Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mustang1995 schreef:Hey, ik wist dat ik daar commentaar op zou krijgen. Dat is mij dus verteld, en ik bedoelde het helemaal niet zo. Maar dat kan misschien wel want bij ons op stal heeft die fries er erg veel moeite mee, en ik zeg niet dat ze het niet moet doen dat moet ze zelf weten. Maar dat is mijn mening, omdat dat door mijn instructrice is verteld (rijd zelf ook en is gediplomeerd). Maar ik denk het ook wel, maar dat is gewoon wat ik vind. Sorry als het zo is overgekomen, ik bedoelde het echt niet zo!
Groetjes, Mandy.
Mustang1995 schreef:Hey, ik wist dat ik daar commentaar op zou krijgen. Dat is mij dus verteld, en ik bedoelde het helemaal niet zo. Maar dat kan misschien wel want bij ons op stal heeft die fries er erg veel moeite mee, en ik zeg niet dat ze het niet moet doen dat moet ze zelf weten. Maar dat is mijn mening, omdat dat door mijn instructrice is verteld (rijd zelf ook en is gediplomeerd). Maar ik denk het ook wel, maar dat is gewoon wat ik vind. Sorry als het zo is overgekomen, ik bedoelde het echt niet zo!
Groetjes, Mandy.

. Voordeel van een groepje is dat de paarden ook veel van elkaar leren en tijdens de les wordt er ook gebruik gemaakt van het kudde-instinct van de paarden
. Als je paard dus bijvoorbeeld niet het water in durft dan is het mogelijk om achter een ander aan te gaan. Daarnaast is een crosstraining nogal intensief en het is fijner als je af en toe op adem kunt komen (zowel het paard als jijzelf) als de andere deelnemers wat springen. Met een priveles heb je die voordelen niet.
. 7 juni wordt in Moordrecht weer een 'puppy'-crosstraining gehouden (enne... leuk dat dat is
)
?
_Amyyy schreef:Mustang1995 schreef:een fries is niet gemaakt om te galopperen karrepaard
Heb jij wel eens een fries zien lopen?

_Amyyy schreef:Ohja, is een bodyprotector verplicht ()

maar, toen kreeg ze een kleine blessure waardoor het toen allemaal niet door ging
_Amyyy schreef:haha lelystad is een beetje ver.. oudkarspel lijkt me leuk
). Ik heb ff gekeken
). Dus scheelt niet zo heel veel...