[SGW] SGW Westerbork - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IndianSummer

Re: SGW Westerbork - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:41

:wave:

Voor ons ook een vermoeiend dagje, om half 6 vertrokken en om 7 uur eindelijk weer thuis!
Maaaarrr, wij zijn terug met een 2e prijs :D. 214 punten in de dressuur en eerste, balkje met springen, cross foutloos maar 5,2 voor tijd.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:42

Ik heb je gezien Anneke, maar ik wist niet zeker of jij dat was aangezien ik jou als dressuurprikker voor de geest hield :o .
Ik stond te twijfelen in de gang naast de binnenbak of ik naar binnen of buiten ging...

Bij wie kwam je kijken dan?

Btw, ze wisten wel wie er wel en niet door de verplichte doorgang gingen, dat vertelden ze later

Ik moest voor je zusje starten IndianSummer (tenminste, meen me te herinneren dat dat je zusje was)

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:46

Klopt idd Mistid, jij moest voor mijn zusje!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:48

Ook ik ben weer terug uit Westerbork.

De dressuur ging voor ons doen eigenlijk wel aardig, ze begint steeds meer te ontspannen en ik was dus eigenlijk wel blij met mijn proef. Helaas 170 punten en alsnog laatste. Daarna als een gek omgezadeld voor het springen, Nika was veel te heet en hierdoor helaas 1 balk. Ik zag de cross wel zitten, stonden een paar combinatiesprongen in die enig stuurwerk nodig zouden hebben, maar voor de rest was het wel ok. Nika ging als een speer van start, maar ik heb toch niet helemaal zo fijn kunnen rijden als vorige week. Ze drukte erg tegen mijn hand en liep er ook meerdere keren doorheen, waardoor we soms wat onbenullig door de bochten gingen. Uiteindelijk wel foutloos en binnen de tijd en zelfs nog 8e geworden! En daarbij zijn we nu officieel L+2 :D

Voor de prijswinnaars: Gefeliciteerd met jullie prijzen!
@Tientjeh: Ik kwam het terrein ook niet af hoor :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:50

Indiansummer: heeft jouw zusje een outfit met sterretjes? stonden jullie dan naast? of dichtbij ons?

J_N: bij ons was het ook echt een gedoe. Eerst al die rotrem van de nieuwe trailer. En toen nog dat gedoe met de auto. Die zat eerst ook al vast, doordat ik het zo vaak had geprobeerd met de trailer. En uiteindelijk alles klaar, en dan alsnog gesleept moeten worden.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:54

Ooh kwam dat blauwe trekkertje bij jullie? Toen die 3 paardstrailer ook wegging?

Gefeliciteerd Benthe :D !

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:58

Ja inderdaad. Zwarte bus en donkergrijze / zwarte trailer.

Die mensen met de 3 paards trailer heel triompfrankelijk, je moet gewoon hooi voor de wielen leggen. en een eindje daarachter komen 3 pony's aanlopen. Jaaa daag, zo kan ik het ook. Zonder paarden ( maar die hadden we voor het incident rem er ook al uit gehad en die man vond het verstandiger om gewoon even te slepen)

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:59

Ik kwam kijken bij Karin Lunsche. Ik ben zelf een echte dressuurmiep hoor, zou dat crossen nooit durven! Maar vind het wel leuk om te zien!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:01

Oja, dat heb ik wel meegekregen :j .
Oooh bij Karin :D
De bijna buurvrouw :')

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:06

Ik ben ook weer terug. Tevreden debuut.
Dressuur ging super 2e met 191. Springen 2 balkjes (schaam,schaam :( ) paard liep te trekken en te rennen en dan met die hoogte een ramp maar ja tis niet anders.
Cross was uitdagender in de B dan vorig jaar toen reed ik L en dat vond ik simpel.
Cross ging super wel een stop op de piano afsprongen. Geen idee waarom want ze doet ze normaal altijd. Water ging super.
Super tevreden trok erg aan op de hindernissen en heerlijk gereden. 1 wp gehaald *\o/* .
Foto's van leukopdefoto nog bekeken maar die van mij waren niet leuk.
Uitslag van mijn ring was er pas om 1830 (ring 4 :( ). de rest ring 3 en B pony's moesten toen nog.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:11

Ik heb een erg lekker dagje gehad op de heide :D Mooie rode armen en beentjes :D Morgen zal ik de foto's online plaatsen :)

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:18

Morgen zet ik ook mijn foto's online!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:18

Ik zag je nog zitten :j

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:23

mistid schreef:
Oja, dat heb ik wel meegekregen :j .
Oooh bij Karin :D
De bijna buurvrouw :')

Die ja! :D Die zagen ook dat jij het was bij de waterbak, ik had je even niet herkend. :o

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:24

Ik ben als Groom meegeweest met no 80.. dit was echt gaaf.
Idd dat busje zagen we ook... achter de trekker.

Het was ook heel leuk om te zien allemaal... ik was er nog nooit naartoe geweest maar ik zit hier nu met rode wangetjes na te genieten.. ik wil dit ook... zag nog een Haf meerijden nou dankan ik met die van mij ook wel mee doen... hahaha

Ik vind wel die hindernissen best eng maar ik denk dat dat wennen is.

Voor iedereen die gewonnen heeft.. gefeliciteerd....

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:25

mistid schreef:
Ik zag je nog zitten :j

En niks zeggen hé :P

xMelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:26

Ik ben ook weer thuis, was met xsiep mee en heb tussendoor nog wat foto's gemaakt.
Heb het erg warm en erg leuk gehad :D

xMelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:27

Ik hoorde je nog hoi zeggen hoor Mirthe, denk dat heel Westerbork dat wel gehoord heeft :+

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:28

Nou mijn verslagje dan:
Dressuur niet echt spetterend, 177 punten.
Springen ging wel lekker, was foutloos!
Crossen ging helemaal boven verwachting, was helemaal foutloos! Wel over de tijd, maar dat maakt me niet uit. Ben trots op mijn paardje, stonden wel dingen in de cross die ik nog nooit geoefend had (heksenoog, piano, etc). Hij vond dat heksenoog en de laatste hindernis ook maar gek, hij bukte tijdens de sprong helemaal, hahaha.

Caroline, volgens mij heb ik dan nog met jou staan te praten bij de uitslagen? Als jij een roze shirtje aan had? Nooit aan gedacht dat je een bokker was :+

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:33

Dat zou heel goed kunnen. knal roze. Jij startte een stukje voor mij volgens mij.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:33

Ik heb ook met een -geloof ik- roze shirtje staan praten, een B paarden combi geloof ik, volgens mij behorende bij het rechtse kraampje :)

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:35

met mistid heb ik ook gesproken. klopt. ik stond ook een hele tijd met Barbara vd shop te kletsen. Je moet toch wat doen als je moet wachten. :P
Ik kom nu bekend te staan als roze shirtje geloof ik haha

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:37

Ooh dan heb ik idd met jou gepraat :P .
Sorry hoor dat ik zo zeurde, was een beetje gefrustreerd :o _O-

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:47

Ik kan het mij heel goed voorstellen. Vond het ook belachelijk hun rijden fout terwijl het toch duidelijk was. Bordjes lezen en op de vlaggen letten!

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:48

Heel snel even kort verslagje van mij, want ik moet vliegen! :=
Met dressuur liep ze niet lekker, erg sloom van het warme weer, 179 punten :x Zo slecht was het nou ook weer niet :\ Alles netjes op de letter, maar gewoon niet erg los en wat hangerig :o
Springen was foutloos, wel hele parcour in overkruisde galop bijna :o Dus maar gewoon in de verlichte zit gereden, dat is echt niet uit te zitten namelijk.
Nou keuring: goed, hartslag 72 :o ze zat zich wat op te fokken..
Cross ging super! :D Ik was alleen heel erg slap :o Kon niks eten door de zenuwen denk ik? Voor de cross nog snel een mars gegeten, maar had echt het gevoel dat ik er elk moment af kon vallen :o
Maar Vita nam het gelukkig over, soms een beetje aarzelend maar we gingen overal overheen. Helaas wel 1 weigering bij die gebroken lijn. Die krappe bocht lukte niet echt := Dus even omgedraait en opnieuw aangereden die tweede, maarja eigen lijn gekruisd, dus weigering ;)
Waterbak liep ze gewoon in een keer in :D :):) Toppony! En verder zonder fouten :)
hartslag na de cross: 66 := Heeft die conditietraining toch nog geholpen!
7ens voor stijl bij de waterbak, bij de gebroken lijn iets minder :o Maar wel gewoon voldoende, dus eerste winstpunt is binnen! :D