Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

patsur schreef:Meetje, ik vond de bak juist wel fijn te doen!
Met een ISO van 560 en F4 heb ik toch wel fijne foto's kunnen maken.
. Heb er zin in morgen
. 
Goed ingeschat dus hahaha 
Maar goed, in elk geval wel lekker gereden
Amber_ schreef:He zonde Broertje, toch wel weer jammer dan als alles zo goed ging.. Domper.
Maar super dat hij zo lekker ging
). En het geeft ook niet, als ik een 6 voor m'n stijl gehad had. Nu juist omdat ik het hoogste cijfer had en geen strafpunten omdat ik de ideale tijd had, tja dan had ik gewoon 1e geweest. Gun het de andere ook hoor en dat meisje dat nu gewonnen heeft mag daar ook lekker van genieten! Vind het alleen wel jammer. 
Daarnaast blijf ik het een enorm leuke wedstrijd vinden! Goed georganiseerd, super enthousaiste vrijwilligers en een leuk parcours!
Hij vond het weer ontzettend leuk om mee te gaan! Bij het losrijden had ik een paar keer een stop, dan gaat hij hard, ga ik (teveel) remmen en controleren en dan past het niet...
Muts dat ik ben 

) Ik had enkel een twijfeling op de brug. De organisatie raden aan het in stap te doen, maar in de training doen wij het uit draf of galop. Weggedraaid in een rustig drafje erop af en hij sprong er zo op!
Was heel blij met mijn stoere Vosmans!
Talida schreef:Snoekiej schreef:Ik heb wel beide rondjes de laatste hindernis overgeslagen en de dikke boom nog een keer gesprongen, want het bruggetje vond ik niet 100% veilig. Vorstin heeft zich hier 2 jaar terug onwijs aan bezeerd, dus ik wilde de gok niet nemen.
Volgens mij heeft deze er de afgelopen 2 jaar niet ingestaan? Heb hem met Tal nog nooit gedaan in ieder geval in de laatste 2x. Of ik begin af te takelen dat kan ook hoor![]()
Heb wel wat bokker gesproken maar niet zien springen

Heb vandaag ook meegedaan met mn pony, vanochtend bij de 'paarden laag'. Ik cross eigenlijk nooit (meer) en wist ook niet goed wat ik moest verwachten, maar ik vond t super leuk
Leuk om jullie verslagjes ook te lezen

Zamero schreef:Bedankt voor de foto's meetje.
Beter iets dan niets
Hetismij gefeliciteerd met je 2de plek netjes gedaan hoor
broertje wat zonde zeg, maar je hoort het bij de outdoor crossen ook wel eens, maar het belangrijkste is dat je lekker gereden hebt
Miss_Petit Netjes gedaan hoor en je moet bij enge dingen altijd gewoon doen wat jezelf het beste lijkt![]()
Vond er erg leuke sprongen tussen zitten
Ben benieuwd hoe de rest is gegaan.

Echt een leuk paard heb je
Ik reed er wel op af, maar ja dat werd natuurlijk niets..pony snapte t niet en sprong toen maar de hindernis er naast
Verder heb ik ze wel allemaal gedaan. Heb alleen niet die grote boom gedaan, maar de kleine die er naast stond. En die brug op t eind... Ik dacht dat hij daar zo op zou lopen, hij is normaal nooit ergens bang voor en buiten komen we zo vaak bruggen tegen. Maar de eerste keer ging hij dus mooi niet erop
Uiteindelijk wel achter iemand aan er op gelopen. En de tweede keer deed hij t gelukkig wel. Had ik echt niet verwacht haha, rare pony