@Lielle & Amber: fijn dat jullie de foto's mooi vinden! Ik vond dat jullie beide ook netjes door de waterbak gingen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lekker hoor, 2e in je 2e cross.
proficiat met je 4e plek met Gin, en sterkte met Koek 

Ik heb je op de foto gezet maar je fjord was te snel waardoor jullie hoofden er niet op staan, haha. Ik zet ze in een fototopic. Motje11 schreef:@ Amber_ : Ik heb jou wel gezien met je leuke manen, als hij loopt zijn het net vlammetjes.Ik heb je op de foto gezet maar je fjord was te snel waardoor jullie hoofden er niet op staan, haha. Ik zet ze in een fototopic.
Haha toevallig zag ik dat terug op een filmpje idd ! Dan gaat het zo snel heen en weer
Daarna erg veel tijd om de cross te lopen enz. Vond de cross erg mooi en ook wel goed te doen, al moest je af en toe best wat stuurwerk doen. Uiteindelijk aan het einde van de middag mochten we springen, ik had toch best wel een knoop in mijn maag voor hindernis 1, dus na een stop mezelf is even een klap verkocht en daarna liep ze eigenlijk wel een fijn parcours, zolang ik er maar niet aan zit te prutsen komt het goed. Toen naar de cross, hindernis 1 ging nog goed, maar daarna ging ze zo hard, dat ik haar niet meer terug kreeg en we op het stuk voor en na hindernis 2 al een paar keer bijna onderuit lagen. Telkens ging ze op groot af, hindernis 4 de trakhener ging ook op groot, toen kwam ik op het dressuurland en had bedacht dat ik niet meer in de verlichte zit zou gaan zitten om haar beter te houden, ook dit mislukte, ze ging enorm bokken. Toen maar besloten om te stoppen, ik wil wel graag controle hebben
Dus in Hooge Mierde gaan we weer een poging doen, maar dan zonder gips

)
en dan komt het helemaal goed in Hooge Mierde.