[SGW] Indoor Lisse - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 23:06

Gave foto van jou Snoekiej, maar waar zijn je ogen? :D

patsur

Re: Indoor Lisse - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:11

Meetje, ik vond de bak juist wel fijn te doen!
Met een ISO van 560 en F4 heb ik toch wel fijne foto's kunnen maken.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:16

patsur schreef:
Meetje, ik vond de bak juist wel fijn te doen!
Met een ISO van 560 en F4 heb ik toch wel fijne foto's kunnen maken.

Ik heb de foto's niet gemaakt maar schrok me kapot toen ik net de resultaten zag.
Tuurlijk zit er altijd wel een wat minder scherpe foto bij maar dit is allemaal triest.
Wij hadden de iso op 800 staan geloof ik.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:46

Wat leuk, die dikke boom is ook echt wel een serieuze sprong zo te zien :-). Heb er zin in morgen :-)

Patsur, grappige foto wel :D.

Psst, verder geen pijn gedaan?

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:55

Ik mag morgen pas, om kwart over 10 dus hoef niet zo lang te wachten :))

Maar ik was vandaag met snoekiej mee gegaan!
Heb ook een poging gedaan tot foto's maken, maar dat werd helemaal niks... :n
ook een paar bokkers gezien
63, Jen_Elegance
70, hetismij
73, zamero
74, broertje
75, Snoekiej
77, cobrst55
90, meetje22

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 07:54

Hier ook maar even mijn verslagje:

Met parcourslopen vertrouwde ik alles wel, behalve dat verdomde bruggetje. IK dacht ik zie wel, ga proberen in draf en misschien doet ze het misschien niet..

Vervolgens moest ik beginnen, en alles ging echt supergoed, iedere keer als we langs dat bruggetje kwamen trok ze er al naartoe dus heb hem gewoon meteen in galop geprobeerd en dat betekende dat we foutloos waren! Met een tijd van 2.08 iets te snel dus.

Tweede rondje iets langzamer gereden, vervolgens keek ik na hindernis 13 op mn horloge, nog 7 sec ik dacht shiiiit dus nog ff gas erop, en wat bleek we hadden gewoon de ideale tijd :D Goed ingeschat dus hahaha

Alles resulteerde in een 2de plek met 7,4 voor de stijl, en natuurlijk nog eventjes geoefend voor ons debuut over minder dan een maand in Etten-leur

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 07:57

@ Het is mij: Gefeliciteerd met je 2de plek :)
Ik heb je zien rijden, leuke combinatie

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:17

Ik kom mezelf zo hier een daar op de foto tegen, leuk!
Meetje, die foto van mn moeder en Max is wel heel gaaf geworden!!

Nou mijn verslag dan ook maar..
Het rijden ging heel goed! De eerste keer moest ie bij de brug even kijken waardoor we er in stap over gingen. De tweede keer galoppeerde die zo door, de knapperd *D
Ik had precies de ideale tijd en het hoogste stijlcijfer :D

Alleen... op een of andere manier ben ik uitgesloten op de brug ;(
Schijnbaar ben ik verwisseld ofzo want ze zeggen dus dat ik geholpen ben en dus 3 keer geweigerd ben. Het vreemde is dat ze bij allebei de rondes dat hebben aangetekend terwijl ik zeker de tweede keer zo doorgegaloppeerd ben.
Maar tja hoe bewijs ik dat... dus helaas geen 1e prijs, maar goed heb nog steeds lekker gereden 8-)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:20

Dat is raar Broertje :? Maar goed, in elk geval wel lekker gereden :-)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:23

He zonde Broertje, toch wel weer jammer dan als alles zo goed ging.. Domper.
Maar super dat hij zo lekker ging :))

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:37

Amber_ schreef:
He zonde Broertje, toch wel weer jammer dan als alles zo goed ging.. Domper.
Maar super dat hij zo lekker ging :))

Nou baalde wel omdat dit ook de laatste keer was dus het was ook wel te mooi geweest (en te verwend :P). En het geeft ook niet, als ik een 6 voor m'n stijl gehad had. Nu juist omdat ik het hoogste cijfer had en geen strafpunten omdat ik de ideale tijd had, tja dan had ik gewoon 1e geweest. Gun het de andere ook hoor en dat meisje dat nu gewonnen heeft mag daar ook lekker van genieten! Vind het alleen wel jammer.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:47

Nou idd, begrijp het ook heel goed hoor ! :j

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:08

Wat een leuke verslagen! +:)+ Ik heb wel een aantal bokkers gezien lees ik nu! :D

Ik heb gisteren meegereden in het 'Paarden Laag'.

Na een winter met vooral veel dressuur, en enkele springlesjes van te voren leek het mij wel een mooie oefening en voorbereiding op een nieuw seizoen crosslessen :) Daarnaast blijf ik het een enorm leuke wedstrijd vinden! Goed georganiseerd, super enthousaiste vrijwilligers en een leuk parcours! +:)+

Vosmans was vooral heet :D Hij vond het weer ontzettend leuk om mee te gaan! Bij het losrijden had ik een paar keer een stop, dan gaat hij hard, ga ik (teveel) remmen en controleren en dan past het niet... :o Muts dat ik ben :o

Tijdens het parcours gewoon in een flinke galop rond, been eraan, en het lieve Vosje springt eigenlijk alles :)
Eerste rondje stop op 11 (skyjump) en 15 (brug). Bij de brug ben ik er na wat twijfeling afgestapt en aan de hand volgde hij braaf. Tis niet voor niets een oefencross en in de training is hij ook nog wat onzeker op water en bruggetjes :)

Tweede rondje ging erg fijn! Hij kende het parcours nu al een beetje, waardoor hij nog meer aantrok en hier en daar een bocht wat krap nam (en ik een paasboom moest ontwijken :D ) Ik had enkel een twijfeling op de brug. De organisatie raden aan het in stap te doen, maar in de training doen wij het uit draf of galop. Weggedraaid in een rustig drafje erop af en hij sprong er zo op! :) Was heel blij met mijn stoere Vosmans! :+:

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:48

Op www.fransroomer.nl staan al enkele foto's van gisteren, waaronder die van een paar bokkers. Iig heb ik foto's gezien van jennifer, broertje en snoekiej!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:54

Talida schreef:
Snoekiej schreef:
Ik heb wel beide rondjes de laatste hindernis overgeslagen en de dikke boom nog een keer gesprongen, want het bruggetje vond ik niet 100% veilig. Vorstin heeft zich hier 2 jaar terug onwijs aan bezeerd, dus ik wilde de gok niet nemen.

Volgens mij heeft deze er de afgelopen 2 jaar niet ingestaan? Heb hem met Tal nog nooit gedaan in ieder geval in de laatste 2x. Of ik begin af te takelen dat kan ook hoor :+

Heb wel wat bokker gesproken maar niet zien springen :+

2 jaar terug stond hij er in als een opsprongetje. Toen gebruikten ze hetzelfde middenstuk volgens mij. Ik had gewoon geen zin om het vertrouwen op de proef te stellen voor een stom bruggetje. Heb heerlijk gereden, daar ging het om :)

Bedankt voor de foto Meetje :D
Mijn cap was daar even naar voren gezakt Simmie :P
Gefeliciteerd Hetismij! Je ging inderdaad wel erg hard door de bak af en toe!
Fijn dat je lekker gereden hebt Broertje! Denk idd dat ze je verwisseld hebben met mij!
Fijn dat ie zo braaf was Miss_Petit! 11 was geen skyjump hoor, gewoon schuin puntje :)

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:06

Bedankt voor de foto's meetje.
Beter iets dan niets ;)
Hetismij gefeliciteerd met je 2de plek netjes gedaan hoor :j
broertje wat zonde zeg, maar je hoort het bij de outdoor crossen ook wel eens, maar het belangrijkste is dat je lekker gereden hebt :D
Miss_Petit Netjes gedaan hoor en je moet bij enge dingen altijd gewoon doen wat jezelf het beste lijkt :)

Vond er erg leuke sprongen tussen zitten :j
Ben benieuwd hoe de rest is gegaan.

FjordenWen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:16

He wat leuk ik zie dit topic nu pas :D Heb vandaag ook meegedaan met mn pony, vanochtend bij de 'paarden laag'. Ik cross eigenlijk nooit (meer) en wist ook niet goed wat ik moest verwachten, maar ik vond t super leuk :D Leuk om jullie verslagjes ook te lezen :)

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:50

Oh dat is wel zonde zeg Broertje, dat je verwisseld bent :(

Snoekie, ik weet welke opsprong je bedoelt geloof ik, maar dat was een heel ander apparaat dan deze brug ;) Die was idd aan de ene kant, dat ze hem bijna in 1x sprongen enzo, en hij was ook vrij glad. Ze gebruiken hem niet voor niet denk ik zo.

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 15:02

Nou ik ben weer terug van een geslaagd ochtendje lisse!
Ik ben helemaal trots op mijn kanjer :o

Het losrijden ging al goed, kwam op alle hindernissen op het goede moment uit.
toen het parcour in,
allees in 1 keer gesprongen tot dat ik bij hindernis 10(het bed) kwam, hij twijfelde en wou hem wel proberen,
ging alleen niet helemaal goed uit stond erop en de hindernis zakte tot op de grond :+
na reparatie opnieuw aangereden en gesprongen, toen nog wel een stop op hindernis 11. met een tijd van 3.05min..
Tweede parcour,
foutloos en met een tijd van 2.18min *D

Uiteindelijk een 4de prijs mee naar huis genomen.

en nog een aantal bokkers gezien!

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:04

Eerste rondje alleen een aarzeling bij de brug: 2:14.
Tweede rondje foutloos in 2:04.

Ben 3de geworden bij paarden hoog zaterdag. Heb twee rondjes dubbel gelegen, hij was niet te houden, lang niet meer gesprongen/gecrosst! :))

Hier een plaatje van ons:
Afbeelding

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:13

Ik vond dat bed echt grappig eruit zien. Gefeliciteerd Jen en Mirie ook!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:18

Zamero schreef:
Bedankt voor de foto's meetje.
Beter iets dan niets ;)
Hetismij gefeliciteerd met je 2de plek netjes gedaan hoor :j
broertje wat zonde zeg, maar je hoort het bij de outdoor crossen ook wel eens, maar het belangrijkste is dat je lekker gereden hebt :D
Miss_Petit Netjes gedaan hoor en je moet bij enge dingen altijd gewoon doen wat jezelf het beste lijkt :)

Vond er erg leuke sprongen tussen zitten :j
Ben benieuwd hoe de rest is gegaan.

Jij staat niet ver bij mij vandaan dus we kunnen wel een keertje afspreken voor een strandrit ofzo en dan nog wat mooie foto's maken ;)

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:26

Nou dan zal ik ook maar even een verslag doen van zaterdag paardenhoog.
Vond om te beginnen dat alles erg laag stond en kreeg het idee dat het vorig jaar hoger was.
Eerste rondje was Davey erg heftig en vloog al om hindernis 1 heen.
Daarna opnieuw ervoor gezet en vanaf dat moment heeft ie alles foutloos gesprongen,ook de bakrand zag ie op een gegeven moment voor hindernis aan :D :D
En ook de brug nam ie het eerste rondje in volle galop.
Tweede rondje was ie een heel stuk beter te houden en waren we foutloos.
Ik had zelf totaal geen problemen met die brug maar zag toch veel mensen die er problemen mee hadden.
Maar dat is echt zoiets wat je bijna niet oefent.
Toevallig rijden wij vaak bij de vlietlanden en nemen we vaak van dat soort bruggetjes dus de mijne keek er niet van op.
Heb nog een aantal mensen gezien:

broertje
jen-elegance
zamero
snoekiej

Vond het weer erg gezellig en jammer dat er vandaag geen plek meer vrij was,had nog wel twee rondjes gewild :D

FjordenWen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:27

@ Mirie: jij was degene die na mij reed :D Echt een leuk paard heb je :j

Ik heb dat bed niet gesprongen. Die vond ik zo eng er uit zien :o Ik reed er wel op af, maar ja dat werd natuurlijk niets..pony snapte t niet en sprong toen maar de hindernis er naast ;) Verder heb ik ze wel allemaal gedaan. Heb alleen niet die grote boom gedaan, maar de kleine die er naast stond. En die brug op t eind... Ik dacht dat hij daar zo op zou lopen, hij is normaal nooit ergens bang voor en buiten komen we zo vaak bruggen tegen. Maar de eerste keer ging hij dus mooi niet erop _O- Uiteindelijk wel achter iemand aan er op gelopen. En de tweede keer deed hij t gelukkig wel. Had ik echt niet verwacht haha, rare pony :?