en was dus eigenlijk wel heel blij met 171 punten :o Daarna erg veel tijd om de cross te lopen enz. Vond de cross erg mooi en ook wel goed te doen, al moest je af en toe best wat stuurwerk doen. Uiteindelijk aan het einde van de middag mochten we springen, ik had toch best wel een knoop in mijn maag voor hindernis 1, dus na een stop mezelf is even een klap verkocht en daarna liep ze eigenlijk wel een fijn parcours, zolang ik er maar niet aan zit te prutsen komt het goed. Toen naar de cross, hindernis 1 ging nog goed, maar daarna ging ze zo hard, dat ik haar niet meer terug kreeg en we op het stuk voor en na hindernis 2 al een paar keer bijna onderuit lagen. Telkens ging ze op groot af, hindernis 4 de trakhener ging ook op groot, toen kwam ik op het dressuurland en had bedacht dat ik niet meer in de verlichte zit zou gaan zitten om haar beter te houden, ook dit mislukte, ze ging enorm bokken. Toen maar besloten om te stoppen, ik wil wel graag controle hebben ;) Dus in Hooge Mierde gaan we weer een poging doen, maar dan zonder gips :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 09:32

Jammer JN, maar verstandig om te stoppen. Vond het al een dappere poging dat je met je hand in het gips ging rijden. Kreeg je geen commentaar van (de/een) jury('s)?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 09:37

Heb er eigenlijk geen commentaar op gehad van de jury's. Ze keken wel eerst even bij het springen, maar zeiden er niks van, dus heb maar gewoon gereden :D Mijn hand moet het op cit moment ook wel een beetje bezuren hoor :o , maar heb toch vee lol en een gezellige dag gehad

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 09:41

Jammer dat het niet ging met je hand JN...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:10

Gefeliciteerd met je tweede prijs Nena!
Gefeliciteerd BB!
Lekker Amber, weer 2 winstpunten erbij!
Gefeliciteerd met je prijs mark! Netjes voor de tweede keer!
Netjes gereden dus VP! Die broek kun je wel weggooien :P
Gefeliciteerd Toot-olily!
Jammer van je boomaanvaring SGWuppie! Gefeliciteerd met je prijs met Ginny!
Klinkt helemaal super Lielle! Ik kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken zit :D
Het ging dus heerlijk Simmie! Fijn hoor, lekker ook dat je foutloos gesprongen hebt!
Jammer van de weigeringen Blesje_love, maar netjes voor de eerste keer!
Gefeliciteerd Motje! Lekker rondje dus (op het springen na)!
Gefeliciteerd met je winstpunten Berdientje!
Top gereden Nickeltje! Lekker he, om ineens een goeie rem te hebben :D
Wat een leuk verslag FuegoJoy! Gefeliciteerd met de foutloze cross van je dochter! En de derde plaats!
Verstandig Benthe! Moeilijk zo met die hand in het gips. Respect dat je het zowiezo hebt geprobeerd!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:34

FuegoJoy, het lijkt mij ook geen probleem om zonder voor-ijzers te starten. Zeker als de smid en dierenarts het zeggen. Ik heb misschien nog een tipje voor je: Als je pony een keer nieuwe ijzers krijgt, gooi de oude 4 dan in de kofferbak dan heb je altijd een reserve-ijzer voor als hij er op concours één kwijt raakt of erg verbogen is. Heb ik zelf ook gedaan.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:40

Iedereen met goede resultaten en fijne ritten gefeliciteerd!
Sim en Lielle, jullie had ik al gesproken, top gedaan!!!!

En mijn verslag, tja....
Dressuur ging redelijk. Kon beter, maar met 184 punten klopte het wel met mijn gevoel en ik stond ergens in het midden.
Cross gelopen, super cross... zag het helemaal zitten! Een paar mooie uitdagingen, maar goed te doen!
Springen, parcours zag er goed uit. Mooie maat in het L, geen probeem dacht ik ( :o )

Na heeeel lang wachten mochten we dan eindelijk springen. Losspringen ging lekker, geen probleem. In het parcour was het weer allemaal heel apart volgens Today. Naar mijn idee was ik wel assertief aan het rijden, maar het ging gewoon niet. We hadden een ernstige communicatie storing. Hindernis 1 ging nog wel, 2 knalden we goed tegen aan dus die balk lag eraf. Tussen 2 en 3 sprong ze opzij voor een reclame bord... ik heb nog wel geprobeerd haar even op de rem te zetten en opnieuw aan te rijden, maar dat hielp niet echt. Ze vocht ertegen. Als ik gas wilde geven ging zij remmen en als ik wilde remmen gaf zij gas.
Uiteindelijk met 2 weigeringen en 5 balken het parcours uitgekomen..... :(
Dat was giga mega balen!!!!
Rob had mijn parcours gezien en wist ook niet goed hoe en wat er aan de hand was. Er was gewoon totaal geen communicatie en dat kreeg ik onderweg ook niet opgelost.... (als ik thuis spring gaat het meestal wel lekker, nooit van die rare acties!)
Iemand van de organisatie stond naast Rob en gaf aan dat ik het parcours van hem nog wel een keer mocht springen als iedereen klaar was. In eerste instantie wilde ik dat niet doen, maar later toch maar besloten dat ik niet met zo'n gevoel naar huis wilde....
Dus later nog weer terug gegaan, ik mocht het parcours eenmaal rond springen, maar niet extra gaan oefenen of dergelijke.
Het parcour nog eens gesprongen, eigenlijk niet eens veel veranderd in mijn rijden en de communicatie was er weer.... 8)7
Toen met 1 balk het parcours uitgekomen... ongelofeloos....
We hadden genoeg tijd onderweg om eea te analyseren. Ze heeft dit al eens 1 x eerder gedaan. Ik denk dat ik op zo'n moment als ze zo apart het parcours in komt haar direct heeel duidelijk moet laten weten wat de bedoeling is. Onderweg moet ik er niet meer teveel aan doen, want daar wordt het niet beter van. Vorige keer in Markelo was ze ook wat apart in het parcours, maar toen kregen we vrij snel de communicatie in orde... nu dus helaas niet. Waarschijnlijk toch een Derrick en/of Elcaro karaktertrekje (ik hoor tenminste vaker dat dat niet altijd de makkelijkste zijn).

Maar goed, voor mijn verjaardag komende week had ik al besloten dat ik een nieuw borsttuig koop, dus het martingaaltje er weer aan en dan net zo assertief gaan rijden als Sim gisteren :D en dan komt het helemaal goed in Hooge Mierde.

Maar ik blijf wel balen van het feit dat ik die machtige cross niet heb kunnen rijden...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:45

He getver Cin! Ik begrijp helemaal hoe je je voelt! :(:)
Wel heel fijn dat Rob je parcours gezien heeft zodat je niet aan jezelf gaat twijfelen. Super van de organisatie ook dat je het parcours nog een keer mocht springen! Dat is echt top!
Gelukkig is het wel iets incidenteels dus in Hooge Mierde gaan jullie weer knallen!

Nog bedankt trouwens voor het meenemen van mijn crossbeschermers na de keuring. ;)